AndroidHealthClinic

Review Magnificent - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Post-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Dit is High Tech! Ga voor kwaliteit, het allerbeste. Magnificent pompt na de training je spieren vol met groeibevorderende stoffen. Extreem volle, grote, ronde en harde spiermassa! Magnificent!
    Magnificent wordt na je training direct opgenomen. Het resultaat is al na enkele dagen merkbaar. Spieren voelen constant hard en vol. Je spiermassa en spierkracht nemen extreem snel toe. Een toename van zelfs 2-6 KG spiermassa in combinatie met een krachttoename van 40% is niet uitzonderlijk!

Voordelen Magnificent:
    -Win 2-6 KG keiharde spiermassa!
    -Tot 40% meer spierkracht!
    -Extreem volle, harde spieren
    -Spieren voelen constant opgepompt
    -High Tech! Unieke ingredienten
    -Unieke - extreem hoge kwaliteit!
    -Extreme bodybuilding

De ingredienten;
    Ingredienten per dosering van 70 gram:
    Magnificent Carb Blend 53,7 gram
    Dextrose, Waxy Maize Starch, Maltodextrine, Palanitose.
    Magnificent Creatine Blend 5000 mg
    Di-Creatine Malate, Creatine Ethyl Ester, Creapure Creatine, Creatine AKG.
    PeptoPro 4000 mg
    BCAA 4:1:1 1000 mg
    Glutamine Peptides 1000 mg
    Taurine 1500 mg
    L-Carnitine 50 mg
    Cinnamon Cassia extract 100 mg
    Alpha Lipoic Acid 100 mg
    Mineralen & Vitamine Mix per 70 Gram
    Magnesium Citrate 586mg 156%ADH
    Tricalciumphosphate 500mg 62,5%ADH
    Vitamin C 20mg 25% ADH
    Zinc Bisglycinate 13mg 130% ADH

Andere ingredienten,: Tropical Fruit smaakaroma, Sucralose, kleurstof E124, Lechitine.

*ADH = Aanbevolen dagelijkse hoeveelheid
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Fruit sensation. Het heeft een erg lekkere smaak.
  • Welke dosis heb je gebruikt? Op trainingsdagen 70 gram (2 maatscheppen) na de training en op rustdagen 70 gram in de ochtend.
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body en Fitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis levering, voor 22.00 besteld morgen in huis en een gratis sample.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €24,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker.

Mijn review:

Prijs
2100 gram (30 doseringen) voor €24,90 is netjes voor de ingrediënten die erin zitten. Per dosering betaal je €0,83 waar je een maand mee kan doen.

Smaak
Je kunt kiezen uit twee smaken; Fruit Sensation en Orange Juice. Ik heb gekozen voor Fruit Sensation en die smaakt erg lekker en het lost goed op. Het vult ook goed.

Werking
Doordat ik meer supplementen gebruik en juist in de periode zit van experimenteren, is het heel moeilijk te achterhalen wat het met mijn lichaam heeft gedaan.
Als ik naar de ingrediënten kijk zouden mijn spieren sneller moeten herstellen, spiermassa opbouwen en meer spierkracht hebben en misschien wel meer...

Zoals gezegd is het moeilijk te zeggen waar mijn 'gains' precies vandaan komen, dus van welk supplement. Het enige wat ik kan zeggen is dat ik binnen 1 maand (ik gebruik dit supplement 2 weken) 3 kilo ben aangekomen, dat is vet maar ook zichtbaar vollere spieren. Na mijn zware training merk ik dat ik weinig spierpijn meer heb waar ik erg blij mee ben. Ik kan dezelfde en de volgende dag gewoon doen waar ik zin in heb en vaker trainen wat meer spiermassa betekent. Ook heb ik meer spierkracht gekregen. Ik denk dat elk supplement wel een steentje heb bijgedragen aan mijn 'gains'.
Ik geef het een cijfer van 8/10.

Ben benieuwd naar de andere ervaringen met dit product.

Magnificent.jpg

Laatst bewerkt:
ben benieuwd wat dit product geeft...
gisteren avond besteld en vandaag in de morgend thuis gekregen,dat is toch top service hé
en dit naar belgie!!!

morgen mee beginnen samen met perfection mix,;-)

Origineel gepost door Body En Fitshop Bekijk Post
Denk eraan dat de lactose de werking van creatine doet verminderen

Ralf

Dus je neemt beter whey isolaat ipv whey perfection met creatine?

Origineel gepost door Body En Fitshop Bekijk Post
Denk eraan dat de lactose de werking van creatine doet verminderen

Ralf

Dus je neemt beter whey isolaat ipv whey perfection met creatine?

Bovenstaande moet ik even herstellen. Je kunt creatine prima nemen met alle Whey. De opname zal met de ene of ander niet meer of minder zijn. In zijn algemeenheid is de opname met Whey ook gewoon goed. :)

---------- Post toegevoegd Fri 28 Sep 2012 om 13:07 ----------

ben benieuwd wat dit product geeft...
gisteren avond besteld en vandaag in de morgend thuis gekregen,dat is toch top service hé
en dit naar belgie!!!

morgen mee beginnen samen met perfection mix,;-)

Dank je, voor het compliment!:) De supplementen zullen je zeer goed gaan bevallen:)

deze is voor direct na de training maar vroeg me af als je nu na KT cardio doet,wanneer
is het dan best in te nemen? na krachttraining en cardio of tussen Kt en cardio?

Pas nemen als je helemaal klaar bent trainen.Doordat je eerst krachtraining doet zijn je reserves op en kun je sneller vet aanspreken dus ik zou het na de training nemen.Voor een beter en sneller herstel

deze is voor direct na de training maar vroeg me af als je nu na KT cardio doet,wanneer
is het dan best in te nemen? na krachttraining en cardio of tussen Kt en cardio?

Pas nemen als je helemaal klaar bent trainen.Doordat je eerst krachtraining doet zijn je reserves op en kun je sneller vet aanspreken dus ik zou het na de training nemen.Voor een beter en sneller herstel

Klopt, gewoon na je training nemen ;)

Eldert

Wow. Nu bezig met m'n sample met Magnificent. De smaak fruit sensation is echt geniaal. Beste smaak die ik ooit heb geproefd, vergeleken met allerlei PWO's.

Deze smaakt gewoon echt naar fruitsap ipv dat ie alleen maar zoet is.

Ideaal supplement voor na de training zelfs in wedstrijdvoorbereiding. Deze maakt dus absoluut niet dik en kan voor massa alsmede vetverbranding gebruikt worden

Ideaal supplement voor na de training zelfs in wedstrijdvoorbereiding. Deze maakt dus absoluut niet dik en kan voor massa alsmede vetverbranding gebruikt worden
Hier benoem je de belangrijkste kenmerken van Magnificent :)
-Win 2-6 KG keiharde spiermassa!
-Tot 40% meer spierkracht!
-Extreem volle, harde spieren
-Spieren voelen constant opgepompt
-High Tech! Unieke ingredienten
-Unieke - extreem hoge kwaliteit!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ralf

Nou dit is allemaal zeer veel belovend! Dus net Super Duo besteld! Eens kijken wat Nr.1 en Magnificent mij gaan leveren! Kan niet wachten tot morgen :D

Weet zeker dat je tevreden zult zijn

Met Magnificent pak je de beste Post-Workout in de markt. Met elke training pak je met magnificent meer resultaat:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tijdje terug Magnificent als sample gehad en de smaak was echt heerlijk! Gelijk een pot besteld na al de goede reviews te hebben gelezen

Zal je zeker gaan bevallen. En inderdaad ook de smaak is te gek.

Ik heb altijd flink last van spierpijn de dagen na de training, ik heb een hele tijd terug 3 samples geprobeerd.
Deze waren allemaal op leg days en mijn spierpijn was aanzienlijk minder!
Vond het toen echter te duur om te halen. Zit nu even iets makkelijker kwa geld.
Maar mijn vraag is of ik op rustdagen gewoon creapure kan nemen omdat ik Magnificent dan niet neem?

Dat kan inderdaad op rustdagen de creapure nemen.

hoeveel creatine zit er eigenlijk in Magnificent? Ik neem de crea dan omdat ik de Magnificent te duur vind om het alleen voor de crea te nemen op de rustdagen.

Terug
Naar boven