XXL Nutrition

Magnificent - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 0)

jesse2010

Huge Freak
Lid geworden
16 jan 2012
Waardering
391
Klopt je geeft je lichaam via magnificent wel alles wat die nodig heeft en meestal eet ik dan weer 30min na mijn post workout shake

REUS

Prof Bodybuilder
Prof Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
8 mrt 2006
Waardering
155
Klopt je geeft je lichaam via magnificent wel alles wat die nodig heeft en meestal eet ik dan weer 30min na mijn post workout shake

Idem dito hier!;)

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
Waardering
704

Heel verstandig!;)

-Mike

futurekill

Novice
Lid geworden
1 aug 2012
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
82kg
Vetpercentage
16%
Gisteren mijn bestelling geplaatst bij BF vandaag al geleverd schitterend.Direct de nr1. erin gegoten en naar de gym.Moet zeggen de pomp zat er goed in tijdens de training voor de rest kan ik er nog niet veel over vertellen dat zal de tijd uitwijzen. na de training de Magnificent er ook maar ingegoten gevolgd door de whey perfection.Cookies & cream was heerlijk ^^
betreft de nr 1(watermelon) en magnificent(fruitpunch) toch wel beiden een aparte smaak.deze waren ook redelijk korrelig misschien niet genoeg geschud? en al deze shakes zorgen ervoor dat ik 1l water binnenhad in 2,5 uren was toch wel blij dat de whey het laatste was :p zal wel wat wennen worden

superries

Cool Novice
Lid geworden
2 aug 2012
Waardering
1
Lengte
1m80
neem ik ook mee in de bestelling die ik Donderdagavond plaats!
mijn trainingsdagen zijn ma,woe,vrijdag

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
Waardering
704
Gisteren mijn bestelling geplaatst bij BF vandaag al geleverd schitterend.Direct de nr1. erin gegoten en naar de gym.Moet zeggen de pomp zat er goed in tijdens de training voor de rest kan ik er nog niet veel over vertellen dat zal de tijd uitwijzen. na de training de Magnificent er ook maar ingegoten gevolgd door de whey perfection.Cookies & cream was heerlijk ^^
betreft de nr 1(watermelon) en magnificent(fruitpunch) toch wel beiden een aparte smaak.deze waren ook redelijk korrelig misschien niet genoeg geschud? en al deze shakes zorgen ervoor dat ik 1l water binnenhad in 2,5 uren was toch wel blij dat de whey het laatste was :p zal wel wat wennen worden
Dat komt door WMS die erin zit. Daardoor wordt de smaak iets korreliger, echter niets mee aan de hand en lost goed op :) Ik weet zeker dat het je gaat bevallen. Als je er eenmaal aan gewent bent, ga je het zelfs lekker vinden. Weet ik zeker :)

Super Duo!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf

REUS

Prof Bodybuilder
Prof Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
8 mrt 2006
Waardering
155
Ideale combi! En de Mag zie ik echt als "candy" heerlijke smaak (fruitpunch)

superries

Cool Novice
Lid geworden
2 aug 2012
Waardering
1
Lengte
1m80
Jawel, gebruik Magnificent op trainingsdagen altijd direct na de training en op rustdagen direct na het opstaan.:)

Goed dat ik het nu lees op de site van body en fitshop staat op de rustdag juist niet...????

Wat is jullie ervaring en hoe gebruiken jullie het?

Ik ga het Vrijdag proberen met Nr 1.

Gr Ries

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
Waardering
704
Goed dat ik het nu lees op de site van body en fitshop staat op de rustdag juist niet...????

Wat is jullie ervaring en hoe gebruiken jullie het?

Ik ga het Vrijdag proberen met Nr 1.

Gr Ries
Mijn collega heeft het enkel geadviseerd vanwege de inname creatine. Deze moet je wel 'op pijl' houden, dit kan door middel van Magnificent. Als je bijv. al Nr1 erbij gebruikt en dat dagelijks inneemt, is het overbodig.

Ralf

superries

Cool Novice
Lid geworden
2 aug 2012
Waardering
1
Lengte
1m80
Oke dus als je het duo bestel is het overbodig om Magnificent op rustdagen te nemen?

Ik wil het natuurlijk wel goed doen als ik eraan begin....
Gebruik nu zelf ook whey perfection en micellar casein.(besteld bij Body en fitshop)

Gr Ries.

jesse2010

Huge Freak
Lid geworden
16 jan 2012
Waardering
391
Magnificent is niet echt verplicht inderdaad op rustdagen

kukipushup

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
5 aug 2012
Waardering
102
Lengte
1m65
Massa
62kg
Vetpercentage
9%
ik heb 2 zakkies om te testen maar is 2keer niet te weinig om er een volledig idee over te krijgen of het werkt of niet? iig gaan ze gewoon op daar niet van :D

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
Waardering
704
ik heb 2 zakkies om te testen maar is 2keer niet te weinig om er een volledig idee over te krijgen of het werkt of niet? iig gaan ze gewoon op daar niet van :D

Klopt inderdaad, een hele pot is uiteraard beter:)

- Eldert

TorgasMick

Novice
Lid geworden
9 aug 2012
Waardering
0
Lengte
1m69
Massa
61kg
Vetpercentage
9%
Heb vandaag m'n pot magnificent aangekregen. Had de orange smaak besteld.
Deze heb ik zonet gemengd met sinaasappelsap, maar dat is wel heel scherp. Zo zoet dat het echt branderig aanvoelt in de keel. :fire: Net alsof je over je nek bent gegaan... :vomit: Morgen zal ik eens proberen met water ofzo, maar van water ben ik niet echt een voorstander, enkel in het bad :snorkel:

Ik combineer Magnificent met Whey Perfection (cream & cookies) een 30 tal minuten later. Ook neem ik enkele malen per dag 5g creapure.
Momenteel omdat het zomer is neem ik 's ochtens een dexaphrine'tje
Had ook de Micellar Casein mee besteld, maar daar ben ik nog niet aan begonnen.

Hoop dat deze producten een beetje deftig combineren :)

jesse2010

Huge Freak
Lid geworden
16 jan 2012
Waardering
391
Met water is denk ik beter dan vind ik het wel het lekkerst

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
Waardering
704
Heb vandaag m'n pot magnificent aangekregen. Had de orange smaak besteld.
Deze heb ik zonet gemengd met sinaasappelsap, maar dat is wel heel scherp. Zo zoet dat het echt branderig aanvoelt in de keel. :fire: Net alsof je over je nek bent gegaan... :vomit: Morgen zal ik eens proberen met water ofzo, maar van water ben ik niet echt een voorstander, enkel in het bad :snorkel:

Ik combineer Magnificent met Whey Perfection (cream & cookies) een 30 tal minuten later. Ook neem ik enkele malen per dag 5g creapure.
Momenteel omdat het zomer is neem ik 's ochtens een dexaphrine'tje
Had ook de Micellar Casein mee besteld, maar daar ben ik nog niet aan begonnen.

Hoop dat deze producten een beetje deftig combineren :)

Mooie stack hoor, topproducten :D

Eldert

JoshA

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
28 jul 2012
Waardering
18
Lengte
1m86
Massa
87kg
Vetpercentage
17%
Dat mensen nog over hun nek gaan van Magnificent. Wat hou je dan wel binnen? Magnificent vooral die Fruit Punch (volgens mij?) is echt heerlijk. Lekker verfrissend na de training, als je het met genoeg water neemt in ieder geval.

jesse2010

Huge Freak
Lid geworden
16 jan 2012
Waardering
391
Juist met wat water niet met andere drankjes dan is die inderdaad heerlijk.Vind ik persoonlijk met andere drankjes vind ik het ook niet lekker.

Bovenaan