Fitness Seller

Magnificent - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 0)

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
Waardering
704
Het is bedoeld voor een goed en beter herstel. Dit telt uiteraard ook voor cardio training. Ook dat is een aanslag op je spieren.;)
Ja:) als je heel zwaar traint dan is daarnaast Muscle Protect voor tijdens de training ook een echte aanrader.:)

Big-J

Eindbaas
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 sep 2008
Waardering
73
Lengte
2m03
Massa
123kg
Ga vandaag beginnen met Magnificent / Nr.1

Nielsj2k

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
15 sep 2012
Waardering
60
Lengte
1m71
Massa
75kg
Ik heb nog een vraagje, wat is er beter in de cut, musle protect of dexaprine?
Want ik heb gelezen dat dexaprine ook spierafbraak tegengaat + het verbeterd de vetverbranding? grtz niels.
(sorry verkeerde topic)

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
Waardering
704
Ik heb nog een vraagje, wat is er beter in de cut, musle protect of dexaprine?
Want ik heb gelezen dat dexaprine ook spierafbraak tegengaat + het verbeterd de vetverbranding? grtz niels.
(sorry verkeerde topic)
Muscle Protect is het product om je spieren te beschermen. Dexaprine zal het afslankproces versnellen. Toch wel heel verschillende producten.:)

REUS

Prof Bodybuilder
Prof Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
8 mrt 2006
Waardering
155
Muscle Protect is het product om je spieren te beschermen. Dexaprine zal het afslankproces versnellen. Toch wel heel verschillende producten.:)
Maar "de" combi voor optimaal resultaat!

Nielsj2k

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
15 sep 2012
Waardering
60
Lengte
1m71
Massa
75kg
Ja maar als je dexaprine hebt heb je toch geen muscle protect meer nodig?

Sniezel

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
6 okt 2011
Waardering
568
Lengte
1m82
Massa
95kg
Vetpercentage
6%
Had nog 4 samples Magnificent liggen.
Gekregen bij me bestellingen Whey Perfection :D

Werd te laatste tijd misselijk en duizelig en suf het einde van me training en besloot toch maar mijn proefzakjes magnificent te gaan proberen richting het eind van me training.

Smaak (fruit sensation) was HEERLIJK! Lekkere vulling. Niet zo een waterig dun drankje. Zelfs een vleugje verse peer erin!

Werking was absurd! Totaal geen missselijkheid of sufheid tijdens eind me training, kreeg onwijze pomp, zelfs NA me training!

De rest van de dag een vollere pomp behouden, lekker gevoel.

Heerlijk weer eens een supplement die er echt toe doet!

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
Waardering
704
Had nog 4 samples Magnificent liggen.
Gekregen bij me bestellingen Whey Perfection :D

Werd te laatste tijd misselijk en duizelig en suf het einde van me training en besloot toch maar mijn proefzakjes magnificent te gaan proberen richting het eind van me training.

Smaak (fruit sensation) was HEERLIJK! Lekkere vulling. Niet zo een waterig dun drankje. Zelfs een vleugje verse peer erin!

Werking was absurd! Totaal geen missselijkheid of sufheid tijdens eind me training, kreeg onwijze pomp, zelfs NA me training!

De rest van de dag een vollere pomp behouden, lekker gevoel.

Heerlijk weer eens een supplement die er echt toe doet!
Dat is een heel mooi compliment! Dank je:) Magnificent

058rick

Cool Novice
Lid geworden
3 jan 2011
Waardering
1
Lengte
1m97
Massa
105kg
Vetpercentage
11%
Klopt, Magnificent moet je ook ALTIJD in je stack opnemen. Werking is in combinatie met NR1 helemaal optimaal:D:D

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
Waardering
704
Klopt, Magnificent moet je ook ALTIJD in je stack opnemen. Werking is in combinatie met NR1 helemaal optimaal:D:D
Veel mensen nemen Magnificent en Nr1 samen:) Vandaar dat we daar ook een mooie voordeel combi van hebben gemaakt: Super duo

058rick

Cool Novice
Lid geworden
3 jan 2011
Waardering
1
Lengte
1m97
Massa
105kg
Vetpercentage
11%
Zeker! Heerlijke producten. Ik wissel Nr1 ook met regelmaat af met Strong!. Als ik echt ff lekker de energie wil voelen;)

jesse2010

Huge Freak
Lid geworden
16 jan 2012
Waardering
391
Is inderdaad handig om te kunnen wisselen inderdaad

vsral

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
3 jun 2011
Waardering
805
Lengte
1m90
Massa
93kg
Heb tijdens de aanbieding RECON besteld.
Maakt toch maar weer duidelijk dat Magnificent van smaak 1000x beter is :roflol:
Daar moest ik moeite doen om niet nog een schep te nemen, terwijl recon moeilijk binnengaat.

Over verschil in werking durf ik nog niks te zeggen :p

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
Waardering
704
Zeker! Heerlijke producten. Ik wissel Nr1 ook met regelmaat af met Strong!. Als ik echt ff lekker de energie wil voelen;)
Strong! en Nr1 zijn beide supergoede producten, voor een duursport of langere training Nr1 en pieken met je topprestaties op een intensieve workout red je alles met Strong! Beide zijn ze ontzettend goed :)
Heb tijdens de aanbieding RECON besteld.
Maakt toch maar weer duidelijk dat Magnificent van smaak 1000x beter is :roflol:
Daar moest ik moeite doen om niet nog een schep te nemen, terwijl recon moeilijk binnengaat.

Over verschil in werking durf ik nog niks te zeggen :p
Dankjewel voor je complimenten. Daarnaast is de prijs ook nog eens scherper!

Ralf

Bovenaan