MuscleMeat

logje van een sust decakuur

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag begin 4de week. Eten gaat steeds beter en beter, krijg precies zelfs nog meer honger. Vandaag dus borst getraind en aangezien mijn buddy te laat was even met een kerel van 109kg getraind. Had hem al een paar keer gezien maar nooit echt iets tegen gezegd. Die kerel heeft een vetpercentage van 8% en schouders om schrik van te krijgen, natuurlijk ook een kuurverleden met oa STH. Dit was dus genoeg als motivatie.
Benchpress opwarming 30 keer 60 kg
15 keer 80kg
12 keer 90kg
8 keer 100kg
3 keer 110kg en een vierde keer met hulp
Was ik even versteld van mezelf. Dus ik heb gewoon lekker verder getraind met die kerel. 13 jaar training van die man kun je nog iets van leren. Mogelijk zelfs een goeie supplier gevonden althans voor spulletjes die ik zelf niet kon krijgen.

Heb ook gemerkt dat mijn edele delen aan het krimpen zijn. Herstelt dit met de clomid of moet ik zeker pregnyl bijnemen. Volgens supplier lukt dit ook zonder pregnyl maar aangezien ik niet zeker ben toch even vragen aan de mensen met ervaring. Ik heb reeds drie kinderen en ben gesteriliseerd dus voor mijn zaad moet ik zeker niet opletten hahaha

je moet er rekening mee houden dat als je kuurt dat je maag wat uitzet en je dus een bollere buik hebt, dit word minder als je klaar bent.
ik zou niet te snel lager in je kcal aangezien je aan het bulken bent.
verder nog veel succes

ok kerels heb ondertussen de 90kilo bereikt na 4 weken, kan dan ook moeilijk geloven dat ik nog winst ga maken. Zo'n kuurtje is precies de hemel op aarde. Buikomtrek blijft precies hetzelfde, gelukkig maar. Armen nog steeds groeiend. Borstomtrek is nog niet overdreven gegroeid, blijf hangen op 113cm (tepelhoogte). Maar de spiegel geeft wel een mooiere vorm en vollere bovenborst. Nog 2 dagen dbol en dan kan het vocht stilaan gaan wegtrekken.

gaat lekker zo terug horen suc6 verder nog :D

Ziet er goed uit man , doe zo voort

Afgelopen vrijdag heb ik mijn triceps getraind. Dit is zo één van die dingen waar ik voorzichtig mee moet zijn omdat ik nogal ontstekingsgevoelig ben. Als laatste oefening doe ik altijd een zwaare dip aan machine. Nu is de pomp ondertussen zo groot dat mijn rechterachterkant schouder en de buitenkant van mijn tricep gewoon blauw word. Ik hou er zelfs blauwe plekken aan over die tot vandaag nog te zien zijn. Ik heb dit nog nooit gehoord en erg normaal lijkt me dat niet

dragon33 zei:
ok kerels heb ondertussen de 90kilo bereikt na 4 weken, kan dan ook moeilijk geloven dat ik nog winst ga maken. Zo'n kuurtje is precies de hemel op aarde. Buikomtrek blijft precies hetzelfde, gelukkig maar. Armen nog steeds groeiend. Borstomtrek is nog niet overdreven gegroeid, blijf hangen op 113cm (tepelhoogte). Maar de spiegel geeft wel een mooiere vorm en vollere bovenborst. Nog 2 dagen dbol en dan kan het vocht stilaan gaan wegtrekken.

mooi man,is het je eerst kuurtje?

dragon33 zei:
Nu is de pomp ondertussen zo groot dat mijn rechterachterkant schouder en de buitenkant van mijn tricep gewoon blauw word. Ik hou er zelfs blauwe plekken aan over die tot vandaag nog te zien zijn. Ik heb dit nog nooit gehoord en erg normaal lijkt me dat niet

dit kan een heftige blesure worde kerel...pas maar op...

Voel totaal geen pijn en ziet eruit als een gesprongen adertje.

oke hier ben ik weer. Al 2 dagen klote gegeten, voel mij net een vod. Ik werk deze week met de nacht en ons fabriekje was niet echt gewillig. Normaal tijd met hopen om te eten maar als de machines niet mee willen heb ik GEEN tijd. Voel het zelfs in mijn training dat ik energie tekort heb. Hopelijk draait het vanavond beter zodat ik terug lekker alles kan binnenspelen. Zal voor de zekerheid 2 shakes meenemen daar hebt ge niet veel tijd voor nodig.

Aaah das niet zo mooi maar shakes kunnen indd een uitweg vormen.Succes verder!

Hey kerels, ik heb gisteren mijn benen getraind. Met de legpress heb ik tot nu toe een verbetering van 125kg en kom ik dus op een totaal van 400kg. Bij het kuitentrainen ga ik door tot ik net geen kramp krijg maar gisteren was ik dus net te laat en daar was ie, kon zelfs mijn voet niet plat op de grond zetten om de kramp eruit te duwen. Was ik even blij dat iemand assisteerde om de kramp eruit te duwen. Het lastige en grappige van heel de zaak is dat ik steeds minder beweeglijk word en daar bedoel ik mee dat ik ondertussen niet meer instaat ben om mijn eigen nek te wassen, dit wil dus zeggen dat vrouwtje dagelijks met mij onder douche moet om haha te helpen

Gisteren start week 6 en de problemen beginnen de kop op te steken. Heb de borsttraining moeten stopzetten wegens hevige pijn in de pols die volgens mij wordt veroorzaakt door vochtophopingen. Ben dus maar begonnen met dagelijks een halve ml femara te nemen in de hoop dat dit gaat helpen. Ga ook nog ontsteking remmers nemen. Heb nog een soortgelijke pijn in linkerbeen vooraan tussen scheen en enkel. Als deze pijn in mijn pols niet weggaat denk ik dat ik de kuur vroegtijdig zal moeten afbreken. Misschien kent iemand dit probleem en weet er nog ook goede raad over te geven.

Vandaag gestopt met roken

De pijn begint te beteren, heb beslist om pas maandag terug te gaan trainen.

zou wat meer lijnzaadolie/visolie nemen en af en toe wat Haring/zalm/makreel eten. Is goed tegen ontstekingen en roken moet je zowieso niet doen:finger:
Al denk ik niet dat die pols een ontsteking is, meer een gewrichtspijn dat zo over gaat. Dus even doorbijten tijdens trainingen en mss helpt glucosamine hier ook wel bij. Bij mij wel iig.

Hopelijk neemt de pijn wat af en kun je lekker doorbeuken!

Leuk om je log te lezen man !!

Nog steeds gestopt met roken. Gisteren wist ik met mijn energie geen blijf en aangezien ik geen pijn meer voelde toch maar gaan trainen. Schouders lekker hard aangepakt.

Ok kerels even een update maken van de afgelopen dagen. Paar dagen last gehad van pijnlijke gewrichten, was vrij snel verholpen na het gebruik van brexine (ontstekingremmer). Iets minder gegeten maar toch 89kg iets minder dan voordien maar wel veel minder vocht in mijn lijf. Ga iets lichter trainen om ontstekingen niet uit te lokken door teveel te willen. Misschien in de toekomst toch maar eens aan STH denken, herstelt misschien oude mankementen een beetje.(heb dat toch ergens gelezen) Zal mij wel eerst moeten verdiepen in die materie eer het zover is

Terug
Naar boven