Fitness Seller

Love Handles

• Topic Starter Topic Starter
Oke oke ik stop met zeuren :)
4x per week een half uur genoeg?

Ik zou het langzaam opbouwen, kijken hoe je erop reageert, val je niet af, extra erbij, val je te snel af meer eten of minder cardio, etc.

gewoon veel compounders doen en je hartslag hoog houden, qua voeding zou ik zeggen om niet gelijk minder te eten maar te spelen met je KH,E,V verhouding dan weet je namelijk ook gelijk waar je lichaam goed of juist slecht op reageert.

• Topic Starter Topic Starter
Net even na een flinke benentraining gehad met een half uur cardio. Viel niet tegen. Ik zit met mn schema op ong 40/40/20. Ik zal als ik op de pc zit even mn schema uploaden. Zit nu op de smarthphone :)

Wat ook wel wil helpen zijn drops sets super sets.

Ik zelf ben meer een fan van drops sets.
En dan na kracht 20 a 30 min cardio op een matig tempo.

Wat je ook kunt doen is 1 of 2x per week een korte interval doen van 20 min.

Vedder zou ik me eiwitten rond de 3 a 3,5 per kilo houden vetten rond de 1 a 1,2 per kilo.
Koolhydraten rond de 200 a 250 op een rust dag rond de 150.

En hou het leuk voor je zelf.
Als je trek heb in iets lekker ik zou eens in de 2 weken en klein junkdagje houden.

Ik zeg dit uit eigen evaring. hopelijk heb je der wat aan.

Vedder staan hier ook wat goede tips der tusse.

Succes kerel.

Zat met het zelfde probleem wat bij mij heeft geholpen, nog steeds mee bezig : Stokken draaien (eerst op een bankje zitten en dan draaien tot je op het punt bent dat je benen niet meegaan bij het draaien)ongeveer half uurtje 3-4 x per week helpt goed, het zal handiger zijn als je het tijdens je cut doet dan merk je sneller het verschil. Op zich zou ook gewoon met bulk kunnen maar neem wel een goede voedingsschema dan ( ik zit nu op 4000kcal dagelijks, gericht op het aanmaken van massa en tegelijkertijd droger worden) k geloofde er eerst geen bal van maar het werkt wel bij mij, gaat wel een stuk trager dan de meeste bulk schema's want qua gewicht kom ik niet zo snel aan, maar word er wel droger van en groei ook in gewicht, wel heel langzaam.

succes!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven