AndroidHealthClinic

Lotr 3

Medus@ zei:
Ben naar de marathon geweest dinsdag op woensdag, en ik moet zeggen dat er geen eind aan kwam :D We waren wat laat dus van het eerste deel zo'n 45min gemist. Maar na zo'n 5a6 uur wordt je toch wel gaar, kleine smalle stoeltjes.

MAAR deel 3 is zeker een aanrader, veel actie en goeie special effects!

nog naar de intensive care geweest vanwege je ass?:D

man, wat een spektakel wederom zeg. einde wordt idd wat gerekt maar doet er niet toe

topfilm, ga binnenkort weer:thumb:

die nazgul zijn echt vet:)

wahaha wat een gafe film :D al 2 keer gezien in 3 dagen en ga er donderdag weer heen :D ken dur geen genoeg van krijge :eyebrow:

Idd.. ook gister voor de 2e keer gezien :o
Vooral de gevechten zijn supermooi (theoden ownt)..
Vandaag ook LOTR1 en 2 extended dvd's gekocht :D

Gisteren gaan kijken.
Damn, die was goe... ga em zeker nog eens bekijken.
Gimli rules !

voor de echte fan

hier wordt t verhaal en scenes uitgelegd aan de hand van de boeken. blijkbaar is er veel uitgehaald. zo zag ik ook een paar onduidelijkheden in de film. doet er eigenlijk niet toe want de film wordt er zeker niet minder van maar toch euk om ff door te nemen. omvangrijke site met veel, heel veel beeldmateriaal

[Abeelding niet meer beschikbaar]

jaja gister ook maar wezen kijken in antwerpen. was weer echt een geweldige film hoor, kan niet wachten op de dvd. die gaat weer voor heel veel avonden thuis op de bank zorgen. alleen jammer dat er volgens mij iets mis was met het geluid. eerste keer dat ik in antwerpen een film gezien heb zonder surround. maar jah komen toch nog wel herkansingen. maar zelfs zo was de film nog TOPPIE!!!!!

Ik heb hem ook gezien en vond hem ook super wreed!!! Zekers beter als deel 2. Toevallig deze week ook nog de lange versie (ongeveer 45 minuten extra beeld materiaal) van deel 1 en 2 gekeken. Maar die langere versies zijn zeker de moeite waard om te kijken want ze voegen zeker iets nuttigs toe aan het verhaal!

Nu nog wachten op de lange versie van deel 3, die iets van 5 a 6 uur gaat duren :D

5 uur idd. ben erg benieuwd

Rob, je moet echt die link doorkijken voor nog meer duidelijkheid (hoe kwam die bol in t water bijv, waarom frodo de rest verlaat etc)

allemaal kleinigheden maar wel leuk

gister was btw de animatiefilm uit 78 op tv...duurde maar tot en met deel 2....toen was t budget op

was weer een meesterlijke filml, ze moeten alleen is een keer wat aan die klote stoeltjes doen. ik had ook nog is de dag ervoor me onderrug getrained. ik was echt kapot

ik vind alleen de film steeds minder worden naarmate de hype groter wordt!

deze film mag van mij de oscar krijgen voor meest gehypte film (of film-reeks)

neemt niet weg dat het wel een mooie film is....

Ik heb hem al gezien hij is echt super!!!!

Yep, zeker een super film!

IK waqs er de eerste zaterdag dat hij in de bioscoop was geweest, en zoek nog een slachtoffer voor een 2e ronde! :p

Blijft over het wachten op de SuperDeluxe DVD extended platinum box (oid) van alle 3 de films. :)

Terug
Naar boven