MuscleMeat

Luxe Probleem..meningen graag!

Peiling Peiling Welke auto?

• Totaal stemmers
    92
  • Peiling gesloten .
wat rij jij eigenlijk klus? behalve ella

audi is ook een pot nat , straalt niets uit, alle modellen lijken op elkaar. Uiterlijk t zelfde..motor anders. Ik vind dat bij een sportieve motor een sportief uiterlijk hoort, en dat zie ik totaal niet bij audi's. Misschien wel bij de RS4.
Volvo is ook drie keer niets.
Ander merk dus

hahaha..geweldig..zoveel meningen..

punt is dat Volvo van dat oudbollige imago af moet, de C30 is de eerste stap..als je ziet wat ze hebben uitgetrokken voor de reclame campagnes..
Na de testrit was ik behoorlijk onder de indruk..hij stuurt veel strakker dan een V70...

de audi is in die zin gevestigde orde..en heeft het Imago omtrent zn sportiviteit al veiliggesteld!

wel is het zo dat je veel (saaie) 1.9 tdi A3'tjes ziet rijden tegenwoordig...en met de Volvo onderscheid je je duidelijk!

de duurzaamheid etc is geen discussiepunt, ik ga er namelijk maar 36mnd in rijden..en beide auto's doen dit zonder een steekje te laten vallen!

Ik ga in iedergeval vanmiddag nog ff een stukje rijden met de Volvo..even flink door de bochten jagen om te kijken of dit met het zelfde gemak als de audi gaat!:cool:

thanks for the reply's guys!!!

Lekker jongen! Ik hoor het al helemaal, dit topic kan dicht!
G21 gaat voor de Volvo:cool: En Snakeman mag wel eens mee:o

...............ben nog aan t sparen voor een Volvo 850R getuned 315 pk

Heb ik ook steeds een stoere wagen gevonden, ik heb het dan vooral over de 850 R break (niet meer verder getuned) :)
Degelijke sterke wagen, prachtige 17" 5-spaak eronder.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die zijn erg bruut inderdaad, of de nieuwe met 300PK. Maar als ik dan toch een combi moet, geef dan maar een RS6.:D

Maar G21, ga voor die Volvo. Ik heb nog geen review/test gezien of gelezen die er negatief over is (trust me, ik lees/zie er veel). Ik weet niet over welke motor je dan zit te denken, de T5?

• Topic Starter Topic Starter
Die zijn erg bruut inderdaad, of de nieuwe met 300PK. Maar als ik dan toch een combi moet, geef dan maar een RS6.:D

Maar G21, ga voor die Volvo. Ik heb nog geen review/test gezien of gelezen die er negatief over is (trust me, ik lees/zie er veel). Ik weet niet over welke motor je dan zit te denken, de T5?

Heb gister weer in de Volvo gereden..rijd super..enig puntje is dat ik een beetje last kreeg van verzuring in mn onderrug..dat heb ik in veel auto's.wellicht niet de optimale instelling van de stoel!.ik zou voor de 2.0 D gaan..rij ong. 35 tot 40 K per jaar!

morgen ff met PON bellen, ff kijken of zij een proefrit in de 2.0 TDI 125kw kunnen regelen..ik wil namelijk wel een gefundeerd besluit nemen op een daadwerkelijke vergelijking.

Wat voor bijtelling ga je dan per maand betalen?:)

Ik zou gaan voor de C30....
Heb hem altijd al een brute wagen gevonden!

De A3 is zeker niet mis maar ik vind het toch nog altijd 'specialer' om een C30 te spotten dan een A3 (mede door het design)

audi of course..volvo is een beetje auwe lullen bak.

Met een S-line pakket heb je echt veel meer bekijks dan met je sportief ogende volvo die het niet waar kan maken.

• Topic Starter Topic Starter
audi of course..volvo is een beetje auwe lullen bak.

Met een S-line pakket heb je echt veel meer bekijks dan met je sportief ogende volvo die het niet waar kan maken.

begrijp me niet verkeerd..ik ben een groot audi liefhebber..maar deze stelling is onzinnig..ik weet niet of je in de C30 hebt gereden?

ik vind het namelijk knap dat je op voorhand kan zeggen dat de volvo het niet waar kan maken..iets wat je hier veelal terugleest! doorgaans is dat ook het geval..

ik heb in meerdere volvo's gereden en vond het stuk voor stuk niets! deze C30 is echter een hele andere auto..bijna geen volvo te noemen..in die zin!

je zou ook kunnen zeggen dat de oude pompverstuiver in de audi achterhaald is t.o.v. de commonrail diesel in de volvo..of dat de auto al uit 2003 stamt en in die zin verouderd is..

het komt in die zin vanaf dit niveau auto merendeels neer op emotie!

Heb je die Audi nu nog niet in je garage staan?

Terug
Naar boven