- Waardering
- 5.946
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
Haal me op als je gaat ja is toch op de weg ernaar toe
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haal me op als je gaat ja is toch op de weg ernaar toe
Gaat wel steady. Beetje last van motivatiedipje gehad. Begin het alleen trainen beetje beu te worden en begin de uitdaging een beetje te verliezen. Niemand die echt een beetje op m'n niveau zit qua fysiek en kracht (no ego) op een paar man na die ik haast niet zie en waar ik moeilijk mee kan meetrainen.
Verder ook niet zo'n zin om te loggen. Interesse in logs is ook niet meer zo wat het geweest is.
Verder wel ok. Setjes 170 bank, fysiek niet om te klagen. Maak aan t einde van de kuur wel pics.
Ik probeer er niet over na te denken want dan schijt ik in mn broekHoe lang duurt je kuur nog? Niet bang dat als je kuur teneinde loopt dat de motivatie nog verder wegzakt?

Ik probeer er niet over na te denken want dan schijt ik in mn broek
Duurt nog 4 weken ofzo. Misschien wat uitrekken door high test of sust erna te zetten. Kans voor redemption voor m'n baggere prestaties laatste weken.
Mwoah als ik eerlijk ben heb ik helemaal geen vaste doelen op het moment. Vind het leuk om sterk te zijn, maar die cijfertjes op de compounds doen me echt helemaal niets nu, in tegenstelling tot eerst.. Fysiek denk ik niet eens dat ik echt heel veel groter wil worden. Ietsjes, maar ik heb geen zin om het dubbele in m'n reet te douwen om ipv 48cm armen 50cm armen te hebben, bij wijze van.lol haha Nieuwe doelen stoelen qua kracht? Of juist qua fysiek?
Mwoah als ik eerlijk ben heb ik helemaal geen vaste doelen op het moment. Vind het leuk om sterk te zijn, maar die cijfertjes op de compounds doen me echt helemaal niets nu, in tegenstelling tot eerst.. Fysiek denk ik niet eens dat ik echt heel veel groter wil worden. Ietsjes, maar ik heb geen zin om het dubbele in m'n reet te douwen om ipv 48cm armen 50cm armen te hebben, bij wijze van.

huhIn an attempt to maximize intramuscular tension, I kept all the involved musculature as tense as possible throughout the entire range of motion. In other words, I didn't just go through the motions to reach as many reps as possible. I couldn't care less about how many reps I performed. I was more concerned with maximizing the stress to the muscles, so I squeezed them as hard as possible through every rep.

There's another possible explanation that I've purposely left out until now. I started taking creatine monohydrate a few days earlier. The first few times I used creatine, I put on a few pounds of water weight in the first few days. In the last few years, that hasn't been the case. Actually, the last few times I've used creatine I haven't noticed any benefit at all, but I still give it a try sometimes when I'm starting a completely different program.
200 benchen is leuk en wel, dat is ook wel iets waar ik naar ga streven. Maar het is niet zo dat ik al mijn energie daarin ga gieten. Ik weet gewoon, dat als ik het dan gebencht heb, ik denk: ok leuk heb ik hiervoor nou echt zoveel moeite gedaan.Ik vind sterker worden wel leuk, onderdeel van mn motivatie. Daarnaast natuurlijk progressie in de spiegel, maar wij zijn wat dat betreft wel op een heel ander niveau200 benchen niks? Droger dan? Alhoewel wel enigszins zonde van alle massa.
Negenduizenddriehonderd of kweenie 4 ofzo
Natty min vier
is beter voor hcg dan kristaliseert het in mijn balzak, langere afgifte
heb gewoon een tyfushekel aan n*gers en vooral homo's dat is het kutste raswaarom maak je altijd zulke racistische opmerkingen?