MuscleMeat

Maddie McCann, wie van jullie zag reeds de documentaire van Gonçalo Amaral en wat is jullie mening?

Peiling Peiling Zijn de ouders van Maddie McCann schuldig of onschuldig, of iets er tussenin?

• Totaal stemmers
    45
Poll aangepast

Neen, de regels slaan op alle topics. Je kan niet zomaar zelf de regels gaan interpreteren. Dat je mijn topic verplaatst hebt toont nogmaals aan dat je een onbekwame en oneerlijke moderator bent.

denk je? we zullen afwachten wie moderator blijft en wie binnenkort tegen een ban aanloopt:roflol:

---------- Toegevoegd om 00:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:56 ----------

k*t nu heb ik al gestemd:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
.

Laatst bewerkt:
Inderdaad. Kijk maar eens naar de bloedanalyses, en de vele tegenstrijdige verklaringen.

Ja daarom. Ik vind het wel vreemd dat ze nu nog steeds niet weten wat er precies is gebeurd, duurt veelste lang.

Voor de rest: serieus? Stelletje kleine kinderen zeg..

Dus een documentaire over een meisje die onder verdachte omstandigheden verdween en Blair het onderzoek trachtte te beïnvloeden vind jij een bullshit documentaire? Je bent nog dommer dan ik dacht.
ik kan tenminste engels, meneer "Christopher Hitchens, too bad you had too leave so early. Truly a great man!", ik heb trouwens nog steeds geen karma gekregen voor die fout te verbeteren:o
EricR, het grote kind.
Een moderator de naam niet waardig.
ja, want dat is zo een enorm prestigieuze titel anders:roflol:

Beter een groot kind dan een humorloze antisemiet, just saying.

.

Laatst bewerkt:
a5 of 4 reeks? wat jullie?

audi-a5-niet-leverbaar-wat-nu.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wel goede topictitels altijd Christian, lekker kort en bondig. Daar houd ik wel van.

.

Laatst bewerkt:
Waarom zit iedereen constant Yasmine af te kankeren :(

http://www.youtube.com/watch?v=kHmvkRoEowc

ff serieus, soms kan hij wat overemotioneel zijn en is misschien wat te gevoelig voor getroll, maar om hem nu echt zo te haten :roflol: Op verschillende vlakken lijkt het me gewoon een leuke, lieve kerel :)

.

Laatst bewerkt:
Poll nogmaals aangepast

Terug
Naar boven