XXL Nutrition

Magnificent - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 0)

jesse2010

Huge Freak
Lid geworden
16 jan 2012
Waardering
391
Ja zoals je zegt klinkt goed Whey,cadio Magnificent

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
Waardering
704
ButchmcDick bedankt voor je review, je klinkt erg tevreden en wij zijn daar natuurlijk erg blij mee!

-Mike

PvB

Novice
Lid geworden
23 mei 2012
Waardering
0
Kan je magnificent (pot na pot) gewoon blijven gebruiken of moet je om de zoveel weken even stoppen?

Hiresh

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
23 aug 2011
Waardering
42
Lengte
1m83
Massa
84kg
Vetpercentage
9%
Ik gooi soms mass perfection door mijn magnificent shake. De smaak is opzich best lekker :D Vaak neem ik mass perfection pas een half uur later. Hier zit weinig verschil in effect in neem ik aan?

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
Waardering
704
Ik gooi soms mass perfection door mijn magnificent shake. De smaak is opzich best lekker :D Vaak neem ik mass perfection pas een half uur later. Hier zit weinig verschil in effect in neem ik aan?
Een sterk punt van Magnificent is dat het na de training pijlsnel wordt opgenomen. Hiermee herstel je direct spierglycogeen en neem je aminozuren op in de spieren. Dit versterkt herstel en opbouw na de training enorm:) Wanneer je Magnificent na de training mengt met welke andere shake ook dan zal de opname minder snel zijn. Na de training dus altijd eerst Magnificent nemen en 15-20 minuten laten Mass Perfection of Whey.:)

Ralf

Laatst bewerkt:

Leotrim

Novice
Lid geworden
7 sep 2012
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
68kg
Vetpercentage
10%
Magnificent

Ik ben van plan om magnificent enWhey perfection te gebruiken. kan je mij zeggen hoe en wanneer ik ze best kan innemen en is dat elke dag dat ik dat moet doen of alleen de dagen dat ik train of fitnes

jesse2010

Huge Freak
Lid geworden
16 jan 2012
Waardering
391
Ik ben van plan om magnificent enWhey perfection te gebruiken. kan je mij zeggen hoe en wanneer ik ze best kan innemen en is dat elke dag dat ik dat moet doen of alleen de dagen dat ik train of fitnes
Whey Perfection als aanvulling op je dagelijkse eiwit behoefte.En Magnificent alleen op trainingsdagen na de training.Dan moet het helemaal goed komen.Ik zelf heb meestal Whey Perfection in de middag en nog ergens op de dag 1.Dit om mijn eiwit inname op te krikken.

MatsDH

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
10 aug 2012
Waardering
18
Lengte
1m91
Massa
99kg
Vetpercentage
12%
Vandaag een tester Magnificent gehad, in eerste instantie in mijn tas gedonderd met de aanbevolen hoeveelheid water (400ml) zodat ik hem na mijn training kon gaan drinken(vooraf al aardig geschut). Echter op de fiets naar huis na nogmaals flink geschud te hebben. Vond ik hem nogal heel fijn poederig smaken, is dit normaal? Heb er nog extra water bij gedaan wat ik nog in mijn bidon had zitten en het werd al wat beter maar toch nog het idee dat het wat poederig was.

Meer mensen die dit hebben ervaren? Of voortaan gewoon aanmengen met wat lauw water zoals ik meestal met mijn creatine doe wat het oplossen bevorderd. Het zou namelijk de creatine geweest kunnen zijn die ik misschien als poeder proefde?

Voor de rest vond ik de smaak prima echter denk ik niet dat ik veel zal merken van het gebruik van 1 post workout tester maar misschien doet het de spierpijn enigszins tegengaan :)

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
Waardering
704
Vandaag een tester Magnificent gehad, in eerste instantie in mijn tas gedonderd met de aanbevolen hoeveelheid water (400ml) zodat ik hem na mijn training kon gaan drinken(vooraf al aardig geschut). Echter op de fiets naar huis na nogmaals flink geschud te hebben. Vond ik hem nogal heel fijn poederig smaken, is dit normaal? Heb er nog extra water bij gedaan wat ik nog in mijn bidon had zitten en het werd al wat beter maar toch nog het idee dat het wat poederig was.

Meer mensen die dit hebben ervaren? Of voortaan gewoon aanmengen met wat lauw water zoals ik meestal met mijn creatine doe wat het oplossen bevorderd. Het zou namelijk de creatine geweest kunnen zijn die ik misschien als poeder proefde?

Voor de rest vond ik de smaak prima echter denk ik niet dat ik veel zal merken van het gebruik van 1 post workout tester maar misschien doet het de spierpijn enigszins tegengaan :)
Met Magnificent herstel je na de training sneller en sterker. Werkt eigenlijk altijd, elke training weer:) Het poeder klopt wel dan zijn de carbs:)

MatsDH

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
10 aug 2012
Waardering
18
Lengte
1m91
Massa
99kg
Vetpercentage
12%
Met Magnificent herstel je na de training sneller en sterker. Werkt eigenlijk altijd, elke training weer:) Het poeder klopt wel dan zijn de carbs:)
Ahhhh Helder! Bedankt, misschien ook maar eens aanschaffen wanneer mijn normale creatine op is, aangezien hier ook creatine in zit :) Kan dit als volwaardige vervanger dienen?

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
Waardering
704
Ahhhh Helder! Bedankt, misschien ook maar eens aanschaffen wanneer mijn normale creatine op is, aangezien hier ook creatine in zit :) Kan dit als volwaardige vervanger dienen?
Ja, zeker. Je kunt ook " economisch" werken. Dan neem je Magnificent op trainingsdagen na de training, op rustdagen pak je dan een gewoon potje mono.:) Werkt super en zo ben je in verhouding ook minder geld kwijt.:)

REUS

Prof Bodybuilder
Prof Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
8 mrt 2006
Waardering
155
Ja, zeker. Je kunt ook " economisch" werken. Dan neem je Magnificent op trainingsdagen na de training, op rustdagen pak je dan een gewoon potje mono.:) Werkt super en zo ben je in verhouding ook minder geld kwijt.:)
Beter nog maar ietsje duurder.......Nr1. voor de training en Magnificent erna. Op rustdagen Nr.1 nemen voor de o.a. de creatine. That's my way to do it!:)

MatsDH

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
10 aug 2012
Waardering
18
Lengte
1m91
Massa
99kg
Vetpercentage
12%
Beter nog maar ietsje duurder.......Nr1. voor de training en Magnificent erna. Op rustdagen Nr.1 nemen voor de o.a. de creatine. That's my way to do it!:)
Thanks! Ik zal het overwegen, eerst de huidige voorraad opmaken :)

Bovenaan