AndroidHealthClinic

Maddie McCann, wie van jullie zag reeds de documentaire van Gonçalo Amaral en wat is jullie mening?

Peiling Peiling Zijn de ouders van Maddie McCann schuldig of onschuldig, of iets er tussenin?

• Totaal stemmers
    45
guys pls, ik voel een hoop negatieve energie in dit topic

Dit vrolijke plaatje zal ons weer in de juiste mood brengen

• Topic Starter Topic Starter
.

Laatst bewerkt:
.

Laatst bewerkt:
.

Laatst bewerkt:

wat loop je te zeveren, 10 is een expert in het ontwikkelen van nieuwe medicijnen. Yasmine is een expert in het verdedigen van moslims en het janken wanneer iemand zn k*ttopics niet serieus neemt:o

---------- Toegevoegd om 01:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:14 ----------

Tja, je wou me op een schrijffout wijzen, maar maakt er dan zelf één. Dat is gewoon heel pijnlijk voor je.

juist, engels met een kleine letter schrijven is even pijnlijk als "too bad you had too leave":roflol:

Poll nogmaals aangepast

wat loop je te zeveren, 10 is een expert in het ontwikkelen van nieuwe medicijnen. Yasmine is een expert in het verdedigen van moslims en het janken wanneer iemand zn k*ttopics niet serieus neemt:o

Hou je kop anders gewoon k*tbelg :s
Je bent nog steeds niet vergeven voor het spoilen can breaking bad :mad:

Dit heet gepolariseer. Eentje is er mee begonnen en als een bende kleine kinderen willen ze nu het geisoleerd individu pesten.
En ericr, de onbekwame moderator, grijpt niet in en verplaatst een ernstig topic naar geouwehoer en past op onaanvaardbare wijze mijn poll aan. Een ware kl***zak zeg maar.

EricR is dan ook een zijn hele DBB carriere een troll in denial. Iets met cognitieve dissonantie tussen zijn troll neigingen het morele appel dat het moderatorschap met zich mee brengt.
Soms krijg je dan van uitspattingen die een dergelijk innerlijk conflict met zich mee brengt, ik begrijp hem maar al te goed.
Best negeer je het gewoon nu even en zijn we het allemaal morgen vergeten en kunnen we weer leuk en onbezonnen met elkaar omgaan. Soms moet je toegevingen durven doen omer op lange termijn samen het beste uit te halen :).

EricR, doe je werk ernstig of laat het aan iemand anders over.

Laatst bewerkt:
Aan de andere leden: niet iedereen zit te wachten op tientallen grappen of pogingen om grappig te zijn. Het topic was ernstig. Niet alles moet in het belachelijke getrokken worden.
Ik ga gaan slapen, want in tegenstelling tot velen hier, train en werk ik WEL.

is niet te zien aan je stats:dunno:

Aan de andere leden: niet iedereen zit te wachten op tientallen grappen of pogingen om grappig te zijn. Het topic was ernstig. Niet alles moet in het belachelijke getrokken worden.

Morgen is het zaterdag, werk? Wut?

Jongen is meervoud. Sinds 1850 is heel Nederland de incorrecte meervoudsvorm gaan gebruiken. Jong is een verkorting van jongeling.

Echt hoor dit soort vouten kunnen echt niet als je pretendeert universitair te zijn gevormd.

Laatst bewerkt:

ooh, ooh, ooh, wat ben je toch goed

droom maar zacht over Maddie McCann

.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven