pcvyper
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 256
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 85kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nice one

Voor de rest: serieus? Stelletje kleine kinderen zeg..

Ja daarom. Ik vind het wel vreemd dat ze nu nog steeds niet weten wat er precies is gebeurd, duurt veelste lang.
Voor de rest: serieus? Stelletje kleine kinderen zeg..

Tja, je wou me op een schrijffout wijzen, maar maakt er dan zelf één. Dat is gewoon heel pijnlijk voor je.

wat loop je te zeveren, 10 is een expert in het ontwikkelen van nieuwe medicijnen. Yasmine is een expert in het verdedigen van moslims en het janken wanneer iemand zn k*ttopics niet serieus neemt![]()

Dit heet gepolariseer. Eentje is er mee begonnen en als een bende kleine kinderen willen ze nu het geisoleerd individu pesten.
En ericr, de onbekwame moderator, grijpt niet in en verplaatst een ernstig topic naar geouwehoer en past op onaanvaardbare wijze mijn poll aan. Een ware kl***zak zeg maar.
.EricR, doe je werk ernstig of laat het aan iemand anders over.
Aan de andere leden: niet iedereen zit te wachten op tientallen grappen of pogingen om grappig te zijn. Het topic was ernstig. Niet alles moet in het belachelijke getrokken worden.
Ik ga gaan slapen, want in tegenstelling tot velen hier, train en werk ik WEL.

EricR, doe je werk ernstig of laat het aan iemand anders over.
Aan de andere leden: niet iedereen zit te wachten op tientallen grappen of pogingen om grappig te zijn. Het topic was ernstig. Niet alles moet in het belachelijke getrokken worden.
EricR, doe je werk ernstig of laat het aan iemand anders over.