builder
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dragon33 zei:Even een vraagje aan de kenners. Ik heb een ambetant gevoel in mijn onderrug, het is vergelijkbaar met een spiercontractie na het trainen van je onderrug. Dat gevoel gaat weg zodra ik zit of lig maar als ik moet stappen of staan krijg ik dat telkens weer. Heel vervelend. Komt dit door de injecties of is het jullie onbekend.
Vandaag begin ik met gebruik van femara omdat ik toch al 5kg ben bijgekomen op een week, natuurlijk veel vocht. De bedoeling is dat ik dat met femara een beetje in toom kan houden want dat word je toch gewaar dat je 5 kg extra meesleurt.

dragon33 zei:Hello, gisteren gaan trainen (borst en biceps). Heb schema omgegooid, borst voor de schouders gezet omdat ik anders teveel pijn heb bij de borstoefeningen. (botpijnen, ooit weggeschraapt bij een peesoperatie)
Kon me niet houden gisteren na een 5-tal borstoefeningen ben ik in de kleedkamer even voor de spiegel gaan staan en wow dit was geweldig alleen jammer dat ik dat niet heel de week kan vasthouden. Als ik die pomp constant zou hebben zou ik content zijn. Nu ja ik ben begin week drie dus wat zal dat geven...
Enkel met eten heb ik soms wat moeite,waarschijnlijk heeft dit te maken met het feit dat ik shiftwerker ben. Op niet trainingsdagen durf ik al eens een maaltijd overslaan maar zorg dan wel dat mijn eiwitten hetzelfde blijven.