Fitness Seller

Loting 2014 WK Brazilie

Boeit imo geen reet in welke poule we zitten, zullen wel weer 3 rukwedstrijden worden en dan in de achtste finales kansloos naar huis.

Ik doelde puur op de selectie. Maar heb wel gezien dat Chili onder de huidige coach van afgelopen 14 wedstrijden volgens mij niks verloren heeft en een doelsaldo van +23 o.i.d.
Best sterke ploeg, maar je moet ze ook niet overschatten alsof het Brazilië of Duitsland is op een eindtoernooi.

Daarbij achter Argentinië en Colombia zegt ook niks. Zijn ook 2 landen die al lang niks bereiken op WKs

Het zegt dat het een degelijke ploeg is. Het is idd geen topland als Brazilie of Duitsland maar daar schaar ik Nederland ook niet meer in. jij wel? Ik denk dat al die andere (subtop)landen deze eindronde heel dicht bij elkaar zitten qua kwaliteit en er geen grote verschillen gaan zijn. Een poule invullen zal moeilijker als ooit tevoren zijn.

Vandaar dat het in mijn ogen gelijkwaardig is. Het zal bij Nederland helemaal van de vorm afhangen van de toppers en het zelfvertrouwen en ontwikkeling van de defensie. Er van uitgaande dat dit een middenweg zal gaan worden denk ik dat er een matige ploeg overblijft die een keer zou kunnen stunten, maar dit niet een wedstrijd of 3 a 4 achter elkaar zal gaan doen. Ik hoop dat ik ongelijk heb, maar voor mij is het echt een 50-50 of we de volgende ronde halen.

---------- Toegevoegd om 16:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:25 ----------

Zet toch mijn geld op z Amerikaans team. Daar wint geen Europees team .

Europa heeft toch meer kans denk ik, omdat ze uit meer kandidaten kunnen putten. Voor mij zijn Brazilie, Duitsland en Spanje de topfavorieten. Daaronder outsiders als Argentinië en toch altijd Italië, Frankrijk en ook Belgie.
Portugal, Colombia en Nederland komen als collectief te kort. Dit wk zal het niet meer lukken om met een gunstige loting door te wandelen naar de finale, of er moeten rare dingen gebeuren.

Ik zie Brazilie winnen, in eigen land kan je altijd meer (red. confederaties cup).
Al supporter ik vooral voor Spanje, België en ook Nederland!

worldcup-flowchart.jpg

Duitsland wint tegen Brazilië. België wint tegen Argentinië en Spanje.-> Finale: Duitsland - België.

België geeft forfait :).

Terug
Naar boven