Fitness Seller

Ma/do injecten vs ma/vrij

MediumBiefstuk

Cool Novice
Waardering
11
Lengte
1m88
Massa
100kg
ma/do voor stabielere bloedwaardes? Kan ik switchen wanneer ik voorheen ma/vrij injecte? Of gewoon lekker ma/vrij houden? Gaan om enanthe

• Topic Starter Topic Starter
Ook zet ik maandag meer test dan vrijdag omdat ik 1ml ampulles heb en dus ma 2 ampulles (500mg) en vrijdag 1 ampulle (250mg) inject.

Is het dan waard om te switchen van ma/vrij naar ma/do? Ik hb sws al geen gelijke doseringen op mn injectdagen...

Maakt volgens mij niet uit. Zit steeds hetzelfde aantal dagen tussen 3 dg & 4dg.
Ik zelf zet ma en do. Maar imo is ma & do hetzelfde als ma & vrij. Dus dan zou ik het lekker houden zoals het is

Maakt volgens mij niet uit. Zit steeds hetzelfde aantal dagen tussen 3 dg & 4dg.
Ik zelf zet ma en do. Maar imo is ma & do hetzelfde als ma & vrij. Dus dan zou ik het lekker houden zoals het is
En wat betreft verschillende doseringen op de dagen? Hindert dit mn gains? Dat ik op ma meer test zet dan vrijdag? @Cools @Galen?

Maakt niet uit.

Edit: lees nu dat je een verschillend aantal mg's prikt. Probeer dat gewoon gelijk te trekken of alles in 1x.

Ik zou zelf gewoon dezelfde hoeveelheid ml's zetten om de 3/4 dagen. Als je op maandag en donderdag zet zitten er in het begin van de week 3 dagen tussen en aan het einde 4 dagen en bij maandag en vrijdag net andersom. Als je het echt perfect wilt doen zet je maandagochtend en donderdagavond, maar zoveel zal het nu ook weer niet boeien gezien het lange esters zijn.
Dat zou betekenen dat ik 1.5ml test per keer moet zetten maar heb amp's van 1ml.

Ik zou zelf gewoon dezelfde hoeveelheid ml's zetten om de 3/4 dagen. Als je op maandag en donderdag zet zitten er in het begin van de week 3 dagen tussen en aan het einde 4 dagen en bij maandag en vrijdag net andersom. Als je het echt perfect wilt doen zet je maandagochtend en donderdagavond, maar zoveel zal het nu ook weer niet boeien gezien het lange esters zijn.

He wat? XD

Waarom doe je niet gewoon 500mg e5d? Dan zit je ook rond de 750mg per week

Dit idd

Heb de mast over het hoofd gelezen. Ikzelf zet gewoon iedere maandag en donderdag maar als je dat te lastig vind kun je iedere 5 dagen 500 test 400 mast zetten. Kan op de telefoon je statts niet zien en weet je kuur ervaring niet maar als ik test en mast zou zetten om de 5 dagen doe ik het zo

Gewoon 300 mast en 500 test e5d zetten, komt dan neer op 700 test ew en 420 mast ew.

Terug
Naar boven