XXL Nutrition

Magnificent - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 0)

visjunior

Cool Novice
Lid geworden
25 jul 2010
Waardering
0
Lengte
1m96
Massa
98kg
Vetpercentage
9%
Wil binnenkort Manificent bestellen op de body en fit shop, in combinatie met de whey isolaat perfection.
Is het verstandig om smorgens te beginnen met een whey shake, dan voor het trainen wat creatine en na het trainen een whey shake met magnificent ? , en s'avonds nog een whey shake? Of moet ik dit op een andere manier combineren?

godsmack

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
2 aug 2008
Waardering
36
kzou gewoon sochtends whey, voor training creatine en na training magnificent. en savonds casseineshake ofzo.

jesse2010

Huge Freak
Lid geworden
16 jan 2012
Waardering
391
Ik zou om te beginnen je ochtend shake laten staan.De creatine voor de training is ook goed alleen na de training probeer dan wel de whey en magnificent apart in te nemen.

Nelis Diamant

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
16 feb 2012
Waardering
18
Lengte
1m83
Massa
85kg
Vetpercentage
11%
Ik zou om te beginnen je ochtend shake laten staan.De creatine voor de training is ook goed alleen na de training probeer dan wel de whey en magnificent apart in te nemen.

Waarom in godsnaam de ochtend shake laten staan?

Nelis Diamant

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
16 feb 2012
Waardering
18
Lengte
1m83
Massa
85kg
Vetpercentage
11%
Of verkeerd gelezen, bedenk ik me nu.

'Laten staan' als in: 'in je schema laten staan'.

REUS

Prof Bodybuilder
Prof Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
8 mrt 2006
Waardering
155
Maar de Magnificent en Whey shake los van elkaar na de training nemen iig. Laat er maar 30 min tussen. Succes!

Milla86

Novice
Lid geworden
17 jul 2012
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
72kg
Kan Grow! samen met Magnificent gebruikt worden??
Iemand ervaring hiermee?

REUS

Prof Bodybuilder
Prof Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
8 mrt 2006
Waardering
155
Kan Grow! samen met Magnificent gebruikt worden??
Iemand ervaring hiermee?

Ja zeker! Zijn 2 totaal verschillende producten. Beide een goede combi!

Grow richt zich op de testosteron productie/verhoging en Magnificent op het herstel na een intensieve training, succes!

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
Waardering
704

Grow richt zich op de testosteron productie/verhoging en Magnificent op het herstel na een intensieve training, succes!

Perfecte omschrijving:cool:

jesse2010

Huge Freak
Lid geworden
16 jan 2012
Waardering
391

He reus hoe ziet jou off season supp schema eruit ?

grosje

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
15 aug 2006
Waardering
1.315
Lengte
1m72
Massa
75kg
Wat is nu het grootste verschil tussen muscle protect en magnificent?
Wil een goed product die mij beter laat herstellen van spierproblemen.
Heb momenteel fysio ivm knoopjes in traps en wil iets hebben voor een betere doorbloeding en herstel. Of hebben jullie nog een beter alternatief? In beide producten zit glutamine maar is het evenveel?

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
Waardering
704
Wat is nu het grootste verschil tussen muscle protect en magnificent?
Wil een goed product die mij beter laat herstellen van spierproblemen.
Heb momenteel fysio ivm knoopjes in traps en wil iets hebben voor een betere doorbloeding en herstel. Of hebben jullie nog een beter alternatief? In beide producten zit glutamine maar is het evenveel?

Magnificent is een totale post-workout met koolhydraten, aminozuren en creatine. Muscle Protect bevat puur een mix van bcaa, glutamine e.d. om spierafbraak tijdens de training te voorkomen, geen kcal. Je voor de Glutamine ook aan Glutamine in pure poedervorm kunnen denken.

REUS

Prof Bodybuilder
Prof Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
8 mrt 2006
Waardering
155
Voor een betere doorbloeding raad ik je agmatine aan in combinatie met muscle protect. Neemt ook je voeding daardoor beter op. Werkt als nutrient pusher;)

GauravR

Novice
Lid geworden
27 jul 2012
Waardering
0
Lengte
1m82
Hoii,

Ben nieuw hier, maar vindt het nu al ene top website. Alle vragen die ik had zijn bijna beantwoord.

Toch heb ik vraag omtrent magnificent. Ten eerste het is een top product. Het verschil heb ik al gemerkt in de zin van volle spieren en meer kracht. Helaas vindt ik de smaak iets minder. Maar het spul zuipen we door :P.

mijn vragen zijn:

1. Waarom kan magnificent niet gemixed worden met whey (iso of iets anders) en tegelijk opgedronken worden, na of tijdens de training?
2. Kan magnificent ook tijdens de training genuttigd worden, of alleen na de training? En waarom na de training of tijdens de training.

Alvast bedankt

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
Waardering
704
Hoii,

Ben nieuw hier, maar vindt het nu al ene top website. Alle vragen die ik had zijn bijna beantwoord.

Toch heb ik vraag omtrent magnificent. Ten eerste het is een top product. Het verschil heb ik al gemerkt in de zin van volle spieren en meer kracht. Helaas vindt ik de smaak iets minder. Maar het spul zuipen we door :P.

mijn vragen zijn:

1. Waarom kan magnificent niet gemixed worden met whey (iso of iets anders) en tegelijk opgedronken worden, na of tijdens de training?
2. Kan magnificent ook tijdens de training genuttigd worden, of alleen na de training? En waarom na de training of tijdens de training.

Alvast bedankt

1. De bijna directe opname van de carbs en vrije aminozuren in de spieren is een groot extra voordeel na de training. Je herstel en opbouw zijn daarmee pijlsnel en maximaal. :) De winst per training maak je daarmee veel groter en daar doe je het tenslotte voor:) (ga je het mixen dan hef je een deel van dit voordeel op)

2. Je kunt Magnificent ook aan het einde van je training drinken. Optimaal is het als je tijdens de training Muscle Protect pakt en Magnificent direct erna:)

killie2

Novice
Lid geworden
26 aug 2011
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
80kg
Vetpercentage
8%
Ik zat net te lezen over 'Epic' & 'Nr1' & hier 'Magnificent'.

Als ik het goed heb dan hebben ze alle 3 de zelfde werking.
welke van de 3 word nou het beste aangeschreven ??

Laatst bewerkt:

GauravR

Novice
Lid geworden
27 jul 2012
Waardering
0
Lengte
1m82
Thnx voor het antwoord. Nogmaals magnificent top product :) !!

Bovenaan