- Waardering
- 2.518
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik gebruik gewoon 60x25 voor glutes. Redelijk wat vet aan dat kontje en werkt nog steeds gewoon lekkah
Is in meter net als mijn paal.
Yep en kost niets.do you know if syringes are free to buy in pharmacy? ook insulin syringe?
heb 0.8x40 gebruikt voor quads maar vond ik te lang en dik. Daarna enkel nog 0.6x25 en 0.7x30 gebruikt. 0.6 is bij dikkere olieën soms wel wat harder persen en neemt wat meer tijd in beslag maar ging perfect.
aas kan idd ook subcutaan opgenomen worden maar dit duurt langerHeb geen verstand van ass maar wel van injecteren, als je ass in de spier moet prikken dus intramusculair bil/been is 0,8/40 (meestal groen plastic aan de naald) een goede naald. Die dikte die hierboven staat 60/25 lijkt me een opzuignaald (roze plastic) als de maarvoering klopt , met 0,8/30 (geel) word meestal mee in de arm geprikt. Als je met insulinenaalden prikt kom je over het algemeen niet bij/in de spieren maar in onderhuids vet. Gezien insuline daar het beste gedeid , maar kan me voorstellen als je zeer laag in je vet% zit mogelijk de spier kan bereiken. Deze naalden zijn meestal maar 1cm lang.
Of ass moet ook opneembaar zijn via vet maar zoals ik al zei geen verstand van. Succes mannen met injecteren.
[QUOTE = "AnonyMass, post: 9304680, member: 139 043"] Yep and costs nothing [/ QUOTE].
when i came to pharmacy they said they dont want to sell it without prescription. what should i do then?

Als je echt dik bent waarschijnlijk niet maar in de meeste gevallen welals je die 0.6x25 er helemaal inpopt zit je vrijwel altijd goed toch? (quad)
KloptDus als ik t goed heb zit je met 06x30 altijd goed voor quad? Helemaal erin en gaan met die banaan
06x25 zou toch nasty zijn wanneer je steeds net niet IM injecteert.
Duw je huid wat in dan? Duh.Dus als ik t goed heb zit je met 06x30 altijd goed voor quad? Helemaal erin en gaan met die banaan
06x25 zou toch nasty zijn wanneer je steeds net niet IM injecteert.