XXL Nutrition

logje van een sust decakuur

Succes man. Wel klote dat je zo last hebt van je gewrichten. Dit zou met deca eigenlijk toch een heel stuk minder moeten zijn?

• Topic Starter Topic Starter
Zo kerels na een weekje afwezigheid in de gym ben ik vandaag dan toch maar eens gaan trainen met tegenzin. Die tegenzin was direct voorbij eens ik de eerste kilo's aan het trekken was. Linker elleboog was nog een beetje gevoelig maar het ging. Training een stuk lichter dan anders en je voelt duidelijk dat je echt wel meer wil, dus tijd voor aanpassingen. Tijdens oefeningen de perfectie van bewegingsleer nastreven, de pomp zoeken en telkens als je ten einde bent spier extra aanspannen.(Dit op aanraden van mijn kine).

Gewicht ligt nog steeds rond de 89 à 90kg dus niets verloren de afgelopen week, ben wel goed blijven eten. Koolhydraten iets teruggeschroefd omdat ik niet trainde.
Volgende update zal ergens volgende week zijn kerels.

Zo even een update maken van de laatste tijd. Zit op 91kg momenteel en ik denk niet dat er nog veel bij zal komen.
Moet nog 2 weken gaan en ga de deca eruit laten. Voel mij super lekker wel sneller moe. Waarschijnlijk door al die kilo's extra mee te sleuren.
Ik heb ongeveer 4 weken uitgetrokken startende vanaf de nakuur om mijn dieet terug te schroeven tot onderhoud, eens daar aangekomen begin ik met te cutten en mijn doel naar de zomer is van 18% naar 10%, lager indien haalbaar.

Zo even een update maken van de laatste tijd. Zit op 91kg momenteel en ik denk niet dat er nog veel bij zal komen.
Moet nog 2 weken gaan en ga de deca eruit laten. Voel mij super lekker wel sneller moe. Waarschijnlijk door al die kilo's extra mee te sleuren.
Ik heb ongeveer 4 weken uitgetrokken startende vanaf de nakuur om mijn dieet terug te schroeven tot onderhoud, eens daar aangekomen begin ik met te cutten en mijn doel naar de zomer is van 18% naar 10%, lager indien haalbaar.

ziet er proper uit , tegen van de zomer lekker scherp staan ;)

das de bedoeling toch

Zo kerels terug van weggeweest. Kuur is afgelopen en geeindigd op 91kg.
Nakuur begonnen afgelopen vrijdag en vanaf maandag begint de cut met clen.
Niet direct diep cutten eerst geleidelijk aan calorietjes terugschroeven

Ik begin maandag met ongeveer dezelfde kuur..

week 1 t/m 8 500 mg sust
week 1 t/m 8 400 mg deca
week 1 t/m 4 of 6 50 mg oxy

Ben benieuwd!

hey kerels, tijdje weggeweest en goed aan het cutten. Ik volg een wisseldieet: dit houd in dat ik drie of vier dagen een 2200 kcal eet en vervolgens 1 dag tussen de 2800 en 3000 kcal. Daarbij doe ik dagelijks een klein uurtje aan cardio, aangezien ik het in de gym niets vond heb ik mij een degelijke fiets en toebehoren aangeschaft en fiets dus 28 min met een HF van ongeveer 145 naar mijn werk en na het werk natuurlijk ook terug naar huis. Ik ben geen wielrenner en ik kan u garanderen dat het soms dik tegenslaat als je wind op kop hebt. Als mijn benen niet meewillen ga ik gewoon lager in HF en kan ik het toch volhouden. Ondertussen ben ik zo'n 4 kilo kwijt en zit dus op 87 kilo. Clen gebruik ik niet meer omdat ik het niet kan hebben dat ik van die trillingen krijg en doe het dus zonder hulpmiddelen. Ik heb ook het idee dat er helemaal geen wondermiddeltjes bestaan, de inspanningen zal je altijd ZELF moeten doen als je vet wil verbranden.

Ben eigenlijk nog een paar dingen vergeten te vertellen. Als je natuurlijk de aanleg hebt om gemakkelijk vet te kweken raad ik bij deze dus iedereen een bulkkuur af. Je moet dus zeker niet gaan bulken als je boven de 15% zit tenzij je zelf kan uitmaken dat je er geen probleem van maakt om achteraf alles er terug af te trainen. Als je net als ik niet graag aan cardio doe vraagt dat een hele oppoffering. Gelukkig is mijn werk slecht 12km verder en is het leuker op de baan dan in de gym. Mijn trainingsdoel om tegen juli 10% te halen komt steeds meer in het gedrang, ik zal mij hier zeker mee kunnen verzoenen omdat ik het afgelopen jaar weer enorm veel heb geleerd over training en voeding. Met al hetgeen ik nu weet staat het zo goed als vast als ik mijn doel niet bereik dat mijn volgende kuurtje een goede cutkuur zal zijn.
De producten die ik er in ga verwerken zullen dan niet van de minste zijn.
Test prop
Tren ace
IGF-LR3
winstrol
Duurtijd van de kuur ligt niet vast en over korte of lange esters heb ik nog genoeg bedenktijd. Suggesties zijn natuurlijk ook welkom.
Vroeger had ik het idee dat je enkel spiermassa kon winnen met een bulkkuur. Nu ik nog meer research gedaan heb weet ik ook dat het mogelijk is om redelijk wat spiermassa te pakken in een cutkuur terwijl het daar ook makkelijker is om vet te verbranden. Bij deze kerels hoop ik dat ik niet teveel zever heb verkocht en wacht jullie suggesties dus af, kerels tot ziens

alvast bedankt voor de vele suggesties?????

Open dan een nieuw draadje man, je kuurlog Sust + Deca is al beeindigd, sluiten dus!

Terug
Naar boven