XXL Nutrition

magnesium

Bezoekers in dit topic

NasiSpeciaal

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
18 dec 2012
Berichten
385
Waardering
85
Lengte
1m90
Massa
95kg
Vetpercentage
12%
Hallo bodybuilders,

Er is mij in het afgelopen half jaar door meerdere mensen gevraagd of ik dan geen magnesium gebruik en nee dat gebruik ik niet, gebruik helemaal geen supplementen. Nadat ik even gekoekelt had dacht ik jeetje daar heb ik kilooos massa laten liggen maar na even verder te koekelen bleek toch dat magnesium bijna overal in zit. Nu vroeg ik mij af of andere mensen magnesium gebruiken en of ze er iets van merken en of ze het aanraden.
 
Zijn de meningen behoorlijk over verdeeld.
Galen heeft daar wel wat over geschreven in zijn boekje dacht ik.
 
Hallo bodybuilders,

Er is mij in het afgelopen half jaar door meerdere mensen gevraagd of ik dan geen magnesium gebruik en nee dat gebruik ik niet, gebruik helemaal geen supplementen. Nadat ik even gekoekelt had dacht ik jeetje daar heb ik kilooos massa laten liggen maar na even verder te koekelen bleek toch dat magnesium bijna overal in zit. Nu vroeg ik mij af of andere mensen magnesium gebruiken en of ze er iets van merken en of ze het aanraden.
Kan wat doen als je magnesiumdeficiënt bent. Sommige bodybuilders die een energiebeperktdieet volgen kunnen er baat bij hebben, simpelweg omdat het dieet dan een beetje tekort kan schieten. Maar buiten dat krijg je eigenlijk praktisch altijd al meer dan genoeg uit je voeding binnen.
 
Beetje late reactie,

Maar ik gebruik magnesium. Maar dan als olie. ik smeer dit op mijn benen en voeten, die zijn vaak rusteloos.
Bij mij werkt het wel vooral in de nacht minder last van spierkrampen en twitchy benen.
 
Ik smeer magnesium altijd op mijn piemel
Want die is ook vaak rusteloos
 
Ik smeer magnesium altijd op mijn piemel
Want die is ook vaak rusteloos
De volgende keer kan je beter trekken i.p.v. smeren dat schijnt nog beter te helpen :D
 
De volgende keer kan je beter trekken i.p.v. smeren dat schijnt nog beter te helpen :D

Dat snapt hij niet. Misschien moet je dat eens demonstreren bij hem, domme jongen die Spambod..
 
Back
Naar boven