XXL Nutrition

Lowlands 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alleen de techy tent is vet. En dan is die feest tent in het midden nog wel cool. Ik was er in 2011 en heb echt het hele weekend in die techy tent gestaan. Verder wel een leuk festival dat zeker. Tikkeltje een sensation vibe dat wel.

En dan Slayer er tegenover, zal me wat worden :roflol: .

Moet me eigenlijk wel schamen, ben er 2 volle dagen geweest + camping. Heb niet eens een rondje over het festival gelopen en alleen maar bij house of house gestaan. Wist alleen maar waar de uitgang was, drank en eten :l

Licht het aan mij of vonden jullie het ook niet een grote pillen party? Zag echt iedereen op het water en savonds een zonnebril op.

Shame on me

Laatst bewerkt:
Wat vind je te blij aan solar? Vind het een super vet feest waar ik elk jaar naar uitkijk :D

Ik mis overdag lekker een rock of andere chille dingen.
Het nacht leven is dood. Lowlands beukt tot 5 sochtends sowieso door. Daarna kan je nog naar de 24 uurs tent.

Daarnaast was het vorig jaar echt een mega hipster festival.
Heb aan de meeste hipsters een hekel. Zijn gemaakte mensen. Die over 4 jaar weer zich voordoen als een heel ander type mens.
Kijk naar techno feesten. Het staat vol met hipsters die 2 jaar geleden niks van techno moesten hebben.
Die gemaakte hippie sfeer haat ik. Niks tegen hippies. Maar wel tegen die nep lui.

---------- Post toegevoegd Wed 30 Jan 2013 om 23:06 ----------

Moet me eigenlijk wel schamen, ben er 2 volle dagen geweest + camping. Heb niet eens een rondje over het festival gelopen en alleen maar bij house of house gestaan. Wist alleen maar waar de uitgang was, drank en eten :l

Licht het aan mij of vonden jullie het ook niet een grote pillen party? Zag echt iedereen op het water en savonds een zonnebril op.

Shame on me

Heb er vorig jaar genoeg strak zien lopen. Incl myself.
Maarja daar sta je dan om 24:00. Game set over.

Ik mis overdag lekker een rock of andere chille dingen.
Het nacht leven is dood. Lowlands beukt tot 5 sochtends sowieso door. Daarna kan je nog naar de 24 uurs tent.

Daarnaast was het vorig jaar echt een mega hipster festival.
Heb aan de meeste hipsters een hekel. Zijn gemaakte mensen. Die over 4 jaar weer zich voordoen als een heel ander type mens.
Kijk naar techno feesten. Het staat vol met hipsters die 2 jaar geleden niks van techno moesten hebben.
Die gemaakte hippie sfeer haat ik. Niks tegen hippies. Maar wel tegen die nep lui.

---------- Post toegevoegd Wed 30 Jan 2013 om 23:06 ----------

Heb er vorig jaar genoeg strak zien lopen. Incl myself.
Maarja daar sta je dan om 24:00. Game set over.

Lowlands staat tegenwoordig ook vol met populaire jochies en meisjes met grote zonnebrillen, die de camping niet afkomen voor 20.00, omdat er dan allemaal van die "stomme rock" speelt. Toen ik voor 't eerst ging was het overdag overal goed druk, en 's nachts kon je overal chill staan en dansen (behalve bij de mainacts). Nu staat het 's nachts helemaal kneitervol in zowel de Bravo, X-Ray, India en eventueel Grolsch. Als je ff gaat pissen, omdat je je helemaal volgiet met bier, kom je de tent gewoon niet meer in. Te druk.

Allemaal van die EDM types :o

---------- Post toegevoegd Thu 31 Jan 2013 om 13:01 ----------

Ja ik ga sowieso geen kaarten kopen op 2 februari. Je kan makkelijk nog tickets regelen voor de normale prijs tot weken voor lowlands. Wij hebben er vorig jaar last minute nog 1 verkocht voor 150 euro, omdat niemand hem meer wilde hebben.

Ik vind lowlands altijd een vet festival. Ongeacht dat het erg duur is krijg je er een hoop voor terug. Maar ik vond vorig jaar de techno line-up in de bravo behoorlijk teleurstellend. Marcel dettmann & ben klock trek ik sowieso slecht en de afsluiter van hun in de Bravo was voor mij ook een dikke tegenvaller. Het geluid stond sowieso echt veel te zacht. Als je smiddags die bravo tent in liep knalde je oren er uit met die dikke bassen. Ook in de alpha was het geluid super, bij Skrillex bv. Jammer dat ze dat volume niet toepassen snachts bij de techno.

Geluid staat al jaren 's nachts te zacht. Heeft te maken met geluidsoverlast ofzo?

Ik het niet of ik dit jaar wel ga. Trek het erg slecht dat er geen bands bekend zijn voordat ik een kaartje koop en daar komt nog eens bij dat ik alleen festivals ga waar het weer een beetje normaal is. Ik heb echt een bloedhekel aan die blubber meuk.

Lowlands staat tegenwoordig ook vol met populaire jochies en meisjes met grote zonnebrillen, die de camping niet afkomen voor 20.00, omdat er dan allemaal van die "stomme rock" speelt. Toen ik voor 't eerst ging was het overdag overal goed druk, en 's nachts kon je overal chill staan en dansen (behalve bij de mainacts). Nu staat het 's nachts helemaal kneitervol in zowel de Bravo, X-Ray, India en eventueel Grolsch. Als je ff gaat pissen, omdat je je helemaal volgiet met bier, kom je de tent gewoon niet meer in. Te druk.

Allemaal van die EDM types :o

---------- Post toegevoegd Thu 31 Jan 2013 om 13:01 ----------

Geluid staat al jaren 's nachts te zacht. Heeft te maken met geluidsoverlast ofzo?

Tis idd een groot verschil met mensen overdag en 's avonds.
Maarja je kan wel zeg maar altijd gewoon je eigen pad trekken.
Solar is gewoon heel de dag techno, house, dub enz. Als je ergens wilt chillen. Staat er meteen een mong**l naast die vraagt of hij een zonnetje op je wang mag schilderen. **** off.

---------- Post toegevoegd Thu 31 Jan 2013 om 11:58 ----------

Ik het niet of ik dit jaar wel ga. Trek het erg slecht dat er geen bands bekend zijn voordat ik een kaartje koop en daar komt nog eens bij dat ik alleen festivals ga waar het weer een beetje normaal is. Ik heb echt een bloedhekel aan die blubber meuk.

Ben het helemaal met je eens. Maar tis helaas niet anders.
Een week van te voren een kaartje kopen op marktplaats is wel een optie. Maar dat is erg risicovol.

Vorig jaar stonden er wel veel polen bij de ingang. Om kaartjes te vragen. Die gasten lopen dan heel het festival bekertjes te rapen. Aparte lui altijd:D

Zo system of a down kaartje ook binnen. De donderdag na Lowlands in het ziggodome.
Grote kans dat ze ook op Lowlands staan.

Eerste Lowlands namen zijn trouwens bekend

e kunt het je nu misschien nog nauwelijks voorstellen maar over een dik half jaar rennen we weer ons geliefde Biddinghuizer grasveld op! Vandaag de allereerste namen voor Lowlands 2013!

SLAYER: Hell awaits! En wat voor een: de nu al legendarische Lowlandsgehaktshow van niemand minder dan de keurslagers van de thrashmetal!

ALABAMA SHAKES: Ja, schudden maar, met alles dat je lief is, op de dampende zuidelijke rock & soul van schuurspons Brittany Howard en haar mannen.

DISCLOSURE (LIVE): Op avontuur met de ontdekkingsreizigers van de dance: via 2-step, UK garage, deep house en dubstep zijn de jonge Londense broertjes aangeland bij soulvolle bass music.

BULLET FOR MY VALENTINE: OK, op een bos rozen hoef je dus niet te rekenen bij deze metalcoremonsters uit Wales, maar hun liefdesbetuiging aan Lowlands (na de afzegging van 2011) bevalt des te beter!

MODERAT: Modeselektor en Apparat zijn elk apart al Lowlandsveteranen. Maar onder de paraplu van Moderat hypnotiseert hun Berlijnse techno het meest, bleek al in 2009.

NJO REICH ENSEMBLE: Een minimalmusicprimeur voor Lowlands: Steve Reichs ‘Music For 18 Musicians’, door de jonge orkestmusici van NJO ingestudeerd met de meester zelf. En hij komt mee ook!

THE LUMINEERS: Indiefolk is hip, en dus zijn de spiksplinternieuwe Lumineers het ook. Hun eerste single was al een yokel van een hit, en ook jullie krijgen het niet uit je hoofd. Ho Hey!

POLICA: Post-R&B, droompop en elektronica kronkelen om elkaar heen bij deze melancholieke indie-outfit uit Minneapolis, opgetrokken rond de zilte zang van Channy Leanagh.

THE MENZINGERS: Nog niet zo bekend als The Gaslight Anthem, maar lang zal dat niet duren. De al even rootsy punkrock van The Menzingers telt namelijk louter meezingers.

• Topic Starter Topic Starter
**** man. Slayer dat is wel ff lachen. Dat er nog ooit iets op lowlands zou spelen waar echte mannen op af komen verbaasd mij nogal. Het zou toch niet zo zijn dat er gewoon weer metal aan de lineup wordt toegevoegd?

Modorat ook dikke plus.

Op zich wel leuke eerste namen.

**** man. Slayer dat is wel ff lachen. Dat er nog ooit iets op lowlands zou spelen waar echte mannen op af komen verbaasd mij nogal. Het zou toch niet zo zijn dat er gewoon weer metal aan de lineup wordt toegevoegd?

Modorat ook dikke plus.

Op zich wel leuke eerste namen.

Misschien dat ze luisteren naar al dat geklaag van de afgelopen jaren en een wat beter metal programma voor schotelen voor de liefhebbers.

Ik schat de kans dat SOAD komt ook vrij hoog.

Waarom wil je morgen niet bestellen dan? Als je uit eindelijk niet gaat verkoopje je kaartje toch gewoon.

Geen zin om vanaf 10:30 uur 3 uur lang achter mijn pc te gaan zitten F5'en.

Nou ben toch maar in de wachtrij gaan staan (10:50). Beetje laat denk ik maar we zullen zien. Probeer toch maar ff 4 kaarten te fixen, ze zullen altijd nog wel kwijt kunnen.

Naar is dat. Lig je lekker in je bed en krijg je een sms dat toch wat vrienden het gaan proberen. Begint het toch weer te kriebelen. Haha, nou laten we afwachten.

3 tickets binnen. Kon 2x achter elkaar hahahahahaha.

Heb er als het goed is 2 extra. Als het bij mn vrienden niet lukt dan zijn ze voor hun

---------- Post toegevoegd Sat 2 Feb 2013 om 11:29 ----------

Nou ben toch maar in de wachtrij gaan staan (10:50). Beetje laat denk ik maar we zullen zien. Probeer toch maar ff 4 kaarten te fixen, ze zullen altijd nog wel kwijt kunnen.

Naar is dat. Lig je lekker in je bed en krijg je een sms dat toch wat vrienden het gaan proberen. Begint het toch weer te kriebelen. Haha, nou laten we afwachten.

Succes beest

---------- Post toegevoegd Sat 2 Feb 2013 om 11:32 ----------

Me maat heeft er nu ook 4 besteld. Wij zijn allemaal save

Kaarten zijn hier ook binnen. Mijn zus heeft er 8 en mijn broer waarschijnlijk ook nog 4. Dus mijn vriendin en ik hebben sowieso de kaarten ook binnen. Wordt weer een mooie meet dit jaar z :)

Kaarten zijn hier ook binnen. Mijn zus heeft er 8 en mijn broer waarschijnlijk ook nog 4. Dus mijn vriendin en ik hebben sowieso de kaarten ook binnen. Wordt weer een mooie meet dit jaar z :)

Niceee. Yeahhh menn. Kijk er weer naar uit.

Heerlijk lekker soepeltjes door de bestel gezeik gegaan. Damn feels good sonnn

Niceee. Yeahhh menn. Kijk er weer naar uit.

Heerlijk lekker soepeltjes door de bestel gezeik gegaan. Damn feels good sonnn

Whaha ja ik heb het zelf 10 minuten geprobeerd en kreeg het belletje dat mijn kaartjes al binnen waren. Nice :)

ik heb kaarten!

Wat Rob zegt is wel waar. Ik kende vorig jaar iemand die 4 kaarten overhad. Kreeg ze niet eens voor 150e per stuk weg. Als je een kaartje nodig hebt kun je beter drie dagen vantevoren op Marktplaats kijken en onderhandelen. Ben je nog een stuk goedkoper uit ook.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven