Rob P
Huge Freak
- Waardering
- 1.263
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 18%
1ste wedstrijd tegen algerije whoopwhoopwhoop. Zwakste team van toornooi.
haha en dan dalijk 1-0 verliezen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1ste wedstrijd tegen algerije whoopwhoopwhoop. Zwakste team van toornooi.
haha als belgie nu niet een ronde doorgaat kunnen ze beter nooit meer mee doen
Belgie heeft echt de makkelijkste poule die mogelijk is volgens mij![]()

Spanje is wel te doen toch lijkt me. Is ook niet meer wat het was van een paar jaar geleden. Nederland natuurlijk ook niet mja
Rot op man, zelfs de tribune is beter dan alles wat Nederland heeft te bieden, buiten Robben en Persie en ms Sneydertje.
Met veel geluk gelijkspel, maar Chili is zeker te doen en Australie makkie.
Rot zelf op. Spanje was altijd 100% barcelona zowat maar barca is ook niet meer wat het geweest was. Als NL Van dijk en Douglas achterin zet komt alles goed.

Yep, en Spanje heeft geen andere ploegen om op terug te vallen
Serieus, neem de lijst er een bij.
Mata vs Schaars. Nou, dat wordt nipt!

Iniesta is nog steeds een hele aardige middenvelder hoor, haha. Spanje heeft normaliter gewoon een betere ploeg dan wij. Nederland moet gewoon een goede dag hebben en durven voetballen tegen Spanje, zoals Ajax dat tegen Barca had en deed.
Met Sneijder, van der Vaart, Strootman, Robben en van Persie hebben we sowieso al vijf fantastische spelers. Ik vind Cillessen en Krul ook twee uitstekende keepers. Alleen met Ricardo van Rhijn, Daryll Janmaat, Stefan de Vrij, Bruno Martins Indi en Daley Blind in de verdediging ga je gewoon geen potten breken.
Misschien moet Lachman mee naar het WK![]()