Klein verslagje.
Donderdag
We vertrokken donderdag redelijk op tijd. Een maal op de bekende dijk aangekomen, konden we lekker doorrijden. We snapte er weinig van, want we arriveerde later op de dijk dan normaal. En we hadden een dikke file verwacht. Vlak voor de ingang stond een auto, die maar niet ging rijden. Er lag nog een geel hesje in de auto, deze heb ik aangetrokken. En gezegd tegen de mensen in de auto, dan ze moeten doorrijden. Dat dede ze vervolgens ook.
Ook de rij voor de ingang ging bizar snel. Waar we voor gaande jaren dik 3 uur in de rij stonden, was het nu een uurtje. Helemaal rechts aanhouden tegen het hek aan gaat het snelste.
Eenmaal binnen, stoeltjes uit geklapt voor camping 5, deeze camping tenslotte pas rond 19:00 over en zijn we verder gegaan met bier drinken en een beetje blowe. Rond 4 uur was ik al zo zat, dat de eerste pep naar binnen ging.
Toen de camping open ging, weer naar de zelfde spot gegaan waar we altijd staan. Tentje opgezet en weer verder gaan pilse en nog wat pep genomen. Vervolgens naar de 24 uurs tent gegaan en daster even gemeet. Daarna terug naar de camping, nog verder gechilld. Xanax genomen en 8 uurtjes geslapen.
Vrijdag
De dag begon met een lekker zonnetje. Rond een uurtje of 1 naar het festival terrein vertrokken. Rondje gelopen want er waren 2 vrienden mee die voor het eerst mee gingen. Deze 2 vrienden waren de donderdag al begonnen met pep en pille en hadden nog niet geslapen. Ze bleven lekker door nakke, ze waren nog best fit. Anyway het eerste wat we wouden zien zien was The Joy Formidable. Vervolgens gingen we naar Seasick Steve. Prima muziek om met een pils in de hand aan de dijk te zitten. Daarna even naar Bullet for my Valetine geweest. Niet direct in de tent gestaan, maar gewoon buiten gezeten. Vervolgens naar de camping. Toen ging het een aardige lange tijd regenen. Op de camping de wijn opgemaakt en vervolgens naar disclosure geweest. Damn wat goed. Wel ernstig druk in de bravo, maar ik was zo zat dus het maakte niet uit.
Toen met Rob gemeet, beetje mis communicatie betreft de G

. Iets met 4,5 ml en 6 hahaha. Ik had dus te veel genomen incombo met alchol. Onderweg naar de Grolsh, waren alle remmen los. Alles was 1 grote waas. Wat ik hoorde is dat ik veel vrouwe op de kont zat te slaag met mijn vest en andere rare dingen.
Nou begint het leuke verhaal

Ik kan mij er bijna niks meer van herinneren. Maar ik ben de tent uitgelopen bij de Grolsh. Voor mijn gevoel liep ik achter een maat aan, die over een hek klom. Ik was bij de hoek van de India, aan het proberen om onder het hek en over het hek te klimmen. Geen idee hoe ik daar terecht ben gekomen. Toen tikte er iemand op mijn schouder. En die wees mij naar de uitgang. Wat ik mij vervolgens kan herinneren, is dat ik op een camping was. Geen idee, welke camping. Was helemaal verdwaald. Ik ben toen in een tent gaan liggen wat ik tegen kwam. Gelukkig lag er niemand in. Toen ik weer bij kennis kwam en alles weer snapte. Ben ik de weg gaan zoeken naar mijn eigen tent. Ik was blijkbaar op camping 7 beland. Ik hoop dat ik niet ben gefilmd ofzo

, zal er niet best uit hebben gezien. Ik ben die avond mijn vest, pet en zonnebril verloren. Mijn enigste lange broek meteen onder de slik. Wel goed geslapen, werd weer rond 10 uur wakker.
Baal wel van deze dag , want wou graag Julio Bashmore zien en Maya Jean coles
Zaterdag en zondag type ik morgen wel

Ik werd fit wakker. Dus kon er weer flink tegen aan.