Fitness Seller

Luxe Probleem..meningen graag!

Peiling Peiling Welke auto?

• Totaal stemmers
    92
  • Peiling gesloten .
Audi blijft het van het, ben een echte audifiel, was vroeger verkoper voor Audi, en je kan ervan op aan dat de restwaarde van je Audi na x aantal jaar hoger zal liggen dan van die C30
maar kmoet toegeven dat die Volvo er echt wel blits uit ziet (vooral de voor- en zijkanten, het kontje hou ik iets minder van)

• Topic Starter Topic Starter
ff vermelden dat ik waarschijnlijk toch ga leasen..

restwaarde issue gaat dan niet op..anders was ik idd zonder twijfel voor de audi gegaan..

:D what a dramaqueen..

Nice job dat je zo'n auto mag leasen:)

Nice bijtelling ook dan per maand;)

Klopt. Maar eigenlijk is er maar 1 echt goede tuner voor Volvo, rica is volgens mij de huis-tuner van volvo. Het kost misschien iets meer, maar dan heb je volgens mij ook echt goede tuning.

Waarom is het een minpunt dat je auto veilig is?

Mmmmm volgens mij heb jij een brochure uit het jaar kruikje met een paar 740/760/940/960 modellen. De nieuwere volvo modellen zijn echt niet meer gedowngrade tanks hoor. Daarbij, minder waardevast? Volgens mij gaat dat reuze meevallen, zoals het nu lijkt wordt die c30 een behoorlijk populaire auto.
Een audi a3, daar kijkt echt niemand meer van op. Ik heb in het wild echter nog geen c30 gezien, dat zijn best wel kekke autootjes.

Dat bedoel ik er niet mee te zeggen. Veiligheid is juist een pluspunt :thumbs: Het is meer het "profiel" van de gebruiker die de auto aanschaft...........zoals in een gepubliceert onderzoek in een SAAB de meeste boekhouders rijden :roflol:

Zoals dat gosertje van 19 met dat petje achterstevoren en 4 x 500 watt uit de hoedenplank dag en nacht geilt van een nieuwe voorbumper op z'n GTI zeg maar......:D

audi is afgezaagt en die volvo is trouwens veel blitser/mooier :D

Volvo is veiliger en rijdt beter imo. Audi blijft een beetje hangen in het model.

Ga voor de Audi G, is een zeer nette auto :)

Die kont van die Volvo vind ik ronduit lelijk... maar ieder zijn smaak.

Wat is je budget? er is toch wel iets leukers te kopen/leasen? De nieuwe Jetta bijvoorbeeld! of een mooie octavia RS

• Topic Starter Topic Starter
..tja..het liegt er niet om..meer audiliefhebbers aanwezig hiero..:)

of anders de Kia Cee'd met 7 jaar garantie! :D

Kia cee'd

(copyright: zie roxxe)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat is een veredelde golf........ ;)

Als je dan toch voor de PK's wil gaan, en gaat leasen. Dan neem je toch geen diesel? Als je dan toch tot bezinning komt 3.2 quattro / S3 van Audi zal mijn voorkeur genieten.:) Of wacht op de Honda civic type-r. Moeten ze wel op je lease-lijstje staan natuurlijk.:roflol:

Dat is een veredelde golf........ ;)

Als je dan toch voor de PK's wil gaan, en gaat leasen. Dan neem je toch geen diesel? Als je dan toch tot bezinning komt 3.2 quattro / S3 van Audi zal mijn voorkeur genieten.:) Of wacht op de Honda civic type-r. Moeten ze wel op je lease-lijstje staan natuurlijk.:roflol:

noem dit geen veredelde golf aub :mad: :D

dit is een briljante auto! die zo briljant was dat hij het hele proces van wikken en wegen niet heeft doorgemaakt... gewoon rechtstreeks van de designerstafel naar productie (vandaar ook de problemen met uitbrekende achtertrein in't begin) die hemels rijdt en er prachtig uitziet

De Audi man, zeker weten

noem dit geen veredelde golf aub :mad: :D

dit is een briljante auto! die zo briljant was dat hij het hele proces van wikken en wegen niet heeft doorgemaakt... gewoon rechtstreeks van de designerstafel naar productie (vandaar ook de problemen met uitbrekende achtertrein in't begin) die hemels rijdt en er prachtig uitziet

Staat op het onderstel van een golf, niks aangepast. En dat wordt dat gepresenteerd als een sportcoupe. Give me a break, echt een waardeloos apparaat. Nieuwe is overigens wel goed, maar die is dan ook van ground up ontwikkeld als een sportcoupe.;)

Damn...Ik heb Audi gestemd maar deze Volvo is GEIL!
G21 luister naar niemand behalve mij en koop die Volvo...Damn wat een luxe probleem inderdaad...Maar als je het kan, koop dan die Volvo! Audi heeft elke pik, kijk dat geile bakkie van een Volvo:bj:. Bovendien zijn ze meer degelijk! En wat een exclusiviteit! Doen G21...Zeker doen...Dan heb je echt smaak ouwe;)

Zou voor die Audi gaan alleen dan de sportback

610f4abd53607a1e900474523199f8de.jpg

Staat op het onderstel van een golf, niks aangepast. En dat wordt dat gepresenteerd als een sportcoupe. Give me a break, echt een waardeloos apparaat. Nieuwe is overigens wel goed, maar die is dan ook van ground up ontwikkeld als een sportcoupe.;)

nee daan een break is weer iets anders had toch wel verwacht dat je dat toch wel zou weten:p

Terug
Naar boven