- Waardering
- 2.502
- Lengte
- 1m85
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook voor de eerste keer op Lowlands dit jaar!Ben echt zeer benieuwd
cant wait

In.
Hoe ver is het trouwens van de camping naar het terrein?

Ik ga iig weer met de steekwagen als altijd. Steekwagen ftw. Ga waarschijnlijk donderdagavond laat. Dat ik daar rond uurtje of 11 ben ofzo. Zo naar binnen lopen, hopelijk nog beetje een fatsoenlijk plekje. Zoals het er nu uit ziet zijn we toch nog met een mannetje of 10 denk ik.
Ik ga iig weer met de steekwagen als altijd. Steekwagen ftw. Ga waarschijnlijk donderdagavond laat. Dat ik daar rond uurtje of 11 ben ofzo. Zo naar binnen lopen, hopelijk nog beetje een fatsoenlijk plekje. Zoals het er nu uit ziet zijn we toch nog met een mannetje of 10 denk ik.
. Tentje en alles stond al voor je klaar.Ver. Best een opgaven. Maar je bent het denk ik wel gewend van TL misschien?
Een karretje is zeker wel een aanrader. Die kan je ook omdraaien en als tafel gebruiken.
Onze groep, gaat de brug niet over
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Wij gaan voor de camping rechtsonder. Dan hoef je de brug niet over en het is een chille camping. Douches enzo zijn 24 uur per dag open. Eten enz op de camping. Naar het festival terrein lopen is 10min ofzo. Dat zien de meeste mensen dan weer als een nadeel.
In die doc, die hier boven staat gepost. Kan je goed de ellende zien van de brug en het gezeul
---------- Post toegevoegd 11 August 2013 om 19:05 ----------
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
? Geen enkel probleem, TL was dik 30 minuten zwoegen.Volgens mij om 12:00 ofzo al.. Wij staan om 10u al in de rij10 minuten lopen? Geen enkel probleem, TL was dik 30 minuten zwoegen.
Gaat de camping overigens echt pas om 18.00 uur open op donderdag of kan je ook al eerder gaan?

Wat willen jullie zien dit jaar? Jake Bugg, Miles Kane, 1975, Disclosure zou een zekerheidje zijn![]()