AndroidHealthClinic

Luxe Probleem..meningen graag!

Peiling Peiling Welke auto?

• Totaal stemmers
    92
  • Peiling gesloten .
zou er zelf niet makkelijk uit kunnen komen. De Volvo staat wat betreft uiterlijk een flinke streep voor op de audi, MAAR de achterkant vind ik persoonlijk echt niet mooi. Zo'n samen geknepen kontje maakt het wat ielig.

De audi is mooi (nieuwe gril vind ik erg mooi), maar wat minder origineel en saaier. MOEILIJK!!!

Conclusie: neem de volvo en zorg voor een lekker kontje!!!

ik zeg het je ga voor de bmw :P:D

audi is sneller,ziet er echt mooi uit. Maar daar integen is de nieuwe volvo wel erg gewaagd. ziet er strak uit. IN die audi rijdt bij wijze van iedereen. Maar uiteindelijk zou ik toch voor de audi kiezen. Meer vermogen en het ziet er gewoon net uit.

over dat vermogen kan je niet discussieren, TS heeft ervoor gekozen om niet de krachtigste diesel te nemen van volvo maar wel de krachtigste van audi.
Wat wel een feit is is dat een volvo een aantal decennia meegaat.
We hebben er zelf een gehad die 19 jaar heeft meegegaan, daarna was hij nog niet kapot, we waren hem gewoon beu geworden ;).
In die tijd heb je 3 audi's versleten. Ik ken trouwens een kerel in de buurt die een aantal oude volvo's heeft een er nog dagelijks mee rijd.
Het gaat om d volgende
volvo244rot2.jpg

karretje van wel 30 jaar

audi, die auto's gaan gewoon lang mee!

Meningen heb je onderhand reeds genoeg. Nu die knoop doorhakken pimp! :cool:

Van allebei de autos word ie heel erg hard maar de Audi net wat harder... vind de achterkant van de Volvo niet echt mijn ding. Maar beide kankergeile wagens!!!

2 vette wagens.

Toch zou ik als ik mn hart mag volgen voor Audi gaan, ik heb enkel een beetje probleem met de achterkant van de Volvo.

Wat zeker niet wegneemt dat het een wagen is die goed zal scoren bij een jong, modern publiek.

Kijk naar de kilometerprijs en pak de laagste.

Sowieso Audi!! Ik rij nu 2 jaar Audi en zou niet anders meer willen. Ze rijden gewoon lekker!:cool:

De Volvo, hell yeah! Iedereen rijd al een nieuwe A3

• Topic Starter Topic Starter
hahaha..geweldig..zoveel meningen..

punt is dat Volvo van dat oudbollige imago af moet, de C30 is de eerste stap..als je ziet wat ze hebben uitgetrokken voor de reclame campagnes..
Na de testrit was ik behoorlijk onder de indruk..hij stuurt veel strakker dan een V70...

de audi is in die zin gevestigde orde..en heeft het Imago omtrent zn sportiviteit al veiliggesteld!

wel is het zo dat je veel (saaie) 1.9 tdi A3'tjes ziet rijden tegenwoordig...en met de Volvo onderscheid je je duidelijk!

de duurzaamheid etc is geen discussiepunt, ik ga er namelijk maar 36mnd in rijden..en beide auto's doen dit zonder een steekje te laten vallen!

Ik ga in iedergeval vanmiddag nog ff een stukje rijden met de Volvo..even flink door de bochten jagen om te kijken of dit met het zelfde gemak als de audi gaat!:cool:

thanks for the reply's guys!!!

• Topic Starter Topic Starter
ik zeg het je ga voor de bmw :P:D

Ik ben helemaal BMW minded..maar..

de drie serie wordt simpelweg te duur met de opties die ik erop wil,

en de één serie is erg klein, daarnaast vind ik het een hangbuikzijn..iets wat alleen maar opgelost kan worden door een M-pakket aan te schaffen!dan komt de 1 pas echt tot zn recht...dat pakket kost € 4600,- en dan heb je verder nog niets, geen airco,cruisecontrol...

de 1 komt ongeveer rond de 45.000 uit als je em met dezelfde opties wilt aankleden als de bovengenoemde auto's, dat vind ik absurd..
zeker aangezien hij ook aanzienlijk kleiner is!
al rijd hij heerlijk!

rond april/mei komt de nieuwe 3 coupe met een 320d motor..dat wordt ook een vette bak..:heart: maar deze valt met opties gewoon boven mn budget!

nog ff geduld dus...wellicht over 3 jaar...als business goed gaat!:cool:

Audi!

Ik zou denk ik toch voor de Volvo gaan uiteindelijk wegens het gleodnieuwe model. Die Audi gaat echt al lang mee, en vind het ook niet echt een mooie bak.

hahaha..geweldig..zoveel meningen..

punt is dat Volvo van dat oudbollige imago af moet, de C30 is de eerste stap..als je ziet wat ze hebben uitgetrokken voor de reclame campagnes..
Na de testrit was ik behoorlijk onder de indruk..hij stuurt veel strakker dan een V70...

de audi is in die zin gevestigde orde..en heeft het Imago omtrent zn sportiviteit al veiliggesteld!

wel is het zo dat je veel (saaie) 1.9 tdi A3'tjes ziet rijden tegenwoordig...en met de Volvo onderscheid je je duidelijk!

de duurzaamheid etc is geen discussiepunt, ik ga er namelijk maar 36mnd in rijden..en beide auto's doen dit zonder een steekje te laten vallen!

Ik ga in iedergeval vanmiddag nog ff een stukje rijden met de Volvo..even flink door de bochten jagen om te kijken of dit met het zelfde gemak als de audi gaat!:cool:

thanks for the reply's guys!!!

Waarom "maar" 36 maanden?

Terug
Naar boven