MediumBiefstuk
Cool Novice
- Waardering
- 11
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 100kg
ma/do voor stabielere bloedwaardes? Kan ik switchen wanneer ik voorheen ma/vrij injecte? Of gewoon lekker ma/vrij houden? Gaan om enanthe
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En wat betreft verschillende doseringen op de dagen? Hindert dit mn gains? Dat ik op ma meer test zet dan vrijdag? @Cools @Galen?Maakt volgens mij niet uit. Zit steeds hetzelfde aantal dagen tussen 3 dg & 4dg.
Ik zelf zet ma en do. Maar imo is ma & do hetzelfde als ma & vrij. Dus dan zou ik het lekker houden zoals het is
Ook zet ik maandag meer test dan vrijdag omdat ik 1ml ampulles heb en dus ma 2 ampulles (500mg) en vrijdag 1 ampulle (250mg) inject.
Dat zou betekenen dat ik 1.5ml test per keer moet zetten maar heb amp's van 1ml.Ik zou zelf gewoon dezelfde hoeveelheid ml's zetten om de 3/4 dagen. Als je op maandag en donderdag zet zitten er in het begin van de week 3 dagen tussen en aan het einde 4 dagen en bij maandag en vrijdag net andersom. Als je het echt perfect wilt doen zet je maandagochtend en donderdagavond, maar zoveel zal het nu ook weer niet boeien gezien het lange esters zijn.
Ja dus? Dan haal je dus 0,5 uit een ander? Geen hogere wiskunde.Dat zou betekenen dat ik 1.5ml test per keer moet zetten maar heb amp's van 1ml.
Dat is een goeie, zet dan gewoon 2ml test en 2ml mast E5D. Is 750mg/400mg EW. Hopelijk past dit in mn quadWaarom doe je niet gewoon 500mg e5d? Dan zit je ook rond de 750mg per week

En dan 0,5 in een onafgedekte amp bewaren...?Ja dus? Dan haal je dus 0,5 uit een ander? Geen hogere wiskunde.
Ja hoor. Het is niet het meest ideale, en het zal wellicht af te raden zijn, maar zo heb ik het ook gedaan met m'n HG test. Nooit problemen mee gehad.
K zet 750mg test en 400mg mast. 5ml in een x iets te veel van het goede imoJa hoor. Het is niet het meest ideale, en het zal wellicht af te raden zijn, maar zo heb ik het ook gedaan met m'n HG test. Nooit problemen mee gehad.
Waarom zet je het niet gewoon in 1x?
Ik zou zelf gewoon dezelfde hoeveelheid ml's zetten om de 3/4 dagen. Als je op maandag en donderdag zet zitten er in het begin van de week 3 dagen tussen en aan het einde 4 dagen en bij maandag en vrijdag net andersom. Als je het echt perfect wilt doen zet je maandagochtend en donderdagavond, maar zoveel zal het nu ook weer niet boeien gezien het lange esters zijn.
Waarom doe je niet gewoon 500mg e5d? Dan zit je ook rond de 750mg per week
Oke en waar ga ik mn mast laten dan? 1.5ml E5D naast de test? Dit zijn namelijk wel vials
. Dan zit ik totaal gewoon op 750/400? EW?Oke duidelijk gewoon zo?; Voorbeeldje: maandag>vrijdag>woensdag>maandag>vrijdag>woensdag?Gewoon 300 mast en 500 test e5d zetten, komt dan neer op 700 test ew en 420 mast ew.
E5D is maandag -> zaterdag -> donderdag -> dinsdag -> zondag -> vrijdag -> woensdag -> maandag -> repeatOke duidelijk gewoon zo?; Voorbeeldje: maandag>vrijdag>woensdag>maandag>vrijdag>woensdag?
Oke... Ik ben ff helemala de weg kwijt lol.. Wanneer ben je dan een week on? Na ma za en do? (Week 1) en di zo vrij week 2?E5D is maandag -> zaterdag -> donderdag -> dinsdag -> zondag -> vrijdag -> woensdag -> maandag -> repeat