Fitness Seller

Lowlands 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb op het appje wel het blokkenschema ingevuld, weet niet op je dat kan sharen. De praktijk wijst echter vaak uit dat ik ca. 1/3e max daadwerkelijk ga zien.

Lol idd. Best epic. Maarja overdag staat in het teken van herstel

Ik heb op het appje wel het blokkenschema ingevuld, weet niet op je dat kan sharen. De praktijk wijst echter vaak uit dat ik ca. 1/3e max daadwerkelijk ga zien.

Herkenbaar.. En uiteindelijk maakt het geen reet uit, je vermaakt je toch wel.

is deze hier al gepost :P?
haha dat deze chimpansees dit zonder schaamte kunnen..
zou die voorste wel doen

im 12 and wat is dis

• Topic Starter Topic Starter
Zo ff Roth ophalen van het station en op naar lowlands!

• Like
Waarderingen: Tsn
Zo, ik ben weer thuis. Het was een geniaal weekend. Hoogtepuntjes:

1. GOJIRA (man man wat was dat vet)
2. Moderat (oogjes dicht en heerlijk spacen)
3.
4.
5.
6. Empire of the Sun
7. Richie Hawtin (zaterdag nacht Bravo was geniaal)
8. Maceo Plex (vrijdagavond bravo)

Helaas Bat For Lashes gemist. Nine Inch Nails was een dikke tegenvaller. Slayer paar nummertjes van gezien, maar het was veel te druk in die tent. Nog even gemeet met z1000 en Daster (en zijn mattie Alex). Relaxe gasten. Roth hele weekend niet gezien.

Op een paar buitjes na was het weer een geweldig weekend. Volgend jaar ben ik er weer bij. Nu even die zak McDonalds weg rammen

• Like
Waarderingen: Tsn
Klein verslagje.

Donderdag
We vertrokken donderdag redelijk op tijd. Een maal op de bekende dijk aangekomen, konden we lekker doorrijden. We snapte er weinig van, want we arriveerde later op de dijk dan normaal. En we hadden een dikke file verwacht. Vlak voor de ingang stond een auto, die maar niet ging rijden. Er lag nog een geel hesje in de auto, deze heb ik aangetrokken. En gezegd tegen de mensen in de auto, dan ze moeten doorrijden. Dat dede ze vervolgens ook.
Ook de rij voor de ingang ging bizar snel. Waar we voor gaande jaren dik 3 uur in de rij stonden, was het nu een uurtje. Helemaal rechts aanhouden tegen het hek aan gaat het snelste.
Eenmaal binnen, stoeltjes uit geklapt voor camping 5, deeze camping tenslotte pas rond 19:00 over en zijn we verder gegaan met bier drinken en een beetje blowe. Rond 4 uur was ik al zo zat, dat de eerste pep naar binnen ging.
Toen de camping open ging, weer naar de zelfde spot gegaan waar we altijd staan. Tentje opgezet en weer verder gaan pilse en nog wat pep genomen. Vervolgens naar de 24 uurs tent gegaan en daster even gemeet. Daarna terug naar de camping, nog verder gechilld. Xanax genomen en 8 uurtjes geslapen.

Vrijdag
De dag begon met een lekker zonnetje. Rond een uurtje of 1 naar het festival terrein vertrokken. Rondje gelopen want er waren 2 vrienden mee die voor het eerst mee gingen. Deze 2 vrienden waren de donderdag al begonnen met pep en pille en hadden nog niet geslapen. Ze bleven lekker door nakke, ze waren nog best fit. Anyway het eerste wat we wouden zien zien was The Joy Formidable. Vervolgens gingen we naar Seasick Steve. Prima muziek om met een pils in de hand aan de dijk te zitten. Daarna even naar Bullet for my Valetine geweest. Niet direct in de tent gestaan, maar gewoon buiten gezeten. Vervolgens naar de camping. Toen ging het een aardige lange tijd regenen. Op de camping de wijn opgemaakt en vervolgens naar disclosure geweest. Damn wat goed. Wel ernstig druk in de bravo, maar ik was zo zat dus het maakte niet uit.
Toen met Rob gemeet, beetje mis communicatie betreft de G:o. Iets met 4,5 ml en 6 hahaha. Ik had dus te veel genomen incombo met alchol. Onderweg naar de Grolsh, waren alle remmen los. Alles was 1 grote waas. Wat ik hoorde is dat ik veel vrouwe op de kont zat te slaag met mijn vest en andere rare dingen.
Nou begint het leuke verhaal:o:o:o
Ik kan mij er bijna niks meer van herinneren. Maar ik ben de tent uitgelopen bij de Grolsh. Voor mijn gevoel liep ik achter een maat aan, die over een hek klom. Ik was bij de hoek van de India, aan het proberen om onder het hek en over het hek te klimmen. Geen idee hoe ik daar terecht ben gekomen. Toen tikte er iemand op mijn schouder. En die wees mij naar de uitgang. Wat ik mij vervolgens kan herinneren, is dat ik op een camping was. Geen idee, welke camping. Was helemaal verdwaald. Ik ben toen in een tent gaan liggen wat ik tegen kwam. Gelukkig lag er niemand in. Toen ik weer bij kennis kwam en alles weer snapte. Ben ik de weg gaan zoeken naar mijn eigen tent. Ik was blijkbaar op camping 7 beland. Ik hoop dat ik niet ben gefilmd ofzo:o, zal er niet best uit hebben gezien. Ik ben die avond mijn vest, pet en zonnebril verloren. Mijn enigste lange broek meteen onder de slik. Wel goed geslapen, werd weer rond 10 uur wakker.
Baal wel van deze dag , want wou graag Julio Bashmore zien en Maya Jean coles

Zaterdag en zondag type ik morgen wel:D
Ik werd fit wakker. Dus kon er weer flink tegen aan.

Hahah baas, ja ik sta daar en 1 maat van je moest ik 4,5 geven, eentje 5 en jij 6. Ik dacht toch nog wel gevraagd te hebben: weet je dat wel zeker? Ik had express voor lowlands een batch gemaakt die nog net op te lossen was zodat ik niet zo veel mee hoefde te slepen het terrein op.

Was trouwens al best laat toen ik jullie gemeet had. Uurtje of 12 a 1 bij die 3fm tent? Was het verder met je maten wel goed afgelopen?

Hahah baas, ja ik sta daar en 1 maat van je moest ik 4,5 geven, eentje 5 en jij 6. Ik dacht toch nog wel gevraagd te hebben: weet je dat wel zeker? Ik had express voor lowlands een batch gemaakt die nog net op te lossen was zodat ik niet zo veel mee hoefde te slepen het terrein op.

Was trouwens al best laat toen ik jullie gemeet had. Uurtje of 12 a 1 bij die 3fm tent? Was het verder met je maten wel goed afgelopen?

Whaha ik weet wel dat je zei van, deze is sterker. M'n maten zaten ook op de edge.
Maar 1 zat al aan de keta, pep, pillen en weet ik veel wat die nog meer heb gedaan. Geen idee hoe dat uitpakt met G er bij:D.

Vandaag heel de dag s5 van Breaking Bad bekijken.

Dat valt goed uit. Ik zat vrijdag ook aan de 4fa, pillen, keta en G :)

Meest legendarische concert lowlands en sowieso 1 van de meest legendarische concerten ooit:

Check de riff op de laatste minuut, geniaal!

Iemand Nick Cave nog gezien? Of waren jullie toen al veel te ver heen?

Ik heb weinig met Lowlands en niks met meerdaagse festivals maar toen ik las dat Nick Cave kwam was ik toch wel even jaloers.

Ik heb Nick Cave niet gezien. Geef er ook niet zo veel om. Hoorde wel dat het erg goed was.

Het enige waar ik echt ziek van ben is dat ik Bat For Lashes gemist heb. Dat had ik echt heel graag willen zien en ik was het gewoon vergeten :(

GOAT was op zondag ook wel nice.

Morgen System of A down. :D

En mannen, wat was MODERAT gaaf. Echt waar. Geweldig gewoon. Heb daar ruim een uur met mijn ogen dicht staan spacen. Zeker 1 van de beste shows die ik ooit heb gezien, zo veel beter dan ik gehoopt had!

MODERAT!!!

Ze kwamen allemaal voorbij :)

En mannen, wat was MODERAT gaaf. Echt waar. Geweldig gewoon. Heb daar ruim een uur met mijn ogen dicht staan spacen. Zeker 1 van de beste shows die ik ooit heb gezien, zo veel beter dan ik gehoopt had!

zoveel heb je er dan toch niet van gezien hoe lang duurde het optreden..:p

Uurtje. Ja heb het wel gezien hoor :)

Ooit heb je van die showtjes die precies datgene zijn waar je op dat moment behoefte aan hebt. Moderat was zoiets.

Dit jaar mensen aanwezig op lowlands? Ik sowieso elk jaar! Heb ook nog 2 kaarten over voor de liefhebber :P

Er is ook een lowlands 2014 topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven