Fitness Seller

Magnificent - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 0)

058rick

Cool Novice
Lid geworden
3 jan 2011
Waardering
1
Lengte
1m97
Massa
105kg
Vetpercentage
11%
Moet wel in je stack zitten! Deze en nr1 stacken en je wil niet meer anders!

Guest

Gargantuan Beast
+15 jaar member
Lid geworden
19 mei 2002
Waardering
1
Net binnen gekregen.. kan niet wachten tot volgende week om weer die heerlijke smaak te proeven haha jullie zouden die smaak in whey moeten brengen :p

REUS

Prof Bodybuilder
Prof Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
8 mrt 2006
Waardering
155
Net binnen gekregen.. kan niet wachten tot volgende week om weer die heerlijke smaak te proeven haha jullie zouden die smaak in whey moeten brengen :p

Haha ja das helemaal waar! Die fruit sensation mix is geweldig!!!

arnodsi

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
31 aug 2009
Waardering
3.559
Lengte
1m84
Haha ja das helemaal waar! Die fruit sensation mix is geweldig!!!

Ik vind het maar niets :o lijkt net of je siroop aan het drinken bent

jesse2010

Huge Freak
Lid geworden
16 jan 2012
Waardering
391
Komt vanzelf goed als de resultaten maar goed zijn ;)

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
Waardering
704
Komt vanzelf goed als de resultaten maar goed zijn ;)

Magnificent is de #1 post-workout:) Met Magnificent pak je direct herstel, meer resultaat met elke training. We krijgen begin aankomende jaar hoop ik wat smaken erbij voor deze topper!:)

058rick

Cool Novice
Lid geworden
3 jan 2011
Waardering
1
Lengte
1m97
Massa
105kg
Vetpercentage
11%
Hoelang kan ik Magnificent achter elkaar door gebruiken??

euphorea

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
16 feb 2010
Waardering
10.212
Lengte
1m82
Vandaag mijn eerste serving magnificent gebruikt, smaak orange. Heb het met water gemengd, maar ga het voortaan maar met vruchtensap proberen want met water kreeg ik het echt niet weg..

Stefanovich

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
25 sep 2007
Waardering
1.383
Lengte
1m86
Massa
88kg
Vetpercentage
12%
Krijgen jullie weer Agmatine?

---------- Post toegevoegd Tue 11 Dec 2012 om 14:30 ----------

Magnificent is de #1 post-workout:) Met Magnificent pak je direct herstel, meer resultaat met elke training. We krijgen begin aankomende jaar hoop ik wat smaken erbij voor deze topper!:)

Kan het inderdaad iedereen aanraden! Trainingsmaat van mij heeft dit nu een week en is er zeer over te spreken! Zelf heb ik 95% van de ingrediënten los, dus mix mijn eigen PWO, daar ben ik ook zeer over te spreken dus Magnificent werk ook zeker weten :D

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
Waardering
704
ik zie dat de amino direct in de aanbieding is, kan ik deze combineren met magnificent om de hoeveelheid aminos te verhogen? kan dit ook schadelijk zijn
Ja hoor, is gerust mogelijk.
Hoelang kan ik Magnificent achter elkaar door gebruiken??
Zolang je zelf maar wilt :)
Vandaag mijn eerste serving magnificent gebruikt, smaak orange. Heb het met water gemengd, maar ga het voortaan maar met vruchtensap proberen want met water kreeg ik het echt niet weg..
Ohw, op het begin is het misschien iets wennen vanwege de aminozuren etc dat erin zit. Na een verloop van tijd ga je de smaak echt waarderen.
Krijgen jullie weer Agmatine?

---------- Post toegevoegd Tue 11 Dec 2012 om 14:30 ----------

Kan het inderdaad iedereen aanraden! Trainingsmaat van mij heeft dit nu een week en is er zeer over te spreken! Zelf heb ik 95% van de ingrediënten los, dus mix mijn eigen PWO, daar ben ik ook zeer over te spreken dus Magnificent werk ook zeker weten :D
Zie hoofdtopic! :)

Ralf

euphorea

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
16 feb 2010
Waardering
10.212
Lengte
1m82
Ohw, op het begin is het misschien iets wennen vanwege de aminozuren etc dat erin zit. Na een verloop van tijd ga je de smaak echt waarderen.

Ralf

Ga niet wachten op gewenning, drink het nu met één of andere vruchtensap, en dit gaat een stuk beter :)

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
Waardering
704
Ga niet wachten op gewenning, drink het nu met één of andere vruchtensap, en dit gaat een stuk beter :)

Is natuurlijk ook een mogelijkheid, vind de magnificent persoonlijk te zoet om hier nog vruchtensap aan toe te voegen dus hou ik het op water:D

REUS

Prof Bodybuilder
Prof Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
8 mrt 2006
Waardering
155
Is natuurlijk ook een mogelijkheid, vind de magnificent persoonlijk te zoet om hier nog vruchtensap aan toe te voegen dus hou ik het op water:D

Ja en anders krijg je wel heel veel suikers binnen ineens. Wellicht gewoon ff paar x wennen.

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
Waardering
704
Het doel is direct herstel van spierglycogeen en opname van aminozuren en spieropbouwende stoffen. Met Magnificent pak je instant herstel en groei. Meer resultaat per training!:)

Jack10

Dutch Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
23 apr 2012
Waardering
2
Lengte
1m81
Massa
95kg
Vetpercentage
12%

Vreemd hoor ik vindt hem wat zoetig maar echt magnifiek kwa smaak. Tropical fruit is ook te doen maar Orange is echt super kwa smaak

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
Waardering
704
Vreemd hoor ik vindt hem wat zoetig maar echt magnifiek kwa smaak. Tropical fruit is ook te doen maar Orange is echt super kwa smaak

Dank je, voor het compliment:) Magnificent is onze #1 knaller Post-Workout. Qua smaken vind ik ze zelf beide erg lekker. Voor mezelf een lichte voorkeur voor fruit. Misschien dat we er in het nieuwe jaar nog een paar lekkere smaken bij doen:)

Bovenaan