XXL Nutrition

Logje test/tren/winny

• Topic Starter Topic Starter
Na een tijdje niet gelogt te hebben word het nu wel weer tijd. Vorige week was zwaar klote, geen fut, pijn in de spieren tijdens de training en gauw moe. Heb ook aan m'n eigen gemerkt dat ik te weinig water heb gedronken want kreeg behoorlijke pijn in m'n zij. Het is gelukkig weer allemaal voorbij en de training loopt weer op rolletjes. Vanochtend begonnen met 600 test en 500 tren. Test heb ik nog zat leggen en tren niet dus heb maar gekozen voor de test op te hogen en ben benieuwd wat eruit gaat komen. Morgen ga ik beginnen met t3 om vp nog verder te laten zakken..

7e week nu?
Heb je de tren uiteindelijk nog verhoogd of ben je begonnen op 500?

Nee ben begonnen op 500. De volgende keer begin ik laag en dan om de 2/3 weken met 1ml/pw verhogen.

Klein updatetje, morgen ga ik beginnen met de t3 cycle van 4 weken. Eerste 2 dagen 37.5 mcg, dag 3/4 50 mcg, 5/6 62,5 mcg. Daarna hou ik ze 2 weken op 75 mcg met misschien uitschieter naar 100 mcg maar dat ligt aan hoe ik me voel. Laatste week bouw ik ze af naar de 25 mcg. Tot nu toe 6 kilo aangekomen, vp gezakt maar weet niet hoeveel. Volgens de spiegel gaat het goed haha.

Klein updatetje, morgen ga ik beginnen met de t3 cycle van 4 weken. Eerste 2 dagen 37.5 mcg, dag 3/4 50 mcg, 5/6 62,5 mcg. Daarna hou ik ze 2 weken op 75 mcg met misschien uitschieter naar 100 mcg maar dat ligt aan hoe ik me voel. Laatste week bouw ik ze af naar de 25 mcg. Tot nu toe 6 kilo aangekomen, vp gezakt maar weet niet hoeveel. Volgens de spiegel gaat het goed haha.

Ga je foto,s plaatsen.? Ben benieuwd naar de resultaten van tren

Ga je foto,s plaatsen.? Ben benieuwd naar de resultaten van tren

Geen foto ivm tatoos. Ik kan daar best wel makkelijk aan herkend worden. Niet dat ik me er voor schaam maar ik wil gewoon niet dar bepaalde mensen het weten. Kom uit een klein dorpje dus dat gaat dan als een lopend vuurtje.

Geen foto ivm tatoos. Ik kan daar best wel makkelijk aan herkend worden. Niet dat ik me er voor schaam maar ik wil gewoon niet dar bepaalde mensen het weten. Kom uit een klein dorpje dus dat gaat dan als een lopend vuurtje.

Jammer man. Logje zonder pics vind ik altijd maar zonde van me tijd om te volgen.
ik kan ook wel liegen in 10 pagina.s hoe ik 10 kilo vvm aan kwam.

Foto.s zeggen altijd meer als 1000woorden en leveren keihard bewijs .

Maargoed in iedergeval succes met je doelen man.

Jammer man. Logje zonder pics vind ik altijd maar zonde van me tijd om te volgen.
ik kan ook wel liegen in 10 pagina.s hoe ik 10 kilo vvm aan kwam.

Foto.s zeggen altijd meer als 1000woorden en leveren keihard bewijs .

Maargoed in iedergeval succes met je doelen man.

Daar heb je wel gelijk in maar ik vind ook dat ik me eigen niet hoef te bewijzen door middel van foto's!

Terug
Naar boven