Fitness Seller

Love Handles wil der van af!!!!

Mama89

Novice
Waardering
0
Lengte
1m69
Massa
58kg
Hoi Allemaal

Even een vraagje over Love Handles vet verlies aankomen etc ;)

Begon met 57.3 kilo
Heup omtrek van 88
taille omtrek van 76
Boven been omtrek van 57
Bil omtrek 94

NU 61,1 kilo
Heup omtrek van 84
Taille omtrek van 68
Boven been omtrek van 55
Bil omtrek van 92

Nu snap ik dat je aankomt naar maten je meer spier kweekt maar zoveel spier is dit niet.. Ja kuiten bovenarmen zijn netjes nu voor een vrouw dan he ;)

Maar waar ik met me hoofd nie bij kan is dat mn Taille omtrek (tussen heupen en ribben dus ) met 8 cm verminderd is en de rest met 2 a 4 cm.. Pak ik dan verkeerde oefeningen om mn heupen enzo minder te krijgen? Die wel aanslaat op taille?

Tevens hoeft er van billen niks af boven been mag nog wel maar voornamelijk mn heupen kwa vet de zo genoemde love handels?? Hoe pak ik dit aan?

Want nu is der verhouding ten opzichte van mn heupe en taille alleen nog maar verder uit een gegaan.....

Verder sport ik 6 dagen per week 3x krachttraining 3x Cardio om en om zondag rust!
Eet gewoon normale voeding en geen shake's of pillen ofzo

Je verbrandt op sommige plekken nou eenmaal sneller vet, hier kun je niets aan doen.

Kom even terug na het lezen van alle stickies hier op het forum. Je praat over dingen waarbij je geen flauw idee hebt wat de context is. Als je een wat beter beeld hebt over hoe het "spelletje" een beetje werkt, kun je gerichtere vragen stellen en overbodige topics voorkomen. :)

Terug
Naar boven