XXL Nutrition

Maddie McCann, wie van jullie zag reeds de documentaire van Gonçalo Amaral en wat is jullie mening?

Peiling Peiling Zijn de ouders van Maddie McCann schuldig of onschuldig, of iets er tussenin?

• Totaal stemmers
    45
Kwaliteit gaat boven kwantiteit. Maar ook dat weet je blijkbaar nog niet.

en een topic over een bullshit documentaire over een zaak die niemand interesseert noem jij kwaliteit dan?

---------- Toegevoegd om 00:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:39 ----------

Dat je een foto van "een derde been " toonde toont ons enkel aan dat je foto's van derde beens op je pc hebt staan. Ja, je moet toch op iets kunnen rukken, niet?!

heb al vaak genoeg op mn spiegelbeeld gerukt, dat jij te lelijk bent om daarin te slagen betekent niet dat je mij mag veroordelen:)

• Topic Starter Topic Starter
en een topic over een bullshit documentaire over een zaak die niemand interesseert noem jij kwaliteit dan?

---------- Toegevoegd om 00:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:39 ----------

heb al vaak genoeg op mn spiegelbeeld gerukt, dat jij te lelijk bent om daarin te slagen betekent niet dat je mij mag veroordelen:)

Je kent de zaak niet, noch de argumenten en je oordeelt reeds. Zegt heel veel over je.

Ook wil ik me richten tot de moderator die momenteel actief is, ik neem dus aan Ericr. Regel 8 van de forumregels zegt:
8. Het ontsporen van topics

Het ontsporen van topics ontstaat wanneer het topic niet meer over het oorspronkelijke onderwerp gaat, en/of wanneer de discussie uit de hand loopt doordat deelnemers elkaar aanvallen in plaats van het onderwerp te bespreken. Soms kunnen er strafpunten gegeven worden als iemand duidelijk verantwoordelijk is voor het ontsporen van een topic. Er kunnen ook posts verwijderd worden om de discussie te herstellen.

Ericr, doe dus je werk, of laat je vervangen door iemand die wel objectief en onpartijdig de taak kan uitvoeren.

Ik denk dat ze is gestorven door een ongeval en dat haar ouders haar hebben gedumpt.
Heb verder geen documentaires gezien, maar als ze wel onschuldig zijn, moeten ze wel erg dom zijn om hen alleen achter te laten..

Wat hier aan het gebeuren is zegt veel over het niveau van DBB. Ik open een topic over een kind die onder verdachte omstandigheden verdween. Amaral, de inspecteur die de enquete leidde, maar van de zaak werd gehaald nadat Blair er zich mee moeide, bracht al zijn bewijsmateriaal en aanwijzingen naar buiten. Deze zijn in een boek naar voren gebracht, alsook in een zeer beklijvende documentaire.
Wie het boek leest en de documentaire bekijkt zal raar opkijken.
Maar wat blijkt? Angelus maakt een grap, een aantal kinderen willen ook grappig zijn en het topic ontspoort. Mijn reacties daarom hebben de zaak niet geholpen, dat geef ik toe, maar het is heel jammer dat iedere keer weer een topic verdoet wordt omdat men grappig wil zijn.
Iedereen die dus niet ernstig wil zijn in dit topic zou ik willen vragen op te rotten. Ga wat naar naaktfoto's gaan kijken of zo.

dNusfGi.jpg

Ik denk dat ze is gestorven door een ongeval en dat haar ouders haar hebben gedumpt.
Heb verder geen documentaires gezien, maar als ze wel onschuldig zijn, moeten ze wel erg dom zijn om hen alleen achter te laten..
Wil je alsjeblieft niet off-topic gaan?

Dbb is eigenlijk mijn soap serie. De dagen gaan meestal normaal voorbij net als het verhaallijn in een serie. En af en toe gebeurd er iets geks dat een paar dagen "afleveringen" duurt, ook net als in een serie.

Yasmine, bedankt dat je weer een leuk verhaal opent in de DBB soap.

Ontopic: SCHULDIG, VERBAND ZE ALLEMAAL!

**** you Christian je hoeft me niet te vertellen hoe ik mijn werk moet doen, die regels gaan over serieuze topics en daar valt dit topic niet onder

Je kent de zaak niet, noch de argumenten en je oordeelt reeds. Zegt heel veel over je.
een bullshit documentaire wijst niet noodzakelijk op de waarheidswaarde. Je kan bv ook een documentaire maken over de diefstal van mijn jas. Persoonlijk zou ik deze wel interessant vinden, maar de rest van dbb zou het ook bestempelen als een bullshit documentaire.

Ook wil ik me richten tot de moderator die momenteel actief is, ik neem dus aan Ericr. Regel 8 van de forumregels zegt:
8. Het ontsporen van topics

Het ontsporen van topics ontstaat wanneer het topic niet meer over het oorspronkelijke onderwerp gaat, en/of wanneer de discussie uit de hand loopt doordat deelnemers elkaar aanvallen in plaats van het onderwerp te bespreken. Soms kunnen er strafpunten gegeven worden als iemand duidelijk verantwoordelijk is voor het ontsporen van een topic. Er kunnen ook posts verwijderd worden om de discussie te herstellen.

Ericr, doe dus je werk, of laat je vervangen door iemand die wel objectief en onpartijdig de taak kan uitvoeren.
+1, ban yasmine voor het aansporen van trolls en spammers.

Yasmine, zit je niet zelf achter de moord en probeer je door je van de domme te houden de verdenking van je weg te houden ?

Probeer eens nog dommer te zijn, als dat nog lukt, want ik vertrouw je niet

Moved, sue me

.

Laatst bewerkt:
Denk dat een DBB'er Maddie McCan heeft ontvoerd.

Hoe zou het nog met Jesse zijn?

.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven