MuscleMeat

Magnificent - Body & Fit Sports Nutrition (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Post-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Dit is High Tech! Ga voor kwaliteit, het allerbeste. Magnificent pompt na de training je spieren vol met groeibevorderende stoffen. Extreem volle, grote, ronde en harde spiermassa! Magnificent!
    Magnificent wordt na je training direct opgenomen. Het resultaat is al na enkele dagen merkbaar. Spieren voelen constant hard en vol. Je spiermassa en spierkracht nemen extreem snel toe. Een toename van zelfs 2-6 KG spiermassa in combinatie met een krachttoename van 40% is niet uitzonderlijk!

    Voordelen Magnificent:
    -Win 2-6 KG keiharde spiermassa!
    -Tot 40% meer spierkracht!
    -Extreem volle, harde spieren
    -Spieren voelen constant opgepompt
    -High Tech! Unieke ingredienten
    -Unieke - extreem hoge kwaliteit!
    -Extreme bodybuilding

    De ingredienten;
    Ingredienten per dosering van 70 gram:
    Magnificent Carb Blend 53,7 gram
    Dextrose, Waxy Maize Starch, Maltodextrine, Palanitose.
    Magnificent Creatine Blend 5000 mg
    Di-Creatine Malate, Creatine Ethyl Ester, Creapure Creatine, Creatine AKG.
    PeptoPro 4000 mg
    BCAA 4:1:1 1000 mg
    Glutamine Peptides 1000 mg
    Taurine 1500 mg
    L-Carnitine 50 mg
    Cinnamon Cassia extract 100 mg
    Alpha Lipoic Acid 100 mg
    Mineralen & Vitamine Mix per 70 Gram
    Magnesium Citrate 586mg 156%ADH
    Tricalciumphosphate 500mg 62,5%ADH
    Vitamin C 20mg 25% ADH
    Zinc Bisglycinate 13mg 130% ADH

    Andere ingredienten,: Tropical Fruit smaakaroma, Sucralose, kleurstof E124, Lechitine.

    *ADH = Aanbevolen dagelijkse hoeveelheid
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Fruit sensation. Het heeft een erg lekkere smaak.
  • Welke dosis heb je gebruikt? Op trainingsdagen 70 gram (2 maatscheppen) na de training en op rustdagen 70 gram in de ochtend.
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body en Fitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis levering, voor 22.00 besteld morgen in huis en een gratis sample.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €24,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker.

Mijn review:

Prijs
2100 gram (30 doseringen) voor €24,90 is netjes voor de ingrediënten die erin zitten. Per dosering betaal je €0,83 waar je een maand mee kan doen.

Smaak
Je kunt kiezen uit twee smaken; Fruit Sensation en Orange Juice. Ik heb gekozen voor Fruit Sensation en die smaakt erg lekker en het lost goed op. Het vult ook goed.

Werking
Doordat ik meer supplementen gebruik en juist in de periode zit van experimenteren, is het heel moeilijk te achterhalen wat het met mijn lichaam heeft gedaan.
Als ik naar de ingrediënten kijk zouden mijn spieren sneller moeten herstellen, spiermassa opbouwen en meer spierkracht hebben en misschien wel meer...

Zoals gezegd is het moeilijk te zeggen waar mijn 'gains' precies vandaan komen, dus van welk supplement. Het enige wat ik kan zeggen is dat ik binnen 1 maand (ik gebruik dit supplement 2 weken) 3 kilo ben aangekomen, dat is vet maar ook zichtbaar vollere spieren. Na mijn zware training merk ik dat ik weinig spierpijn meer heb waar ik erg blij mee ben. Ik kan dezelfde en de volgende dag gewoon doen waar ik zin in heb en vaker trainen wat meer spiermassa betekent. Ook heb ik meer spierkracht gekregen. Ik denk dat elk supplement wel een steentje heb bijgedragen aan mijn 'gains'.
Ik geef het een cijfer van 8/10.

Ben benieuwd naar de andere ervaringen met dit product.

Magnificent.jpg
 
Laatst bewerkt:
Prima, dank u wel! Ben benieuwd. Heb me pot gister binnen gekregen, en morgen dus even uitproberen!

Gaat je zeker goed bevallen! Laat je even weten wat je er van vindt?:cool:

Eldert
 
Heb mijn Magnificent gister binnen gekregen en vandaag alweer gebruikt. Het gaf me in elk geval een hele grote energie boost. Verder ga ik het in de loop van de weken merken:cool:
 
Heb mijn Magnificent gister binnen gekregen en vandaag alweer gebruikt. Het gaf me in elk geval een hele grote energie boost. Verder ga ik het in de loop van de weken merken:cool:
Bedankt voor je complimenten. Direct na je trainig heeft je lichaam alle essentiële bouwstoffen nodig om weer goed te functioneren en te herstellen. Magnificent bevat dit! :)

bannerweekaanbiedingen2_1.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik ben net weer begonnen met een creatine kuur, en gebruik na mijn training als ik thuis ben een eiwit shake.
Maar ik wil nu wel wat extra's, o.a. iets voor op rustdagen. En ik dacht aan bijv dextrose na de training.

-
's ochtends op rustdagen, en gelijk in de sportschool na het sporten magnificent.
Tijdens het sporten een halve liter water met Muscle Protect.
En zodra ik thuis ben een eiwit shake
-
Is dit een goede combinatie? Of is er iemand met een goede aanvulling/vervanging.
En aangezien ik vaak in het weekend bij mijn vriendin ben die ver weg woont, was ik van plan een pot creatine die ik toch nog heb daar neer te zetten.
Is dit een mooi plannetje? :D
 
Hallo,

Ik gebruik momenteel Amino direct voor en na de training. Kan ik Magnificent gebruiken als aanvulling of vervanging van de amino's na de training?

En nog een vraagje, is het wel verstandig dit te gebruiken als je droog wilt trainen, dus zit er veel vet/suikers in? Of is het juist alleen spieropbouwend? Kon het niet helemaal wijs worden uit de laatste paar pagina's.

Bij voorbaat dank!
 
Hallo,

Ik gebruik momenteel Amino direct voor en na de training. Kan ik Magnificent gebruiken als aanvulling of vervanging van de amino's na de training?

En nog een vraagje, is het wel verstandig dit te gebruiken als je droog wilt trainen, dus zit er veel vet/suikers in? Of is het juist alleen spieropbouwend? Kon het niet helemaal wijs worden uit de laatste paar pagina's.

Bij voorbaat dank!

Je kan het als aanvulling gebruiken. Ik zou de magnificent na je training, samen met amino direct gebruiken.
Een hoop hier (ik ook) doen hetzelfde alleen gebruiken dan vaak pepto pro samen met magnificent na de training. Dit is bijna hetzelfde.
De reden dat magnificent na je training zo veel beter werkt dan alleen amino's is omdat het zorgt voor een insuline piek (door die snelle suikers). En de insuline zorgt voor het transport van je amino's naar je spieren.
Dit wil je dus hebben na je training.
En je wordt hier niet dik van nee haha :)
 
Je kan het als aanvulling gebruiken. Ik zou de magnificent na je training, samen met amino direct gebruiken.
Een hoop hier (ik ook) doen hetzelfde alleen gebruiken dan vaak pepto pro samen met magnificent na de training. Dit is bijna hetzelfde.
De reden dat magnificent na je training zo veel beter werkt dan alleen amino's is omdat het zorgt voor een insuline piek (door die snelle suikers). En de insuline zorgt voor het transport van je amino's naar je spieren.
Dit wil je dus hebben na je training.
En je wordt hier niet dik van nee haha :)

+1 precies dat.

Niet bang zijn dat het je dik maakt of dat niet goed is als je droog traint.
Gebruik dit nu al een hele tijd ongeacht of het nu tijdens de bulk of de cut is na het trainen direct en gaat prima.

Zorgt voor de directe aanvulling zodat jij op je gemak naar huis kunt en aan je maaltijd na het trainen kunt beginnen;)

P.S Komen er nog wel een keer wat aanvullingen op de smaken orange en fruit sensation?
 
Ik vind de smaak orange echt veelste zoet met 400 ml water. Maar met met meer water is het ook niet te drinken. Iemand een oplossing? Want krijg het echt niet door me keel heen..
 
Ik snap echt niet dat mensen klagen over de zoetheid :roflol: 50 van de 70 gram bestaat nou eenmaal uit carbs, waarvan dextrose, malto en palatinose van nature al licht zoetige smaak hebben. Dat had je van te voren kunnen weten!

Gewoon je shakebeker volgooien met water, desnoods 600-700 ml als je niet van zoetigheid houdt. Eventueel ff kijken of je het kan mixen met puur vruchtensap dat vooral zuur is i.p.v zoet
 
Mix het met peptopro ;) Dat is weer erg bitter dus dat compenseert elkaar. Zo doe ik het ook :D
 
Ja met extra Peptopro had ik het ook een tijdje gemixed, maar dat deed ik met name omdat de Peptopro los zo inderdaad zo bitter smaakt :)
 
Ik gooi er ook pepto bij, maar bovenal..niet zo piepen en gewoon achterover kiepen:P
 
Ik gooi er ook pepto bij, maar bovenal..niet zo piepen en gewoon achterover kiepen:P

Inderdaad, niet zeuren. ik flikker er 2 scheppen pepto pro in, 1 schep whey, 2 scheppen magnificent.
En dat in 400ml water
 
Vandaag ging t een stuk beter moet zich zeggen, zal wel de eerste keer zijn geweest. Maar gooi je alles bij elkaar? Das op zich ook wel handig.
 
Ik wel pepto en magnificent. Er zit nl al pepto pro in alleen mi iets te weinig..dus no problem
 
Je kan het als aanvulling gebruiken. Ik zou de magnificent na je training, samen met amino direct gebruiken.
Een hoop hier (ik ook) doen hetzelfde alleen gebruiken dan vaak pepto pro samen met magnificent na de training. Dit is bijna hetzelfde.
De reden dat magnificent na je training zo veel beter werkt dan alleen amino's is omdat het zorgt voor een insuline piek (door die snelle suikers). En de insuline zorgt voor het transport van je amino's naar je spieren.
Dit wil je dus hebben na je training.
En je wordt hier niet dik van nee haha :)

Bedankt voor je reactie! Neem aan dat de volgorde amino-magnificent of magnificent-amino niet heel veel uitmaakt meer?

In ieder geval top, bedankt! Ga het is een poosje proberen op deze manier icm een nieuw schema! had mijn natuurlijke max voor mijn gevoel al bereikt ;)
 
Vandaag ging t een stuk beter moet zich zeggen, zal wel de eerste keer zijn geweest. Maar gooi je alles bij elkaar? Das op zich ook wel handig.

Jep gewoon alles in 1 beker en schudden maar :D Doe er zelf ook nog CEE bij!
 
Ik ga nu ook Magnificent gebruiken. Maar ik doe na de KT nog 15/20 min cardio. Moet ik magnificent dan voor of na de cardio pakken?
 
Ik ben net weer begonnen met een creatine kuur, en gebruik na mijn training als ik thuis ben een eiwit shake.
Maar ik wil nu wel wat extra's, o.a. iets voor op rustdagen. En ik dacht aan bijv dextrose na de training.

-
's ochtends op rustdagen, en gelijk in de sportschool na het sporten magnificent.
Tijdens het sporten een halve liter water met Muscle Protect.
En zodra ik thuis ben een eiwit shake
-
Is dit een goede combinatie? Of is er iemand met een goede aanvulling/vervanging.
En aangezien ik vaak in het weekend bij mijn vriendin ben die ver weg woont, was ik van plan een pot creatine die ik toch nog heb daar neer te zetten.
Is dit een mooi plannetje? :D

Iemand nog reacties hierop?
 
Losse dextro heb je niet nodig, zitten al genoeg snelle carbs in Magnificent. Rustdagen zou ik gewoon creatine gebruiken. Voor de rest prima als je het per se allemaal wilt gebruiken, het is jouw geld ;)
 
Back
Naar boven