MuscleMeat

Magnificent - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 0)

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
Waardering
704
Zo doe ik het ook wel eens inderdaad.

Maar dan ga ik daarna douchen aankleden etc, en daarna eet ik daarna me 2e helft van me ontbijt :) (of vroege lunch, hoe je het ook wilt noemen)

Op deze manier heb je direct eiwitten en carbs binnen zodra je opstaat.

Ja, Magnificent neem je pijlsnel op. Koolhydraten, waardevolle aminozuren en bouwstoffen. De Whey erachteraan en je hebt de perfecte "cocktail":D om te groeien.:)

REUS

Prof Bodybuilder
Prof Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
8 mrt 2006
Waardering
155
Ja, Magnificent neem je pijlsnel op. Koolhydraten, waardevolle aminozuren en bouwstoffen. De Whey erachteraan en je hebt de perfecte "cocktail":D om te groeien.:)

Ja zelfs tot aan game day gebruik ik de magnificent! Perfecte aanvulling!!!

DiscoBitch

Cool Novice
Lid geworden
20 aug 2012
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
87kg
Vetpercentage
21%
@bodyenfit ik zou via deze weg me willen aansluiten bij anderen die de diameter van de opening van de doos te smal vinden. Ik doe me meermaals pijn om de porties er uit te halen.

Desalniettemin ben ik aan doos 2 bezig. Prima product!

REUS

Prof Bodybuilder
Prof Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
8 mrt 2006
Waardering
155
@bodyenfit ik zou via deze weg me willen aansluiten bij anderen die de diameter van de opening van de doos te smal vinden. Ik doe me meermaals pijn om de porties er uit te halen.

Ik heb toch geen kleine handen? Een vuist lukt niet maar wanneer je het schepje met duim/wijs en middelvinger vastpakt lukt het dan ook niet?

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
Waardering
704

Ga ik even doorgeven!:cool:

Eldert

DiscoBitch

Cool Novice
Lid geworden
20 aug 2012
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
87kg
Vetpercentage
21%
De diameter van een whey perfection pot is prima hoor

Jaguar Paw

Cool Novice
Lid geworden
4 aug 2012
Waardering
5
Lengte
1m83
Massa
78kg
Vetpercentage
6%
Tja, wat is er onmisbaar... een zeer complexe postworkout natuurlijk!
Ik ben erg blij dat er zelfs peptopro in zit en door de heerlijke smaak is de ranzige smaak van de peptopro niet te merken. Magnificent is echt zeer compleet.

REUS

Prof Bodybuilder
Prof Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
8 mrt 2006
Waardering
155
Tja, wat is er onmisbaar... een zeer complexe postworkout natuurlijk!
Ik ben erg blij dat er zelfs peptopro in zit en door de heerlijke smaak is de ranzige smaak van de peptopro niet te merken. Magnificent is echt zeer compleet.

Naast de ingredienten is het gewoon heerlijk!!!:)

Trickster

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2005
Waardering
254
Lengte
1m79
Massa
107kg
Vetpercentage
10%
Lekker compleet product! Nam voorheen altijd vitargo en EAA's. Bittere smaak was niet bepaald relaxed en verfrissend na een intensieve slooppartij. Magnificent combineert een goede samenstelling bouwstoffen met goede toevoegingen als PeptoPro en verschillende suikerbronnen om de glycogeenvoorraden aan te vullen.
De verfrissende smaak maakt het een ideale PWO supp om de groeiknop aan te zetten ;)

REUS

Prof Bodybuilder
Prof Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
8 mrt 2006
Waardering
155
Lekker compleet product! Nam voorheen altijd vitargo en EAA's. Bittere smaak was niet bepaald relaxed en verfrissend na een intensieve slooppartij. Magnificent combineert een goede samenstelling bouwstoffen met goede toevoegingen als PeptoPro en verschillende suikerbronnen om de glycogeenvoorraden aan te vullen.
De verfrissende smaak maakt het een ideale PWO supp om de groeiknop aan te zetten ;)

Amen!!! Ben vanaf dag 1 verkocht aan Magnificent.....samenstelling en vervolgens de prijs!

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
Waardering
704
Amen!!! Ben vanaf dag 1 verkocht aan Magnificent.....samenstelling en vervolgens de prijs![/QUOTE]

#1 Post-Workout - elke training pak je meer resultaat met Magnificent. :)

---------- Post toegevoegd Wed 28 Nov 2012 om 13:40 ----------

Mooie complimenten! Thanks:)

pumpingiron1984

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
23 jan 2009
Waardering
22
Ik heb nu die van musclefarm en naar mijn gevoel kon ik beter knallen magnificent. Mss ligt het ook wel aan iets anders, maar volgende keer kies ik toch weer voor magnificent denk ik

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
Waardering
704
Ik heb nu die van musclefarm en naar mijn gevoel kon ik beter knallen magnificent. Mss ligt het ook wel aan iets anders, maar volgende keer kies ik toch weer voor magnificent denk ik

Magnificent is en blijft de favoriet voor bijna iedereen. De #1 Post-Workout:)

We hebben Magnificent lekker scherp deze week! (Magnificent komt vrijdag in de weekaanbieding voor 19,90 maar ik heb de prijs er nu al bij gezet:))

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bij Bodyenfitshop.nl is het elke dag Sinterklaas

pumpingiron1984

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
23 jan 2009
Waardering
22
Super! Dit weekend nog eens een lading bestellen :-)

Bovenaan