kane
Huge Freak
- Waardering
- 541
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit jaar toch maar weer eens proberen, laatste jaren niet zo veel geweest. '99 was mijn 1e editie, zal mijn 11e editie worden volgens mij![]()
Ik weet het nog niet. Vorig jaar overgeslagen door wat geldproblemen en daar had ik totaal geen spijt van.
Het zou me trouwens niets verbazen als de eerste namen Justice en Radiohead zijn.
, maar het zou kunnen.
Ja lowlands is super! Festivals is sowieso het mooiste wat er is, dan ben ik altijd in mijn elementIk kan ook iedereen aanraden om eens naar dourfestival te gaan! Goedkoop em tikkeltjesmerig, maar ook een super nachtprogrammering en echt een losgeslagen zooitje!
11e wow lekker. Zou tof en zeker chill zijn als je gaat. Volgens mij ben je daar helemaal in je element of niet?
---------- Post toegevoegd Mon 12 Dec 2011 om 22:54 ----------
Vorig jaar was me 1e keer, maar ik kan niet begrijpen dat je zoiets niet mist. Mischien beleef jij het heel anders, met alleen bandjes kijken en savonds redelijk op tijd terug naar je tent. Bedoel ik niet negatief, maar het zou kunnen.
Maar voor mij was het 1 grote speeltuin, en gewoon elke avond helemaal na de klote gaan.
Maar hou in je achterhoofd dat dit wel de 20e editie wordt, ik verwacht er wel wat extra van![]()
Haha, nee ik zou dit jaar voor de vijfde keer gaan. En natuurlijk sta ik ook tot in de late uurtjes in de Bravo om vervolgens om 8.30 m'n tent uit te branden en met een ongekende kater weer een blik Alfa pils open te trekken. Geweldig. Ik had alleen andere leuke dingen waar ik mijn geld aan heb uitgegeven.
Ik wil wel heel graag, maar de twijfels zijn er qua financiën. Probleem is dat ik wel geld in augustus heb, maar niet in februari, haha.
Haha oke tof. Nou ff rustig aan doen dan? Je kan nog 2 maandjes sparen.
Heel debiel hoor, maar ik doe mijn stufi altijd ook eve omhoog om dat te kunnen betalen. Je bent maar 1x jong helaas.
Ja, mijn lening staat natuurlijk al maximaal te knallen. Moet alleen nog op wintersport, week Berlijn en een week New York. En dan ook nog rekening houden met schoolgeld van volgend jaar.
Ik ga het sowieso proberen, maar of het lukt.. tsja.

bah lowlands zooooo over priced voor alter k*t muziek.
snap echt niet dat die kaarten zo snel zijn uitverkocht kom op dik 200 euro betalen voor een kaartje voor 3 dagen lowlands buiten de hotel enz
er zijn wel betere feesten als dat
![]()

Vorig jaar trouwens. We liepen 8uur door de controlle ofzo. Zwaar bepakt over de dan "klote" brug om te kijken of er nog plek was op camping 3. Not dus, dus weer terug de brug over naar camping 5.
Toen baalde we nogal, we dachten tjah camping 5.
Maarja achteraf gezien heel chill, we stonden naast het tolietgebouw met 30 man. De douches zijn 24 uur per dag open. Je zit dicht bij de wc en het eten. Dus ideaal voor ontbijt.
Tjah en het lopen naar het festival terrein viel best mee. Vooral als je van de kaart bent is zon loopje best chill en kom lekker veel wauzelingen tegen
Achteraf gezien helemaal niet verkeerd.
Maar is het toch echt aan te raden om toch voor camping 1,2 of 3 te gaan?
---------- Post toegevoegd Mon 12 Dec 2011 om 23:40 ----------
Hotel?? 200 euro
4 dagen los gaan voor 185 euro nou nou. De sfeer is niet te beschrijven zo goed, en alter k*t muziek? Heet het eleketro deluxe team stond er vorig jaar( collabs enz), feed me, fake blood, skrillex, paul kalkbrenner, borgore trolly snatcha En dan vergeet ik nog heeel veel namen.
Lowlands is gewoon lekker de hele nacht door knallen op dikke pompende techno. En dat alternatieve publiek is nou juist relaxed. Beter dat er niet allemaal van die house nichten op af komen. Maarja, lowlands wordt helaas ook overspoeld door dat type volk, net als awakenings. De sfeer is niet voor niets zo goed op de feesten, omdat hardstyle breezer boys nu eenmaal de sfeer vernken.
En z, dour is echt een aanrader! Het is sowieso vet goedkoop, 4 dagen festival voor 100 euro, ongekend!
Vrijdag 16 december zal Exit Festival een klein aantal kaarten in de voorverkoop doen voor 43 euro. De 60%-kortingskaarten gaan weg voor snelste bezoekers aan een ticketverkoopwebsite. Bezoekers mogen maximaal vier kaarten per persoon aanschaffen.
Hierna zal er een kortingsperiode komen op dezelfde website voor 66 euro en zullen ze uiteindelijk daar ook verkrijgbaar zijn voor 105 euro per stuk. De komende editie van Exit Festival wordt gehouden van donderdag 12 t/m zondag 14 juli in Novi Sad te Servië.
Elke camping heeft z'n nadeel. Ik zit 't liefst zo ver mogelijk bij de 24 uurs tent vandaan. Meestal wat rustiger qua bezetting en geen herrie van die tent in de ochtend.
Ik snap alleen niet waarom mensen donderdag zo vroeg mogelijk in de rij gaan staan. Voor een campingplekje? Ik doe het meestal wat rustiger aan zodat ik hoogstens een uurtje in de rij sta.

Lowlands is gewoon lekker de hele nacht door knallen op dikke pompende techno. En dat alternatieve publiek is nou juist relaxed. Beter dat er niet allemaal van die house nichten op af komen. Maarja, lowlands wordt helaas ook overspoeld door dat type volk, net als awakenings. De sfeer is niet voor niets zo goed op de feesten, omdat hardstyle breezer boys nu eenmaal de sfeer vernken.
En z, dour is echt een aanrader! Het is sowieso vet goedkoop, 4 dagen festival voor 100 euro, ongekend!
Ach, mensen die zeggen dat Lowlands vol zit met hippies zijn ****ing retarded.
Vorig jaar trouwens. We liepen 8uur door de controlle ofzo. Zwaar bepakt over de dan "klote" brug om te kijken of er nog plek was op camping 3. Not dus, dus weer terug de brug over naar camping 5.
Toen baalde we nogal, we dachten tjah camping 5.
Maarja achteraf gezien heel chill, we stonden naast het tolietgebouw met 30 man. De douches zijn 24 uur per dag open. Je zit dicht bij de wc en het eten. Dus ideaal voor ontbijt.
Tjah en het lopen naar het festival terrein viel best mee. Vooral als je van de kaart bent is zon loopje best chill en kom lekker veel wauzelingen tegen
Achteraf gezien helemaal niet verkeerd.
Maar is het toch echt aan te raden om toch voor camping 1,2 of 3 te gaan?
---------- Post toegevoegd Mon 12 Dec 2011 om 23:40 ----------
Hotel?? 200 euro
4 dagen los gaan voor 185 euro nou nou. De sfeer is niet te beschrijven zo goed, en alter k*t muziek? Heet het eleketro deluxe team stond er vorig jaar( collabs enz), feed me, fake blood, skrillex, paul kalkbrenner, borgore trolly snatcha En dan vergeet ik nog heeel veel namen.
oh is het 185 ? dacht dat het 200 was my bad, ja hotel ik bedoel dan voor mensen ver van lowlands vandaan die dan een nachie slapen voordat ze naar lowlands gaan of een nachie erna voordat ze naar huis gaan.
maar dat bedoel ik met alter k*t muziek zoals die elektro team, al die namen die je daar opnoemt ken ik totaal niet. en vind dat soort genre muziek echt wel alter muziek.
en ja 60 euro per dag vind ik duur ja, de populairste en grootste feesten (dirty dutch, prestige, "trance" energy, awakenings, crazy sexy cool) die hier in NL wordt gegeven zijn hooguit 60e en daar heb je dan lowlands voor 3 dagen 60e per dag voor ?
Hotel? Je woont toch in NL, gewoon de auto pakken. Kwa Techno was het vorig jaar perfect hoor. Maar goed ik kende ook niet alles vorig jaar, Lowlands is vooral nieuwe bands/dj's ontdekken.
Tjah tis misschien wel duur, Vind het opzich wel meevallen. Je mag 8l alchol meenemen. Maarja je kan veel meer meenemen, je kan ook eten enzo meenemen. Lekker chille op de camping hoort er ook bij.
Het is ook niet te vergelijken met een 1 daags festival. Verre van.
En daarnaast het is gewoon een mini vakantie van 4 dagen.
ja ok hoe je het zo omschrijft kan ik er ook in vinden. maar snap echt niet dat het zo snel is uitverkocht voor toch wel de wat mindere populaire artiesten/genre muziek.
vorig jaar binnen 2 uur uitverkocht is toch niet normaal en hoeveel kaarten 40.000 ?
ieder zijn smaak natuurlijk