Ahmados
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 63
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 12%
Hahahhahaha,
ik wil met jou wel een boterham sesamzaad eten.
haha

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahahhahaha,
ik wil met jou wel een boterham sesamzaad eten.
haha

Louis van Gaal maakte zich na afloop van de WK-loting (die Nederland aan titelverdediger Spanje, Australië en Chili koppelde) niet al te druk. "Je kunt er toch niets meer aan veranderen, maar qua tegenstanders is dit een moeilijke loting."
"We spelen tegen de wereldkampioen, tegen Australie, waar we nog nooit van gewonnen hebben, en Chili is ook geen verkeerd ploegje. De landen zijn lastig, maar de omstandigheden zijn redelijk", doelde Van Gaal op de wedstrijdsteden.
Marc Wilmots is zeer te spreken over de loting van het WK in Brazilië. De bondscoach van België zag zijn land in groep H gekoppeld worden aan Algerije, Rusland en Zuid-Korea.
De Rode Duivels spelen bovendien in zuidelijke speelsteden, waar het minder warm en vochtig is dan in het noorden. "Dit is zeker een goede loting", zei Wilmots dan ook tegen Canvas. "Ik ben op mijn wenken bediend. Ik wilde een loting met niet te veel verplaatsingen en met een gunstig klimaat."
Ik check net de selectie van Chili, maar hoe kan je dat gelijkwaardig vinden aan NL?
Nederland heeft in principe op vrijwel elke positie betere spelers (behalve centraal achterin misschien).
Denk nou niet dat je hier heel erg bang van moet worden. En Australië kan alleen maar rugbyen.
Sinds wanneer heeft Oranje het lastig tegen "vechtvoetbal"?
Nederland gaat gewoon 9 punten pakken en eerst worden in de poule.
Je checkt net de selectie...je weet bij voorbaat dus al weinig van Chili maar weet wel dat Nederland op elke positie betere spelers heeft. Je zegt centraal achterin, en onze backs dan? zeg maar de gehele verdediging.
Deze ploeg is 3e geworden in de kwalificatie van Zuid Amerika achter Argentinië en Colombia. Daarbij wordt er in Zuid Amerika gespeeld waar de stats uitwijzen dat Europa het daar altijd minder goed doet dus schat ik beide landen op het wk in als gelijkwaardig. Niet omdat Chili zo goed is, maar ik schat Nederland gewoon middelmatig in.
---------- Toegevoegd om 12:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:29 ----------
Sinds Nederland niet meer top is, dus sinds de Nederlaag tegen Zweden. Dit Nederland zal het altijd lastig hebben tegen vechtvoetbal. In het verleden misschien niet, maar dit oranje is niet te vergelijken met de ploegen die we in het verleden hadden.
en 9 punten.... dat moet een grapje zijn.
Daarbij achter Argentinië en Colombia zegt ook niks. Zijn ook 2 landen die al lang niks bereiken op WKs
Colombia heeft nog nooit echt iets bereikt op een WK maar Argentinie heeft op de laatste 4 WK's drie keer de kwartfinale gehaald. Dat is behoorlijk consistent lijkt me.
Zet toch mijn geld op z Amerikaans team. Daar wint geen Europees team .
Spanje - Argentinie, denk je dat Argentinie sws wint?
Ben er nog niet zo zeker van...
Spanje ligt eruit tegen België :-)
Nee maar in die hitte zijn Messi en aguero dodelijk tegen een verdediging die nie tegen de warmte kan. Als je dan nog een frisse higuain ,pastore of lavezzi inbrengt, kunnen er heel wat goals vallen.

Nederland krijgt het moeilijk met Chili, maar als je vorige keer een finalist was moet je deze ploeg gewoon opzij zetten.
België moet eerste eindigen, maar zie ze zo hopeloos falen dat ze tweede worden en een droge 5-0 op hun wekker krijgen van Duitsland![]()