AndroidHealthClinic

Maddie McCann, wie van jullie zag reeds de documentaire van Gonçalo Amaral en wat is jullie mening?

Peiling Peiling Zijn de ouders van Maddie McCann schuldig of onschuldig, of iets er tussenin?

• Totaal stemmers
    45
Ik had gisteren al gestemd, en merk nu dat er opties bij zijn gekomen. Ik weet niet goed hoe ik mijn stem nog kan wijzigen. Kan een moderator dit doen? Zo ja, kan EricR mijn stem veranderen naar "Eric is een ware kl***zak"?

Dank bij voorbaat.

Niet mogelijk, zal wel noteren in mijn boekje dat je mij een kl***zak vindt.

Humor en geouwehoer ?

Eric, je bent een ware kl***zak. :)

Leave yasmine alone!

Srs, het was Joran, moet wel

Ik blijf bij m'n stem.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Overigens, heb die documentaire niet gezien, maar het lijkt me allemaal vrij bizar.
Ik begrijp ook niet waarom er zoveel aandacht word gegeven aan deze zaak terwijl er elke dag kinderen verdwijnen, zonder enige vorm van media aandacht.

Momenteel bekijken: 7 gebruiker(s) (7 leden en 0 gasten) dit topic
Angelus*, yasmine, tymboo, orgineel, mat, peppie01, pcvyper

:popcorn:

Godsamme ts, wat ben je toch een ongelofelijke kleuter. Een volwassen, getrouwde vent met een dochter die hier op een vrijdagavond tot laat in de nacht zit te ragen op wat posts van jongens die alleen maar posten om jou te zien ragen. En elke keer er maar op in blijven gaan ook, en vervolgens zelf verontwaardigd zijn dat het topic totaal ontspoort.

Ga lekker leuke dingen met je kind doen man.

• Topic Starter Topic Starter
.

• Topic Starter Topic Starter
Madeleine McCann is verdwenen op 3 mei 2007.
In juli, 2 maanden na de vermissing, kwamen Britse forensische onderzoekers met de 2 honden(cadaver dogs) aan op het plaats delict. De ene hond kan bloedsporen ruiken, de andere hond is getraind op de geur van stoffelijk overschot in staat van ontbinding.

Vreemde beschrijving waarbij ze niet eens zeker weten wanneer elke hond blafte.. Iets wat wel belangrijk is aangezien ze beide voor verschillende geuren zijn getraind..
Weefsel, waaronder bloedsporen en/of haren zullen ontbinden na verloop van tijd en kunnen dan worden geroken door de hond die getraind is op de geur van lijken.
http://books.google.nl/books?id=WTXuc7BjA-QC&pg=PA57&lpg=PA57&dq=cadaver+dog+hair&source=bl&ots=XRDJPJFCqi&sig=oUbOcieNSPJqW3D58WPk82xW3Ms&hl=nl&sa=X&ei=zaF0UoCUD8iV0AW54ICwDQ&ved=0CDkQ6AEwAQ#v=onepage&q=cadaver%20dog%20hair&f=false

Dit lijkt mij dan ook een logische verklaring waarom die hond reageerde op de kleding van Kate en op de kattenknuffel (cuddle cat) van Maddie. Speekselresten, haren en huidschilvers van Maddie die aanwezig zijn op die knuffel (en kate's jas) zullen na 2 maanden allang in staat van ontbinding zijn.

Na de reactie van de honden is er een sporenonderzoek verricht op de auto. Hierbij zijn haren, vezels en andere materialen aangetroffen. Er zijn geen bloedsporen aangetroffen in de auto.

Het is moeilijk om uit haar een goed DNA-profiel op te stellen. Haar bevat weinig DNA wat zich voornamelijk in de wortel bevind. Daarnaast vergaat de kwaliteit van DNA erg snel in de buitenlucht, in tegenstelling tot wat je bij CSI ziet. DNA-sporen raken dan ook vervuild met ander DNA van bijv. andere mensen.
Sporenonderzoek in de auto vond 3 maanden na de vermissing plaats.. Als het haar van Maddie afkomstig was, dan zou het DNA al dermate beschadigt zijn om het nog goed te kunnen repliceren met PCR. Door deze beschadiging zullen niet alle 10 de markers waarop getest wordt aanwezig zijn in het DNA-profiel.
Minder markers, minder piekjes in je grafiek, te grote kans op het vaker voorkomen van een match en dus geen bruikbaar bewijsmateriaal.

Elke marker staat voor een specifiek stukje DNA-code op een chromosoom. Er zijn 10 specifieke markers en 1 voor geslacht. Chromosomen komen voor in paren, dus 22 piekjes in je DNA-profiel. Overeenkomst tussen 2 DNA-profielen op 20 pieken komt 1 op de 1 miljard mensen voor en is dus zekerheid uniek en een match.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Sporenonderzoek heeft geen bruikbare data opgeleverd. Zoals verwacht, beschadigt en besmet..

Door amateuristische fouten is dus uiteindelijk foute informatie de wereld ingebracht. De eerst zo zielige slachtoffers worden vervolgens door de media neergezet als ijskoude moordenaars en hebben meteen een stempel waar ze niet meer van af komen.
Of haar ouders haar hebben vermoord weet ik niet. Weet alleen dat die gozer veel onzin heeft staan in zijn boek.

Bedankt dat je de tijd nam ernstig te antwoorden, met sterke argumenten; Je toont aan dat dit topic potentieel had.

Nou ja wat is dit nou weer voor geestelijk gestoord topic ?!

IN
smug.png

Terug
Naar boven