AndroidHealthClinic

maag en darmproblemen bij eiwitshakes

Ik weet niet precies wat het is maar er zit iets in de whey waar een hoop mensen niet goed tegen kunnen. En ik ken meerdere mensen in mijn omgeving die last van voor namelijk darmklachten hebben bij het gebruik van whey. En deze hebben geen last van lactose intolerantie of iets van dien aard. Meestal uit zich dit in een te harde ontlasting. Zal denk ik wel te maken hebben met de vulstoffen,weet het ook niet zeker. Heb sind ik ISO 100 gebruik geen last meer van!

Wat dacht je van melk? Whey wordt gemaakt van melk.

Nou ik drink al mijn hele leven melk en nog nooit ergens last van gehad en toen ik met whey begon kreeg ik ineens die klachten.
Dus zeg het maar?

Hydro whey van XXL en met water drinken en je hebt nergens last van.

een veel voorkomend probleem maar wat kan je nu het beste er tegen doen ?

heb al eens van die superenzymes geprbeerd maar die helpen niks .
Wat doen jullie ertegen ?
jeanpiston probeer eens Qnt Zerocarb Metapur wheyisolaat dit bevat geen lactuose en aspartaan vrij

Lactose intollerantie, heb zelf tegenwoordig acute lactose intollerantie als ik op dieet ben:

Daarnaast is er nog een groep aandoeningen die leidt tot secundaire lactose-intolerantie, bijvoorbeeld door operatieve verwijdering of bestraling van de dunne darm, door darmparasieten (bv. Giardia lamblia), virussen (bv. Rotavirus), schimmels, (bv. Candida albicans) of na een periode van ondervoeding.

n/b
Met isolaat en concentraat nergens last van. Gewoon een eiwit met weining lactose uitzoeken.

Is isolaat proberen, vrijwel lacctose vrij.

Inderdaad, ik zou voor een Isolaat kiezen. Ik koos eerst voor Whey Perfection maar daar werd ik echt winderig van, heel ongemakkelijk. Ik had 2x een grote emmer besteld maar ik was het daarna echt zat. Ik heb wat research gedaan en het werd aangeraden om inderdaad minder lactose tot me te nemen. Isolaat Perfection was echt de perfecte switch!! Ik kies zelf nooit meer voor Whey Perfection, te veel negatieve side effects voor mij! Verschilt natuurlijk per persoon!

Terug
Naar boven