- Waardering
- 1.478
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben het alleen niet eens met Eric, waarom zou het zo raar zijn om te denken dat die ouders er zelf achter zitten?
Als de ouders erachter zitten zou je het ook kunnen zien als een verlate abortus![]()
als je je kind opzettelijk vermoordt lijkt het me logisch dat je ze allemaal vermoordt (kan me niet inbeelden wat voor motief er anders achter zou zitten om maar 1 vd 3 te vermoorden, gezien ze nog maar 4 jaar was)
als je je kind per ongeluk vermoordt lijkt het me logisch dat je naar de politie zou stappen, haar "doen verdwijnen" is echt het meest achterlijke (en niet alleen op wettelijk vlak) wat je zou kunnen doen (en haar ouders zijn nu niet bepaald achterlijke tokkies).
Hopelijk zullen we ooit achter de echte reden komen.Ik kan me zowiezo niet inbeelden in mensen die hun eigen kind vermoorden, maakt niet uit wat voor motief ze hebben.als je je kind opzettelijk vermoordt lijkt het me logisch dat je ze allemaal vermoordt (kan me niet inbeelden wat voor motief er anders achter zou zitten om maar 1 vd 3 te vermoorden, gezien ze nog maar 4 jaar was)
als je je kind per ongeluk vermoordt lijkt het me logisch dat je naar de politie zou stappen, haar "doen verdwijnen" is echt het meest achterlijke (en niet alleen op wettelijk vlak) wat je zou kunnen doen (en haar ouders zijn nu niet bepaald achterlijke tokkies).
Precies dit.Ben het alleen niet eens met Eric, waarom zou het zo raar zijn om te denken dat die ouders er zelf achter zitten?
Ik kan me zowiezo niet inbeelden in mensen die hun eigen kind vermoorden, maakt niet uit wat voor motief ze hebben.
Hoe kan je iemand per ongeluk met voorbedachten rade doden?
Zoiets?
http://www.youtube.com/watch?v=krotvejfBvQ

Misschien omdat 3 tegelijkertijd teveel opvalt?
Of dat Maddie misschien irritant was?
Zij liever meer aandacht willen besteden aan de tweeling?
Een moordenaar heeft wel zijn redenen natuurlijkHopelijk zullen we ooit achter de echte reden komen.
Amaral zei dat het hoogstwaarschijnlijk een ongeval was. Dat ze op de leuning van de zetel is gekropen en haar hoofd heeft gestoten aan de vensterbank. En dat ze, uren later haar lijkje terugvonden en schrik hadden dat ze veroordeeld zouden worden omdat ze haar alleen hadden gelaten. In Portugal, noch in GB zijn de straffen niet mals.

als je je kind opzettelijk vermoordt lijkt het me logisch dat je ze allemaal vermoordt (kan me niet inbeelden wat voor motief er anders achter zou zitten om maar 1 vd 3 te vermoorden, gezien ze nog maar 4 jaar was)
Moraalridder insinueerde niet dat de ouders het kind hebben vermoord.
Je kan trouwens niemand per ongeluk vermoorden. Wel doden.
De argumenten van Amaral zijn heel sterk en gebaseerd op vele puzzelstukjes die mooi in elkaar passen.
Amaral heeft zijn aanval op de McCanns nooit opgegeven. Ze hebben enkel zijn boek uit de rekken laten halen. Maar zijn vele televisieoptredens, en zijn aantijgingen op een site, daarvoor klagen ze hem niet aan voor een rechtbank? Vrees dat hij met al zijn argumenten wel eens de publieke opinie achter zich zou krijgen en er een nieuw, ernstig onderzoek zou komen naar de vele contradicties in hun verklaringen en de verklaringen van de verschillende diensten die onderzoeken deden (DNA, bloed,..) Waarom duurde het drie maand alvorens men het DNA uit de wagen ging gaan analyseren.
Er zijn genoeg aanwijzingen dat er hier iets niet pluis is.
zoiets ja
waar ik "vermoorden" zei in die 2de paragraaf bedoelde ik uiteraard onvrijwillige doodslag.

Ben het alleen niet eens met Eric, waarom zou het zo raar zijn om te denken dat die ouders er zelf achter zitten?
Dat is niet raar, daar ging het ook niet om. In dit geval is er echter geen doorslaggevend bewijs dat de ouders er bij betrokken zijn. Ook al wil Amaral anders doen geloven.
Ben benieuwd hoe het proces tegen Amaral gaat verlopen de komende tijd, kan hem wel eens een hoop geld gaan kosten.
Het is niet vergelijkbaar maar de Amaral-kant lijkt wat op die aanhangers van Ernest Louwes die ook maar al te graag smadelijke uitingen deden t.o.v. onschuldige personen.
Hoe weet jij wat Amaral ons wil doen geloven? Zei je niet dat je de documentaire niet had gezien?
Als men hem wil counteren, op eerlijke wijze, dan moet men zijn argumenten aanvallen.
Die aantijgingen van hem ken ik al, daarvoor hoef ik die docu niet te zien. Het is nou ook weer niet dat hij veel nieuws brengt natuurlijk, het hele dossier is al vele jaren bekend.