Fitness Seller

Loting 2014 WK Brazilie

Ze vervelen zich dood denk ik.......

lol net op rtl nieuws

er is ook een poule des doods

Duitsland
Portugal
Ghana
Verenigde staten

u wot mate

Wat dacht je van Uruguay-Italy en Engeland in 1 poule? Dat is pas de poule des doods. Ghana en VS zijn figuranten. En ja, ik weet dat Ghana het vorige wk goed gedaan hebben.

lol net op rtl nieuws

er is ook een poule des doods

Duitsland
Portugal
Ghana
Verenigde staten

u wot mate

Dus België in de volgende ronde waarschijnlijk tegen Portugal, en hopelijk niet tegen Duitsland. Ik hoop maar één ding, namelijk dat België lang genoeg in het WK blijft om NL er uit te kunnen kegelen :D.

Denk dat chili hier flink onderschat word. Verwacht zoiezo veel van de zuid amerikaanse landen.

Denk dat chili hier flink onderschat word. Verwacht zoiezo veel van de zuid amerikaanse landen.

Chili conqarne gaan we van ze maken.

Snap je haha chili is een land en chiliqoncarne eten. Dus we gaan eten van een land maken haha snap je eg wel

Zitten er veel bekende spelers bij Chili? Alexis Sanchez toch?

Aantal spelers uit middenmoters in Italië en Spanje en twee topspelers. Daarnaast is het een zuid-amerikaans land en daar verwacht ik erg veel van. Kijk maar naar Brazilië in de coppa, thuisvoordeel word onderschat op een WK.

Denk niet dat nederland zoveel meer kwaliteit heeft. Wel favoriet, maar word lastig.

Laatst bewerkt:
Engeland ligt er meteen uit denk ik .

Ik denk dat Chili uit groep B de favoriet is

Aantal spelers uit middenmoters in Italië en Spanje en twee topspelers. Daarnaast is het een zuid-amerikaans land en daar verwacht ik erg veel van. Kijk maar naar Brazilië in de coppa, thuisvoordeel word onderschat op een WK.

Denk niet dat nederland zoveel meer kwaliteit heeft. Wel favoriet, maar word lastig.

Thuisvoordeel onderschat? sinds wanneer?
Elk thuisland doet het altijd meer dan uitstekend op Zuid-Afrika na dan.

Nederland gaat het zeer lastig krijgen. Het zit ook niet mee met als 1e tegen Spanje, als je hier als laatste tegen moet nadat deze al geplaatst is was een gelijkspel eerder mogelijk.

Als Australie vechtvoetbal gaat spelen heeft dit Nederland het altijd lastig. Verder acht ik Chili gelijkwaardig aan Nederland. Iedereen zal in vorm moeten zijn, wat natuurlijk niet reëel is om te verwachten.

Mochten ze 2e worden in de poule en doorgaan wacht zeer waarschijnlijk Brazilie en dan kan Nederland alsnog de koffers pakken. Daar van winnen geloof ik al helemaal niet in.

Bosnië wint het wk

Nederland gaat het zeer lastig krijgen. Het zit ook niet mee met als 1e tegen Spanje, als je hier als laatste tegen moet nadat deze al geplaatst is was een gelijkspel eerder mogelijk.

Als Australie vechtvoetbal gaat spelen heeft dit Nederland het altijd lastig. Verder acht ik Chili gelijkwaardig aan Nederland. Iedereen zal in vorm moeten zijn, wat natuurlijk niet reëel is om te verwachten.

Mochten ze 2e worden in de poule en doorgaan wacht zeer waarschijnlijk Brazilie en dan kan Nederland alsnog de koffers pakken. Daar van winnen geloof ik al helemaal niet in.

Sinds wanneer heeft Oranje het lastig tegen "vechtvoetbal"?

Nederland gaat gewoon 9 punten pakken en eerst worden in de poule.

Ik check net de selectie van Chili, maar hoe kan je dat gelijkwaardig vinden aan NL?
Nederland heeft in principe op vrijwel elke positie betere spelers (behalve centraal achterin misschien).
Denk nou niet dat je hier heel erg bang van moet worden. En Australië kan alleen maar rugbyen.

Terug
Naar boven