XXL Nutrition

lol @ misc kapsels

Sowieso voor elk kapsel. Als je in de buurt wil komen van je streef moet je van de harde, stroperige wax gebruiken anders krijg je nooit volume in je haar maar van die pieken.

Had vandaag die wax die jij al eens gepost had hier, van taft zo'n zwart potje gebruikt. Dat zag er al beter uit, minder piekerig.
Voor die poging tot ss kapsel had ik water en wax van de action gebruikt. Al hoewel ik beter vaseline kan zeggen, daar lijkt het meer op.

• Like
Waarderingen: Roth
Gaan hier op den duur aardig wat ego's gekrenkt worden als het verouderingsproces bij menigeen gaat intreden aan de bovenkant...ehhe.

Maar jullie blijven baaz. ;)

Hier nog mooi voorbeeld:

sturing.jpg

mijn haar is vandaag zwaar verdoet door een kapper, dat het bijna hier op lijkt.. gotverdomme terwijl ik heel wat anders in gedachte had..! sommige kappers willen gewoon niet begrijpen wat de klant wil ofzo :S

---------- Post toegevoegd Sat 17 Nov 2012 om 15:36 ----------

waarom wax en geen gel als ik vragen mag?

als ik wax gebruik dan blijft het nog heel vol en droog eruit zien omdat ik dun haar heb. als ik gel gebruik dan word het heel snel nat.. toch gebruik ik wel gel omdat wax niet zo goed blijft zitten als gel :/

M'n kapper dit gegeven:
658271-1_mp.jpg

En dit heeft hij er van gebakken:

243gigo.jpg

2vlumx5.jpg

Heb het met gel en wat water gedaan, ga het morgen eens met wax proberen. Het zo nonchalant zoals op die eerste foto krijgen is vet moeilijk/impossible.

Wel even wennen, had altijd matje en wat langer haar:D

hoeveel mm is zeikant? 4?

paar dagen terug ook even geweest:

18kc8x.jpg

35lsyv7.jpg

10776de.jpg

Zijkanten zijn veel te lang :p

Weinig vierkante koppen hier!

Volgende x ff wat onder je kin zetten, je hoofd valt er bijna af :roflol:

Maar is je kapsel nou echt anders dan? Volgens mij heb je t t zelfde laten knippen als eerst maar dan in een scheiding gedaan? :p
zei en achterkant opgeschoren
en bovenop wat langer en nu in scheiding ja

gaat heel potje gel in het haar van die rechter of wat?

paar dagen terug ook even geweest:

18kc8x.jpg

35lsyv7.jpg

10776de.jpg

NicolasCageLaugh.gif

---------- Post toegevoegd Fri 23 Nov 2012 om 16:05 ----------

linkse guy heeft best een goed kapsel. als je dat effect kan krijgen alleen dan met een droge look zou beter zijn.

---------- Post toegevoegd Fri 23 Nov 2012 om 16:06 ----------

Zo te zien kan dit heel goed lol

zonder gel
12372it.jpg

ja voor 1 foto

Dat blijft zo echt nooit zitten of je moet het om de uur goed zetten, het liefst met haarlak.

the power of dax brah maar dit verdoet wel je haar als je die shampo niet hebt

Voor ss cut is deze wax perfect

murray's%20super%20light%20pomade%20%2085g%203.99.jpg

Sowieso Ah XL. anders heeft etos het ook wel.
Wel goed op letten dat je de super light neemt. En je haar moet licht vochtig zijn

Terug
Naar boven