AndroidHealthClinic

Lorenzo Becker niet overleden rond kerst

Ik ben echt fan van Lorenzo, pas 20 jaar is hij, en nu al zo'n grote alteet

Wie is er zo nog allemaal niet overleden rond kerst?

207kger.jpg

2cdvqzl.jpg

nflao4.jpg

Weet niet wie zijn begeleiders zijn, of dat hij zijn eigen nog begeleid. Maar met de goede begeleiding kan deze heel groot gaan worden denk ik.

Wat lach je nou, kijk is naar zijn Abs defenitie.
Kerel heeft paar jaar terug auto ongeluk gehad en toen is de gordel door zijn buikspieren heen gescheurd.
Ofja iets in de richting. Denk je nou echt dat je ooit olympia of iets in de richting gaat winnen met een ****ed up Abs gedeelte ?

Ik denk om heel eerlijk te zijn dat hij niet echt de genetics heeft om heel groot te worden

Wat lach je nou, kijk is naar zijn Abs defenitie.
Kerel heeft paar jaar terug auto ongeluk gehad en toen is de gordel door zijn buikspieren heen gescheurd.
Ofja iets in de richting. Denk je nou echt dat je ooit olympia of iets in de richting gaat winnen met een ****ed up Abs gedeelte?

Heeft inderdaad veel te met elkaar te maken, groot worden en hoe je buikspieren uitzien:thumbs:

Heeft inderdaad veel te met elkaar te maken, groot worden en hoe je buikspieren uitzien:thumbs:

Musclegrow bedoelde met Groot worden en goede begeleiding dat hij grote wedstrijden mee kan gaan doen als hij die juiste begeleiding heeft, en inderdaad groot worden en buikspieren heeft niks met elkaar te maken nee, maar speelt wel in het totaalplaatje mee als je groot bedoelt in de zin van Grote wedstrijden.

Ik denk dat we elkaar verkeerd begrepen hadden

Musclegrow bedoelde met Groot worden en goede begeleiding dat hij grote wedstrijden mee kan gaan doen als hij die juiste begeleiding heeft, en inderdaad groot worden en buikspieren heeft niks met elkaar te maken nee, maar speelt wel in het totaalplaatje mee als je groot bedoelt in de zin van Grote wedstrijden.

Ik denk dat we elkaar verkeerd begrepen hadden

Als zijn buikspieren daadwerkelijk ****dup zijn door dat auto ongeluk zal die zeker nadelen ervan ondervinden bij zijn wedstrijden. Ik kan echter geen goede foto vinden waar zijn buikspieren duidelijk uitkomen omdat hij pas 1 wedstrijd heeft gedaan en hij daar vochtig bijstond, abs waren amper te zien:o

Als zijn buikspieren daadwerkelijk ****dup zijn door dat auto ongeluk zal die zeker nadelen ervan ondervinden bij zijn wedstrijden. Ik kan echter geen goede foto vinden waar zijn buikspieren duidelijk uitkomen omdat hij pas 1 wedstrijd heeft gedaan en hij daar vochtig bijstond, abs waren amper te zien:o

Ik zal wel even een foto zoeken,
Welke wedstrijd was dat toen ? Hij was wel eerste geworden daar, maar die streken met dat duwen kan hij denk ik beter thuis laten.

Hij kan niet groot worden nee net als Ronnie kolenman is ook klein omdat geen Abs.

Moeten dit soort kneuzen niet in Humor en geouwehoer?

Terug
Naar boven