Fitness Seller

Lowlands 2012 topic!!!!!!

Ja dat was vrij debiel. Dat had grotendeels te maken met de prijs van het kaartje, daar zat nog niet de nieuwe btw op. Dus koste het kaartje 155.

Geen idee of het dit jaar weer het geval is. Maar voor de zekerheid ga ik er om 11 uur toch voor zitten.:D

Met jou vele anderen, vrees ik.

• Topic Starter Topic Starter
Reminder:
Volgende week 11:00 kaart verkoop

Vanaf half 11 vanmorgen:

‎"Let op: De wachtrij voor dit evenement zit vol, dus u keert nu terug naar onze home pagina"

Ja gvd.

Ik zit nu in een wachtrij.

Maar me zus gaat ook bestellen. Dus hoop dat die 4 kaartjes niet op ip gaan.

En me andere maat ligt nog te pitte gvd

---------- Post toegevoegd Sat 4 Feb 2012 om 10:58 ----------

www.ticketmaster.nl is momenteel druk. U bent in de wachtrij geplaatst....

Navigeert u niet weg van deze pagina, want dat kunt u uw positie in de wachtrij kwijtraken.

Ik zit al 15 minuten naar een volle blauwe balk te staren. 4 andere vrienden van me hetzelfde verhaal.

Mooi man, maat van me heeft er ook 4. We zijn met 5 man bezig en willen er minimaal 8 en liefst 12 regelen. Moet wel goed komen hopelijk.

Mooi man, maat van me heeft er ook 4. We zijn met 5 man bezig en willen er minimaal 8 en liefst 12 regelen. Moet wel goed komen hopelijk.

Oke, hoop voor je dat het gaat lukken.
Maar je hebt sowieso al een ticket of niet?

Mooi, 12 kaarten in the pocket. We kunnen er hier nog 4 halen nu, iemand is ook door de wachtrij. Maar niet zo veel zin om die 740 euro te investeren. We zijn met 9 man die zeker willen gaan. Nog 3 vrienden kunnen mee. Mooi!

Maar je kan voor Lowlands toch altijd wel nog een paar maanden bestellen?

Helaas weer tegelijk met Decibel, dus geen optie :(

Mooi, 12 kaarten in the pocket. We kunnen er hier nog 4 halen nu, iemand is ook door de wachtrij. Maar niet zo veel zin om die 740 euro te investeren. We zijn met 9 man die zeker willen gaan. Nog 3 vrienden kunnen mee. Mooi!

Lekker lekker. Hoor steeds meer positieve geluiden dat mensen kaarten hebben bemachtigd. Chill.

Duidelijk wel even meete Rob.

4 dagen space en chille. Of 1 dag bam bam bam bam aan je kop horen.

Keuze lijkt me simpel:D
Maar smaken verschillen

Zeker ff een meet z!

@AbFab, lowlands was vorig jaar binnen 2 uur uitverkocht. Denk niet dat het dit jaar heel veel langer gaat duren.

Dit staat er nu op twitter:

Tickets staan op 'tijdelijk niet beschikbaar'. Er komen af en toe nog wat tickets beschikbaar vanwege niet verwerkte betalingen. #LL12

Klinkt als een soort van uitverkocht.

Mijn betaling staat ook nog op reservering. Hopen dat het niet daar op vast loopt. Naja, komt goed.

Mijn betaling staat ook nog op reservering. Hopen dat het niet daar op vast loopt. Naja, komt goed.

Hoop het ook. Maar het probleem zat ook in het betaling systeem toch?

Anyway check marktplaats al. Staat helemaal vol met kaarten. Hoe triest is dat.

Die marktplaats nichten zouden structureel kapotgeslagen moeten worden. Kan altijd voorkomen dat je een aantal kaarten teveel koopt, zou ik ook gewoon doen i.v.m. twijfelaars, maar als je een kaartje over hebt verkoop 't dan verdomme gewoon voor de normale prijs. Laffe honden om op zo'n manier geld te verdienen.

Die marktplaats nichten zouden structureel kapotgeslagen moeten worden. Kan altijd voorkomen dat je een aantal kaarten teveel koopt, zou ik ook gewoon doen i.v.m. twijfelaars, maar als je een kaartje over hebt verkoop 't dan verdomme gewoon voor de normale prijs. Laffe honden om op zo'n manier geld te verdienen.

Ja echt te triest.
Er zijn al 5 vrienden van mijn die ook elk achter een computer zaten en geen kaarte hebben.

Ja ik had 40 minuten met die wachtrij op 99% zitten wachten, toen belde die maat van me op en zei dat ik ff moest F5'en, toen was ik er meteen doorheen.

Verder natuurlijk super lelijk dat mensen die kaarten opkopen. Maar als ik nu nog een kaartje over heb of zou hebben ga ik hem ook niet voor 185 verkopen. Heb op zaterdag de wekker gezet en toch 2 uur achter de computer zitten klooien om het te regelen. Vind bv 200 euro dan wel een prima prijs. Je moet toch ff 740 euro inleggen en vorig jaar bv hadden vrienden van me op het laatste moment nog kaarten over en met verlies moeten verkopen. Beetje risico he.

Terug
Naar boven