Fitness Seller

Lotr 3

3XL

Senior Moderator
Super Mod
20 jaar lid
Training 10.000 berichten
Waardering
3.702
Vandaag voor de 2e keer naar LOTR 3 geweest (was een dinsdag al naar een voor-voorstelling geweest)

1 woord WAANZINNIG ! !

Nog meer mensen hier geweest ?

2e keer?!

ik moet nog voor mn eerste keer gaan, maar zoals jij ook al zegt lijkt hij mij in 1 woord; WAANZINNIG :)
Vond namelijk ook hetzelfde van 1 en 2, 2 wel wat meer dan 1....

Trouwens, 'MOD', moet je deze thread niet ff naar "Film, Muziek etc sectie" verplaatsen? ;)

Ik ben ook nog niet geweest, maar vind die LOTR films echt heerlijk. Mogen van mij best een uurtje of 4 duren. :)

axestream zei:
Ik ben ook nog niet geweest, maar vind die LOTR films echt heerlijk. Mogen van mij best een uurtje of 4 duren. :)

Misschien die 'ziekelijke' marathon, waarin je ze alle 3 achter elkaar kijkt, dan iets voor jou ;)

Hoe lang duurt ie nou, 3 uur en 20 min toch?

Ik ga zondag. sta nu al te popelen en zal zeker wel een 2e keer pvolgen idd

An_G zei:
Misschien die 'ziekelijke' marathon, waarin je ze alle 3 achter elkaar kijkt, dan iets voor jou ;)

dat lijkt me nou zoiets waardeloos. alleen de echte fans zullen gaan en die hebben de 1e 2 delen al 3 keer gezien. dus kijken ze eerst ruim 6 uur naar t doek naar iets waar ze al 18 uur naar hebben gekeken en dan nog in dezelfde verveledne stoel 3 uur naar de film kijken waar t om draait.
niets voor mij

desondanks heb ik deel 2 laats ook weer gezien

Gollem rules

ps, nu op veronica making of de ik weiger om te kijken

ff in de stemming komen:D
[Abeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt door een moderator:
nog niet.. op het werk gaan we er in Januari heen, maar of ik zo lang wel kan wachten ...

Ik al van verschillende kanten heb gehoord dat hij veel beter is dan deel twee (had ik met het boek ook trouwens).

****educk ik wil m oooook zieeeeen!!! binnekort dan maar.

maar die trailer van spiderman 2 zag er ook wel goed uit.

ik ga er a.s. zaterdag heen met mn vriendin en mn beste vriend en zijn vriendin.
We gaan naar Antwerpen, eerst lekker een happie eten en dan om 22.00 uur de film kijken.

wrom antwerpen? je zit beter dan in Scheveningen/Den Haag, en een stuk gezelliger!

patrick zei:
ik ga er a.s. zaterdag heen met mn vriendin en mn beste vriend en zijn vriendin.
We gaan naar Antwerpen, eerst lekker een happie eten en dan om 22.00 uur de film kijken.

wrom antwerpen? je zit beter dan in Scheveningen/Den Haag, en een stuk gezelliger!

ik ga mee ja? ok? deal :)

patrick zei:

Pathé De Kuip schijnt ook heel lekker te zitten. Ben er nog nooit geweest, woon namelijk in het centrum en vind het niet echt de moeite waard. Met een beetje mazzel is deze LOTR net als de vorige snel als DVD Screener binnen te halen ivm de Golden Globes en Academy Awards. :D

Ik ga regelmatig naar de kuip t enige voordeel met schouwburgplein vind ik dat je ipv je eten haalt bij zon kassa je in de kuip meteen kan pakken en dan kan afrekenen.

Ben naar de marathon geweest dinsdag op woensdag, en ik moet zeggen dat er geen eind aan kwam :D We waren wat laat dus van het eerste deel zo'n 45min gemist. Maar na zo'n 5a6 uur wordt je toch wel gaar, kleine smalle stoeltjes.

MAAR deel 3 is zeker een aanrader, veel actie en goeie special effects!

• Topic Starter Topic Starter
axestream zei:
Pathé De Kuip schijnt ook heel lekker te zitten

Ik ga zelf altijd naat Pathe de Kuip.

-Hoge stoelen waar je ook met je hoofd kan leunen
-Hele sTe zalen zodat je nooit tegen iemand anders achterhoofd zit te kijken
-Veel "kleine" zalen zodat door beperkt publiek ook het rumoer te verwaarlozen is
-Veel beenruimte ! ! !

Wil er binnenkort ook zeer zeker heen.
Ff kijken wanneer die in de pathe arena draait, 3 uur film zonder pauze :spaz:
Maar lijkt mij zeker een goede film!!!

Ja ik heb hem ook al gezien echt een meesterlijke film
Het einde wordt wel een beetje gerekt maar dat kon de pret niet drukken natuurlijk. Nu wachten op de film over de hobbits :D

jep, heb em gezien gister.

wel vet hoor.

maar 3xl, 2x in de eerste paar dagen ;) hehe

idd, 3, had je van te voren al 2 maal gereserveerd of wat?

als je gaat ga dan over een paar weken zou ik denken:)

nog wat screenshots

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb een dinsdag op uitnodiging een voor-premiere gezien.

de 2e keer gewoon samen met m'n vrouw

Echt een strakke film. Zeker de beste van de 3.

Terug
Naar boven