XXL Nutrition

"love handles"

Tandwiel

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
67kg
Vetpercentage
9%
Beste lezers,

Ik ben nu ongeveer 8 maanden bezig met serieus fitnesse. Denk hierbij aan stricte trainingen en op mijn voeding letten. Nu zit ik met het volgende probleem: Aan de zijkant van mijn buik heb ik nogal veel vet zitten maar verder nergens. Je kan duidelijk mijn buikspieren zien. Laatst heb ik mijn vet percentage laten meten en dit kwam uit op 9%. Ik vind het vet aan de zijkant van mijn buik erg lelijk omdat mijn rug een soort zandloper vorm krijgt hiervan. Is dit genetisch bepaald of is er een andere manier om hier vanaf te komen?

Kun je misschien een foto maken? Dit maakt het iets duidelijker. Heb je verder een voedingsschema en trainingsschema?

Mogelijk iets meer informatie verstrekken. Met bovenstaande kunnen we helaas te weinig.

• Topic Starter Topic Starter
Zodra ik dalijk thuis ben maak ik even een foto.
Trainings schema:
Maandag: Rug + Triceps
Dinsdag: Borst + Biceps
Woensdag: Rust
Donderdag: Legs + abs
Vrijdag: abs + borst
Zaterdag: calves + schouders
Zondag: Rust

Heb ik ook, zal wel iets met genen zijn ofzo, mijn VP zit rond de 11%. Misschien hebben ze gewoon je vet niet goed gemeten.

Opereren? Andere optie is om je rug zo breed te maken dat het niet meer opvalt.. ik heb 30% en hetzelfde maar ja.. 9% en dan nog dat hebben jongen ik heb medelijden. Maak de rug breed ga deadliften wide grip pullups en rowen en bovenal deadliften.

Lovehandles met 9% vet, zeer onwaarschijnlijk.

deadlifts, buikspieroefeningen, cardio en goed eten

Terug
Naar boven