XXL Nutrition

Magnificent - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 0)

focasa

Novice
Lid geworden
3 okt 2012
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
93kg
Ik ben benieuwd, zou leuk zijn als je hier je ervaring wilt en kan delen. Ik kijk er naar uit en weet zeker dat het goed bevalt!:)
Ik heb het nu een aantal keer gebruikt. De smaak is nog steeds goed en het drinkt zich nog steeds makkelijk weg.
En ik moet zeggen dat ik zowaar kleine bultjes op mn bovenarmen begin te zien die men in volksmond ook wel bicep noemt.

Ik heb nog een laaaaaaange weg te gaan, maar het begin is er.
Naast Magnificent gebruik ik ook proteine, een pre workout booster en muscle protect. Ik durf dus niet te zeggen dat het alleen door Magnificent komt, maar ik merk wel dat ik vooruit ga ! :D

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
Waardering
704
Ik heb het nu een aantal keer gebruikt. De smaak is nog steeds goed en het drinkt zich nog steeds makkelijk weg.
En ik moet zeggen dat ik zowaar kleine bultjes op mn bovenarmen begin te zien die men in volksmond ook wel bicep noemt.

Ik heb nog een laaaaaaange weg te gaan, maar het begin is er.
Naast Magnificent gebruik ik ook proteine, een pre workout booster en muscle protect. Ik durf dus niet te zeggen dat het alleen door Magnificent komt, maar ik merk wel dat ik vooruit ga ! :D
Je hebt vrijwel van alles de beste keuze gemaakt in de categorie. Geen wonder dat je zo'n mooi resultaat behaald. :thumbs:

REUS

Prof Bodybuilder
Prof Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
8 mrt 2006
Waardering
155
Is vewoon een must voor je herstel en dus groei!

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
Waardering
704
Is vewoon een must voor je herstel en dus groei!
Het moment na je training (populair genoemd het "Anabolic Window") zo optimaal mogelijk benutten is essentieel voor je vooruitgang / groei. Wat dat betreft kan Magnificent direct een enorme stimulans voor je resultaten zijn.:)

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
Waardering
704
megafoon.jpg

Geldig t/m Maandag 5 November:
€5.00 Korting op MAGNIFICENT

Kortingscode: 5E5sMagn-5ma511
(plak deze in je winkelwagen)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

REUS

Prof Bodybuilder
Prof Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
8 mrt 2006
Waardering
155
Geweldige aanbieding weer!

jesse2010

Huge Freak
Lid geworden
16 jan 2012
Waardering
391
Kijk pas in de weekaanbieding en nu alweer korting erop

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
Waardering
704
Kijk pas in de weekaanbieding en nu alweer korting erop
We kregen de vraag van klanten naar aanleiding van de Recon actie via dbb en ook op de zaak. Klanten willen liever Magnificent. Dus toen dacht ik... ik doe iets extra's:)

REUS

Prof Bodybuilder
Prof Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
8 mrt 2006
Waardering
155
Netjes zeg....dat luisteren en zien dat er vaak ook naar wordt gehandeld is wat de klant graag ziet. Is natuurlijk niet een gegeven dat er altijd wat mee kan gebeuren maar die intentie vanuit jullie is wel heel positief. Hulde!

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
Waardering
704
Netjes zeg....dat luisteren en zien dat er vaak ook naar wordt gehandeld is wat de klant graag ziet. Is natuurlijk niet een gegeven dat er altijd wat mee kan gebeuren maar die intentie vanuit jullie is wel heel positief. Hulde!
Dank je, voor het compliment!:) Voor ons ook leuk dat klanten alleen de Magnificent willen en niet de post-workout van een ander merk ook al is deze in de aanbieding.:)

Zuipschuit

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
7 mei 2009
Waardering
42
Ik kijk nu alweer uit naar mijn volgende training. Orange is echt lekker :zuip:

jesse2010

Huge Freak
Lid geworden
16 jan 2012
Waardering
391
En een goede en lekkere manier om het beste uit je training te halen.

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
Waardering
704
wauw.png

Vandaag nog geldig! Profiteer ervan! Dé postworkout nu met 5 euro korting!

Guest

Gargantuan Beast
+15 jaar member
Lid geworden
19 mei 2002
Waardering
1
Je voelt het alwaar opgezogen worden. Door de fijne smaak is het een product om telkens naar uit te kijken on en off season.
Haha jij ook Reus :D Vind Magnificent echt een lekkere smaak die fruit sensation beste post workout smaak voor mij tot hier toe

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
Waardering
704
Haha jij ook Reus :D Vind Magnificent echt een lekkere smaak die fruit sensation beste post workout smaak voor mij tot hier toe
Dank je, voor de complimenten. We merken dat steeds meer mensen van andere merken overstappen op Magnificent. Als Post-Workout de beste koop, de smaak is daarnaast ook nog eens erg goed inderdaad:)

Zuipschuit

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
7 mei 2009
Waardering
42
En er moet een nieuwe smaak komen. Orange is er nu niet, dus een alternatief lijkt me een leuk idee. Ze zijn namelijk erg lekker!

Bovenaan