Fitness Seller

Lowlands 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
Waardering
5.498
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
15%
Bazen!

Wie gaat er dit jaar naar lowlands? 2 februari begint de verkoop weer.

Wie gaat er zitten F5'en op de site? Vorig jaar waren er nog voldoende kaarten te regelen op facebook vlak voor lowlands.

Weet niet of ik zelf ga. Altijd mooi festival daar niet van. Maar denk niet dat ik dit jaar op de site ga zitten voor de kaarten.

ligt er aan welke bands er komen.

Ik sla dit jaar zo goed als zeker over.

Ik ga er werken. Nu even keihard trainen zodat ik door DBBers herkend word.

Ik ga er werken. Nu even keihard trainen zodat ik door DBBers herkend word.

heb je vorig jaar niet herkend. Al 2 jaar niet:o:o

Ik ontwijk normaal gesproken ook een beetje de bewaking.

Maar INNNNNNNNNNNNNNNN.
Lekker F5e. Dat is helaas tegenwoordig de norm voor een festival zonder dat er een naam bekend is.

heb je vorig jaar niet herkend. Al 2 jaar niet:o:o

Ik ontwijk normaal gesproken ook een beetje de bewaking.

Maar INNNNNNNNNNNNNNNN.
Lekker F5e. Dat is helaas tegenwoordig de norm voor een festival zonder dat er een naam bekend is.

Vorig jaar niet geweest en 2 jaar geleden leek ik nergens op. Zal dit jaar wel een maatje S shirt aandoen.

Sexy.

Waar kan je trouwens aanmelden voor het werken op lowlands? Denk er misschien ook over om te gaan werken.

Bij de beveiliging worden er extra bedrijven ingehuurd, waaronder degene waar ik werk.

Je kan ook 1 dag vrijwillig daar werken, bv bandjes omdoen bij mensen. Daarna mag je gratis daar blijven. Ik weet alleen niet waar je je daarvoor aankan melden.

Bij de beveiliging worden er extra bedrijven ingehuurd, waaronder degene waar ik werk.

Je kan ook 1 dag vrijwillig daar werken, bv bandjes omdoen bij mensen. Daarna mag je gratis daar blijven. Ik weet alleen niet waar je je daarvoor aankan melden.

Oke lijkt mij ook wel oke.
Ik ga misschien met wat dames die ook gaan werken.

Mijn vrienden willen eigenlijk naar Solar. Opzich is Solar wel leuk, maar vind alles veelte blij.

Kijken hoe anderen aan het feesten zijn terwijl je aan het werk bent. Dat zal me een fijne lowlands wezen!

:roflol:

Kijken hoe anderen aan het feesten zijn terwijl je aan het werk bent. Dat zal me een fijne lowlands wezen!

Haha. Naja vorig jaar had ik ook een hoop vriendin die er werken. Die moesten dan bijvoorbeeld alleen achter de ontbijt kraampjes staan. Of 6 uur bar dienst.

Je hebt dan een gratis kaartje, gratis zuipen enz.

Als arme student zijnde is dat wel chill.

Beveiliging is wel leuk,. Bij standby en campingdiensten loop je rond met je collegas en maak je ook van alles mee, alleen weet je dan alles nog.

Plus je maakt het mee en gratis slaapplek plus eten en je krijgt betaald.

Beveiliging is wel leuk,. Bij standby en campingdiensten loop je rond met je collegas en maak je ook van alles mee, alleen weet je dan alles nog.

Plus je maakt het mee en gratis slaapplek plus eten en je krijgt betaald.

Ik weet ook alles nog. Mja het klinkt allemaal leuk, maar als ik goede muziek hoor mag ik graag een robbertje meemoshen vooraan.

soieso aanwezig, voor de 5e keer :)

meeting @ camping iemand?

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik ga sowieso geen kaarten kopen op 2 februari. Je kan makkelijk nog tickets regelen voor de normale prijs tot weken voor lowlands. Wij hebben er vorig jaar last minute nog 1 verkocht voor 150 euro, omdat niemand hem meer wilde hebben.

Ik vind lowlands altijd een vet festival. Ongeacht dat het erg duur is krijg je er een hoop voor terug. Maar ik vond vorig jaar de techno line-up in de bravo behoorlijk teleurstellend. Marcel dettmann & ben klock trek ik sowieso slecht en de afsluiter van hun in de Bravo was voor mij ook een dikke tegenvaller. Het geluid stond sowieso echt veel te zacht. Als je smiddags die bravo tent in liep knalde je oren er uit met die dikke bassen. Ook in de alpha was het geluid super, bij Skrillex bv. Jammer dat ze dat volume niet toepassen snachts bij de techno.

---------- Post toegevoegd Tue 29 Jan 2013 om 11:36 ----------

Nerd waarom zei je dat vorig jaar niet. Was samen met Rob.

Meeting sowieso

Was een epische meet. Ook snachts ff in de bravo nog die maat van je tegen komen. Die was ook goed in the zone haha.

---------- Post toegevoegd Tue 29 Jan 2013 om 11:37 ----------

soieso aanwezig, voor de 5e keer :)

meeting @ camping iemand?

Ik ben vanaf 1999 ieder jaar geweest op 2008, 2009 en 2011 na. Ik heb er al 11 lowlands edities op zitten :)

Ik ben vanaf 1999 ieder jaar geweest op 2008, 2009 en 2011 na. Ik heb er al 11 lowlands edities op zitten :)

sick! :D blijft een leuk concept dat LL. Ik zit je pictures eens te bekijken en volgens mij ben ik je wel eens tegen het lijf gelopen op de camping.

ben jij niet die kerel die met bram/niels? op de camping zat? :D

sick! :D blijft een leuk concept dat LL. Ik zit je pictures eens te bekijken en volgens mij ben ik je wel eens tegen het lijf gelopen op de camping.

ben jij niet die kerel die met bram/niels? op de camping zat? :D

Whaha volgens mij niet. Wij zitten eigenlijk altijd, behalve 2012, op camping 3 achter het wc huis onder een blauw zeil, met een grote groep. Er is wel een een Niels bij geweest haha.

Oke lijkt mij ook wel oke.
Ik ga misschien met wat dames die ook gaan werken.

Mijn vrienden willen eigenlijk naar Solar. Opzich is Solar wel leuk, maar vind alles veelte blij.

Wat vind je te blij aan solar? Vind het een super vet feest waar ik elk jaar naar uitkijk :D

Wat vind je te blij aan solar? Vind het een super vet feest waar ik elk jaar naar uitkijk :D

Alleen de techy tent is vet. En dan is die feest tent in het midden nog wel cool. Ik was er in 2011 en heb echt het hele weekend in die techy tent gestaan. Verder wel een leuk festival dat zeker. Tikkeltje een sensation vibe dat wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven