AndroidHealthClinic

Maat naald

heb 0.8x40 gebruikt voor quads maar vond ik te lang en dik. Daarna enkel nog 0.6x25 en 0.7x30 gebruikt. 0.6 is bij dikkere olieën soms wel wat harder persen en neemt wat meer tijd in beslag maar ging perfect.

Ik gebruik gewoon 60x25 voor glutes. Redelijk wat vet aan dat kontje en werkt nog steeds gewoon lekkah

Heb geen verstand van ass maar wel van injecteren, als je ass in de spier moet prikken dus intramusculair bil/been is 0,8/40 (meestal groen plastic aan de naald) een goede naald. Die dikte die hierboven staat 60/25 lijkt me een opzuignaald (roze plastic) als de maarvoering klopt , met 0,8/30 (geel) word meestal mee in de arm geprikt. Als je met insulinenaalden prikt kom je over het algemeen niet bij/in de spieren maar in onderhuids vet. Gezien insuline daar het beste gedeid , maar kan me voorstellen als je zeer laag in je vet% zit mogelijk de spier kan bereiken. Deze naalden zijn meestal maar 1cm lang.
Of ass moet ook opneembaar zijn via vet maar zoals ik al zei geen verstand van. Succes mannen met injecteren.

Lekker ass injecteren in bil.

do you know if syringes are free to buy in pharmacy? ook insulin syringe?

0,8x40 gaat ook prima in de quads. Laat een halve cm over voor de zekerheid

heb 0.8x40 gebruikt voor quads maar vond ik te lang en dik. Daarna enkel nog 0.6x25 en 0.7x30 gebruikt. 0.6 is bij dikkere olieën soms wel wat harder persen en neemt wat meer tijd in beslag maar ging perfect.

als je die 0.6x25 er helemaal inpopt zit je vrijwel altijd goed toch? (quad)

Heb geen verstand van ass maar wel van injecteren, als je ass in de spier moet prikken dus intramusculair bil/been is 0,8/40 (meestal groen plastic aan de naald) een goede naald. Die dikte die hierboven staat 60/25 lijkt me een opzuignaald (roze plastic) als de maarvoering klopt , met 0,8/30 (geel) word meestal mee in de arm geprikt. Als je met insulinenaalden prikt kom je over het algemeen niet bij/in de spieren maar in onderhuids vet. Gezien insuline daar het beste gedeid , maar kan me voorstellen als je zeer laag in je vet% zit mogelijk de spier kan bereiken. Deze naalden zijn meestal maar 1cm lang.
Of ass moet ook opneembaar zijn via vet maar zoals ik al zei geen verstand van. Succes mannen met injecteren.
aas kan idd ook subcutaan opgenomen worden maar dit duurt langer

[QUOTE = "AnonyMass, post: 9304680, member: 139 043"] Yep and costs nothing [/ QUOTE].
when i came to pharmacy they said they dont want to sell it without prescription. what should i do then?

[QUOTE = "AnonyMass, post: 9304680, member: 139 043"] Yep and costs nothing [/ QUOTE].
when i came to pharmacy they said they dont want to sell it without prescription. what should i do then?

Go to another pharmacist. Some pharmacists dont want to give needles bc they know guys use it for steroids. (I had one old female pharacist that asked me what for i bought the needles. I said: for my friend who uses steroids. She said she disagreed with that and would not want to give me, lol) .They cannot legally do this actually, so you can demand they sell you the needles. Or, just try another pharmacist. :)

I found them online already. And even cheaper than at pharmacist. stupid rules: D in my country you can go and buy sustanon without prescription

• Topic Starter Topic Starter
0,6x30mm is gewoon prima, geen last van gehad. Vind 0,8 onnodig, gewoon zorgen dat je olie wat warmer is dan spuit die makkelijker

Dus als ik t goed heb zit je met 06x30 altijd goed voor quad? Helemaal erin en gaan met die banaan

06x25 zou toch nasty zijn wanneer je steeds net niet IM injecteert.

Terug
Naar boven