MuscleMeat

maat naalden

trainz

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
95kg
Vetpercentage
16%
hey allemaal,

ik gebruikte voorheen altijd 0.8 x 38mm, om te injecten in me bil.
Een maat van me heeft via daxtrio 0.8 x 40mm besteld, kan het ook gewoon prima met deze?
En kan ik met die 40mm naalden ook goed opzuigen of zal k daar weer grotere voor kopen? gr

Zal 2 mm lengte echt veel uitmaken, denk je?
En met 0,8 mm kun je ook opzuigen. Maar niet met dezelfde naald en opzuigen en injecteren. (Hoorde ik namelijk van een vriend van me die dat deed: deed zeer...:o)

Zal 2 mm lengte echt veel uitmaken, denk je?
En met 0,8 mm kun je ook opzuigen. Maar niet met dezelfde naald en opzuigen en injecteren. (Hoorde ik namelijk van een vriend van me die dat deed: deed zeer...:o)

dat is omdat je eerst de naald door het rubber heen steekt, die rubber kan niet steriel zijn.

Ja en instant botheid, heb 1x die fout gemaakt

0.8 x 40mm kan makkelijk..
Zal idd wel 2 verschillende naalden gebruiken voor het opzuigen en het injecteren.

dat is omdat je eerst de naald door het rubber heen steekt, die rubber kan niet steriel zijn.
Klopt, de naald wordt door dat rubber zo bot dat die kennis van me een enorme weerzin opbouwde voor de volgende injectie. Het deed hem zo pijn en wilde er daarom maar mee stoppen. Totdat bij doorvragen bleek dat ie met één naald en opzoog en injecteerde. En een naald kost maar 15 eurocent...
Ook als ik verkeerd prik (bloed opzuigen), doe ik een nieuwe naald erop.

Klopt, de naald wordt door dat rubber zo bot dat die kennis van me een enorme weerzin opbouwde voor de volgende injectie. Het deed hem zo pijn en wilde er daarom maar mee stoppen. Totdat bij doorvragen bleek dat ie met één naald en opzoog en injecteerde. En een naald kost maar 15 eurocent...
Ook als ik verkeerd prik (bloed opzuigen), doe ik een nieuwe naald erop.

sowieso een grotere naald voor opzuigen is fijner, scheelt tijd en je hoeft niet zo hard te trekken.

hey allemaal,

ik gebruikte voorheen altijd 0.8 x 38mm, om te injecten in me bil.
Een maat van me heeft via daxtrio 0.8 x 40mm besteld, kan het ook gewoon prima met deze?
En kan ik met die 40mm naalden ook goed opzuigen of zal k daar weer grotere voor kopen? gr

zorg dat je voor het opzuigen een groter naald gebruikt (kwa dikte) ivm stukje rubber wat kan loskomen in je vial. dit doordat je vele keren door de rubberen stopper prikt. dat stukje wil je niet in je reet injecteren.

38mm of 40mm voor billen is goed

sowieso een grotere naald voor opzuigen is fijner, scheelt tijd en je hoeft niet zo hard te trekken.
Volgens mij ook veel prettiger om met een wat dikkere naald te aspireren. Met 0,8mm vind ik dat al best lastig, laat staan met een nog fijnere. Maar correct me if I'm wrong.

40mm gaat prima (afhankelijk waar je het zet). Ik neem aan dat je in je bil/glutes injecteert gaat en dan is het ok hoor.

Grtz,

• Topic Starter Topic Starter
Was ook niet van plan met dezelfde naald waarmee ik het eruit trek te injecten, wil geen botte naald in me reet haha, teveel zeer.
Oke dan schaf ik wat dikkere aan om eruit te trekken.
Thanks mannen

Terug
Naar boven