XXL Nutrition

Magere jongen van 18 jaar - Snelle stofwisseling - Wil spieren kweken !

je traint pas een maand, je bent van 60 naar 64 gegaan, wat is het probleem?
niet aankomen = meer eten

je traint pas een maand, je bent van 60 naar 64 gegaan, wat is het probleem?
niet aankomen = meer eten

Dit, het is niet zo dat je na een maand al resultaat ziet, wacht het nog een maand af en kijk of je lifts omhoog gaan, + je gewicht, zoja hou dit nog een halfjaar vol en je zult snel de vruchten plukken.

Je traint meestal je borstkas 3-4x per week?? Denk dat je manier van trainen ook gewoon nergens opslaat, hanteer je een trainingsschema, zo ja, hoe ziet die eruit?

Ik ben net nieuw hier en een tijdje terug begonnen met trainen. Ben niet zo mager als jij geloof ik maar ook nog geen zware jongen. Bij mij op de sportschool raadden de grote jongens me aan om te focussen op de grote 3: bankdrukken, squats en deadlifts, in een 3 daagse splittraining. Ik wil vooral massa kweken. Wellicht is dat ook wat voor jou? Let op ik ben een beginner dus niet de meest logische vraagbaak!

Meer eten en geduld hebben.. Ik zou eerst maar eens zorgen dat je weet waar je mee bezig bent, dus zoek de sticky's over voeding en trainingsschema's. Lezen, lezen, lezen..

Hallo!

Ik ben een sportieve jongen van 18 jaar, ik weeg momenteel 64KG en ik ben ongeveer 1m75-1m178 lang. Momenteel ga ik 1 maand naar de fitness maar ik denk dat ik slecht train omdat ik niet zoveel verschil zie ! Ik ben een magere jongen bekijk foto's :

Km4tFQe.jpg

xPyQ330.jpg

E9RGIXm.jpg

http://i.imgur.com/E9RGIXm.jpg?1
http://i.imgur.com/xPyQ330.jpg?1?9240
http://i.imgur.com/Km4tFQe.jpg?1

Ik ben zéér sportief, ik heb heel me leven al voetbal gespeeld maar ik ben er nu mee gestopt omdat ik me wil focussen op het fitness!

Ik eet echt goed, maar ik heb gewoon een snelle stofwisseling dus ik kom ECHT MOEILIJK BIJ.

Mijn dagelijkste maaltijd :
- Als ik wakker word kommetje cornflakes met volle UHT melk & 4 boterhammen met kaas/pindakaas/Chocola
- Middag 8 boterhammen of soms een pitabroodje uit de snackbar ( middagpauze tijdens school ik eet minstens 2-3x per week een pitabroodje met patat)
- Als ik thuis kom van school rond 5u eet ik meestal het eten wat mijn moeder de avond ervoor heeft gemaakt ( mijn moeder maakt altijd extra eten tijdens de avond, meestal een bord met aardappelpurre, spinazie en gehakt/kipfilé )
- Dan ga ik meestal naar de fitness, ik drink dan gewoon een 1L fles water
- Als ik thuis kom van de fitness rond 8-9u dan eet ik wat mijn moeder dus weer maakt ( Elke dag verschillend maar altijd een grote bord met vlees, aardappelen, rijst etc.. )
- Dan in de avond chips/koek/yoghurt etc..

----------------------------------------------------

Ik eet redeijk veel. Ben na dat ik gestopt ben met voetbal van 60KG naar 64KG gegaan.
Ik vind dat langs de zij-aanzicht mijn borstkast ingedeukt is, ik wil echt dat die er hard uit gaat komen!

Ik train 3-4x per week, meestal train ik mijn borstkas. Het was eerst echt plat daar!

Kunnen jullie me enige supplementen of proteïne shakes aanraden ?
Of mij iets afraden datk verkeerd doe ?
Hebben jullie nog meer info nodig, vraag ze maar !

ALVAST BEDANKT!

hallo,

koop een pot weightgainer en voeg 2 shakes per dag toe (koop een weightgainer zonder suikers) en misschien nog een pot eiwitten voor na het trainen zeker geen spierafbouw te krijgen.

Hoe meer je gaat krachttrainen, hoe sneller de honger ook komt. Maak je lichaam gewoon aan veel eten verspreid over de dag (ipv van 2 grote maaltijden). Dan heb je na een tijdje de hele dag door honger en kan je makkelijk elke 2 uren iets binnenwerken (vb snel een shake of een pot kwark).

in het begin dacht ik ook van: 3000kcal, dat krijg ik nooit binnen maar na enkele weken had ik continu honger. Je bent al goed op weg...

ps, zijn werkende foto's:

E9RGIXm.jpg

xPyQ330.jpg

Km4tFQe.jpg

ps: werk aan die schouders :)

Laatst bewerkt:
Herkenbaar zat half jaar geleden op 68kg en dacht ook nooit dat ik niet aan kon komen... gewoon meer en consistent gaan eten. Begin met ongv. je calorieën te tellen (blijven verhogen tot je aankomt), en wat meer eiwit rijk voedsel te eten. Als je echt serieus wilt gaan beginnen kan je prestigio's advies opvolgen en een echt goed schema gaan maken.

Ga verder de sticky's lezen, & de voeding & log sectie voor verdere ideeën hoe je al je geleerde principes toe kan passen.

Terug
Naar boven