AndroidHealthClinic

Lowlands 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.
Brug_1.jpg

En dit zegt het KMI:

Vooruitzichten voor maandag 19 augustus tot zondag 25 augustus

Er blijft nog grote onzekerheid voor deze periode. De meeste modellen verwachten een hogedrukgebied dat zich ontwikkelt over Europa met aanvoer naar onze streken van vrij warme lucht en temperaturen die stijgen tot boven 25 graden. Het is wachten op bevestiging.

• Topic Starter Topic Starter
Nais. Als het maar niet regent vind ik alles goed!

Ook voor de eerste keer op Lowlands dit jaar! :) Ben echt zeer benieuwd :D cant wait

Hehe ja man. Heb mn kaarten trouwens al sinds februari, maar dit topic was me nooit opgevallen ;). Zeker ff meeten!

In.

Hoe ver is het trouwens van de camping naar het terrein?

In.

Hoe ver is het trouwens van de camping naar het terrein?

Ver. Best een opgaven. Maar je bent het denk ik wel gewend van TL misschien?
Een karretje is zeker wel een aanrader. Die kan je ook omdraaien en als tafel gebruiken.

Onze groep, gaat de brug niet over
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wij gaan voor de camping rechtsonder. Dan hoef je de brug niet over en het is een chille camping. Douches enzo zijn 24 uur per dag open. Eten enz op de camping. Naar het festival terrein lopen is 10min ofzo. Dat zien de meeste mensen dan weer als een nadeel.

In die doc, die hier boven staat gepost. Kan je goed de ellende zien van de brug en het gezeul:D

---------- Post toegevoegd 11 August 2013 om 19:05 ----------

Ik ga iig weer met de steekwagen als altijd. Steekwagen ftw. Ga waarschijnlijk donderdagavond laat. Dat ik daar rond uurtje of 11 ben ofzo. Zo naar binnen lopen, hopelijk nog beetje een fatsoenlijk plekje. Zoals het er nu uit ziet zijn we toch nog met een mannetje of 10 denk ik.

De brug is srs een hell

Moest hem mij eerste lowlands, 2x op. We wouden voor campings dichtbij het festival terrein. Maar alles was vol. Toen moesten we terug. Sneeën in mijn hand en schouder van de tassen dragen.

Vandaar als tip de kar.

Als je maandag ochtend weg gaat, zou ik veel drinken en eten achterlaten in de eten. Want op maandag sta je nog lang vast op de parkeerplaats. Mijn eerste keer Lowlands, was ik dat vergeten. Was niet echt chill.

Ik ga iig weer met de steekwagen als altijd. Steekwagen ftw. Ga waarschijnlijk donderdagavond laat. Dat ik daar rond uurtje of 11 ben ofzo. Zo naar binnen lopen, hopelijk nog beetje een fatsoenlijk plekje. Zoals het er nu uit ziet zijn we toch nog met een mannetje of 10 denk ik.

Is het terrein nog beetje verlicht dan? Lijkt me wel k*t in stikdonker plek moeten zoeken en tent opzetten etc

Haha net als vorig jaar Baas. Toen had je het wel luxe;). Tentje en alles stond al voor je klaar.

Ver. Best een opgaven. Maar je bent het denk ik wel gewend van TL misschien?
Een karretje is zeker wel een aanrader. Die kan je ook omdraaien en als tafel gebruiken.

Onze groep, gaat de brug niet over

Wij gaan voor de camping rechtsonder. Dan hoef je de brug niet over en het is een chille camping. Douches enzo zijn 24 uur per dag open. Eten enz op de camping. Naar het festival terrein lopen is 10min ofzo. Dat zien de meeste mensen dan weer als een nadeel.

In die doc, die hier boven staat gepost. Kan je goed de ellende zien van de brug en het gezeul:D

---------- Post toegevoegd 11 August 2013 om 19:05 ----------

10 minuten lopen :roflol:? Geen enkel probleem, TL was dik 30 minuten zwoegen.

Gaat de camping overigens echt pas om 18.00 uur open op donderdag of kan je ook al eerder gaan?

10 minuten lopen :roflol:? Geen enkel probleem, TL was dik 30 minuten zwoegen.

Gaat de camping overigens echt pas om 18.00 uur open op donderdag of kan je ook al eerder gaan?
Volgens mij om 12:00 ofzo al.. Wij staan om 10u al in de rij ;)

Totaal niet mijn muziek maar zou toch nog wel een keer een dagje willen gaan. Al is het alleen om een keer ander volk te zien dan wat er op die HC/HS feestjes rondloopt :P

Feel good muziek.

Wat willen jullie zien dit jaar? Jake Bugg, Miles Kane, 1975, Disclosure zou een zekerheidje zijn :)

Gezelligste festival van het jaar!! Helaas ben ik er dit jaar zelf niet bij :(

Wat willen jullie zien dit jaar? Jake Bugg, Miles Kane, 1975, Disclosure zou een zekerheidje zijn :)

Ik heb op het appje wel het blokkenschema ingevuld, weet niet op je dat kan sharen. De praktijk wijst echter vaak uit dat ik ca. 1/3e max daadwerkelijk ga zien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven