chrisje123
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 570
- Lengte
- 1m53
Komt omdat er een irritante jongen hem aant stalken is met franse rap
Nee hij is ook Frans, en we houden beiden van rap.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Komt omdat er een irritante jongen hem aant stalken is met franse rap
Wie is er zo nog allemaal niet overleden rond kerst?
Weet niet wie zijn begeleiders zijn, of dat hij zijn eigen nog begeleid. Maar met de goede begeleiding kan deze heel groot gaan worden denk ik.
Ik denk om heel eerlijk te zijn dat hij niet echt de genetics heeft om heel groot te worden

Ik denk om heel eerlijk te zijn dat hij niet echt de genetics heeft om heel groot te worden
Wat lach je nou, kijk is naar zijn Abs defenitie.
Kerel heeft paar jaar terug auto ongeluk gehad en toen is de gordel door zijn buikspieren heen gescheurd.
Ofja iets in de richting. Denk je nou echt dat je ooit olympia of iets in de richting gaat winnen met een ****ed up Abs gedeelte?
Heeft inderdaad veel te met elkaar te maken, groot worden en hoe je buikspieren uitzien![]()
Musclegrow bedoelde met Groot worden en goede begeleiding dat hij grote wedstrijden mee kan gaan doen als hij die juiste begeleiding heeft, en inderdaad groot worden en buikspieren heeft niks met elkaar te maken nee, maar speelt wel in het totaalplaatje mee als je groot bedoelt in de zin van Grote wedstrijden.
Ik denk dat we elkaar verkeerd begrepen hadden

Als zijn buikspieren daadwerkelijk ****dup zijn door dat auto ongeluk zal die zeker nadelen ervan ondervinden bij zijn wedstrijden. Ik kan echter geen goede foto vinden waar zijn buikspieren duidelijk uitkomen omdat hij pas 1 wedstrijd heeft gedaan en hij daar vochtig bijstond, abs waren amper te zien![]()
Moeten dit soort kneuzen niet in Humor en geouwehoer?