AndroidHealthClinic

Loting 2014 WK Brazilie

Belgie, wat een kleuterpoule.

haha als belgie nu niet een ronde doorgaat kunnen ze beter nooit meer mee doen

Spanje, makkie.

Belgie heeft echt de makkelijkste poule die mogelijk is volgens mij :roflol:

rusland ook nog eens bij belgie haha

Messi is geblesseerd dus zonder hem is spanje niks

Spanje is wel te doen toch lijkt me. Is ook niet meer wat het was van een paar jaar geleden. Nederland natuurlijk ook niet mja

Rot op man, zelfs de tribune is beter dan alles wat Nederland heeft te bieden, buiten Robben en Persie en ms Sneydertje.

Met veel geluk gelijkspel, maar Chili is zeker te doen en Australie makkie.

Laatst bewerkt:
Het kon erger... maar het zit ons ook weer lekker mee

not

Rot op man, zelfs de tribune is beter dan alles wat Nederland heeft te bieden, buiten Robben en Persie en ms Sneydertje.

Met veel geluk gelijkspel, maar Chili is zeker te doen en Australie makkie.

Rot zelf op. Spanje was altijd 100% barcelona zowat maar barca is ook niet meer wat het geweest was. Als NL Van dijk en Douglas achterin zet komt alles goed.

Rot zelf op. Spanje was altijd 100% barcelona zowat maar barca is ook niet meer wat het geweest was. Als NL Van dijk en Douglas achterin zet komt alles goed.

Yep, en Spanje heeft geen andere ploegen om op terug te vallen :roflol:

Serieus, neem de lijst er een bij.

Mata vs Schaars. Nou, dat wordt nipt!

Laatst bewerkt:
Yep, en Spanje heeft geen andere ploegen om op terug te vallen :roflol:

Serieus, neem de lijst er een bij.

Mata vs Schaars. Nou, dat wordt nipt!

Schaars?

Sinds wanneer speelt Schaars in Oranje?

Mata trouwens genoeg matige wedstrijden zien spelen bij Chelsea. Kijk je uberhaupt wel internationaal voetbal Calyptus. Iniesta en Xavi hebben hun beste tijd allang gehad. Verder zei ik ook niet dat Spanje slechter was dan Nederland, ik acht ons alleen niet helemaal kansloos.

• Topic Starter Topic Starter
Mwoahhhhh. WK wordt sowieso nog lastig met 'onze' verdediging.

Iniesta is nog steeds een hele aardige middenvelder hoor, haha. Spanje heeft normaliter gewoon een betere ploeg dan wij. Nederland moet gewoon een goede dag hebben en durven voetballen tegen Spanje, zoals Ajax dat tegen Barca had en deed.

Met Sneijder, van der Vaart, Strootman, Robben en van Persie hebben we sowieso al vijf fantastische spelers. Ik vind Cillessen en Krul ook twee uitstekende keepers. Alleen met Ricardo van Rhijn, Daryll Janmaat, Stefan de Vrij, Bruno Martins Indi en Daley Blind in de verdediging ga je gewoon geen potten breken.

Misschien moet Lachman mee naar het WK :roflol:

Iniesta is nog steeds een hele aardige middenvelder hoor, haha. Spanje heeft normaliter gewoon een betere ploeg dan wij. Nederland moet gewoon een goede dag hebben en durven voetballen tegen Spanje, zoals Ajax dat tegen Barca had en deed.

Met Sneijder, van der Vaart, Strootman, Robben en van Persie hebben we sowieso al vijf fantastische spelers. Ik vind Cillessen en Krul ook twee uitstekende keepers. Alleen met Ricardo van Rhijn, Daryll Janmaat, Stefan de Vrij, Bruno Martins Indi en Daley Blind in de verdediging ga je gewoon geen potten breken.

Misschien moet Lachman mee naar het WK :roflol:

Vergil van dijk en douglas centraal.

Nederland sowieso ronde door. Zeggen dat Spanje verleden tijd is , is echt lachwekkend. Hoeveel nieuw bloed hebben ZE niet en al die ervaring erbij. Morata , isco , jese , Mata , carvajal , etc etc . Xabi Alonso en busquets twee beste verdedigende middenvelders ter wereld imo, superkeepers , stabiele verdediging , goeie backs , Diego Costa...

lol net op rtl nieuws

er is ook een poule des doods

Duitsland
Portugal
Ghana
Verenigde staten

u wot mate

Terug
Naar boven