Fitness Seller

Magnificent - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 0)

flashteck

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
16 mrt 2013
Waardering
2
Lengte
1m80
Massa
76kg
Vetpercentage
15%
Ben echt tevreden van magnifecent. gewicht gestegen VP zelfde. Weet niet met 100% zekerheid dat het door magnifecent is, maar ik denk van wel :p

Sniezel

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
6 okt 2011
Waardering
568
Lengte
1m82
Massa
95kg
Vetpercentage
6%
Ben echt tevreden van magnifecent. gewicht gestegen VP zelfde. Weet niet met 100% zekerheid dat het door magnifecent is, maar ik denk van wel :p
Ja, magnificent zorgt voor top opname van voeding en bevat de juiste ingredienten.
Sinds ik de juiste supps post workout neem ben ik ook gegroeid, dus is best logisch dat jij er ook voordelen uit haalt.

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
Waardering
704
Dat kan heel goed! :) Magnificent is onderhand een onmisbare postworkout geworden waarbij veel klanten baat hebben. Het is heel goed mogelijk dat je aankomt en toch het percentage vet gelijk blijft. Het is voornamelijk van belang om goed te herstellen en je spieren van de juiste bouwstoffen te laten voorzien:cool:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf

dBP

Novice
Lid geworden
3 mrt 2012
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
66kg
ik ben nog maar net begonnen met fitness. Is het dan al goed om dit supplement te gebruiken of voorlopig het enkel nog maar op wheyshakes houden?

REUS

Prof Bodybuilder
Prof Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
8 mrt 2006
Waardering
155
ik ben nog maar net begonnen met fitness. Is het dan al goed om dit supplement te gebruiken of voorlopig het enkel nog maar op wheyshakes houden?
Iedereen moet goed herstellen na een training. Met deze ingrediënten doe je dat heel goed. Ik kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken. Als het kan zou ik het iig doen. Succes met je doelen iig.

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
Waardering
704
Wat Reus inderdaad aangeeft. Magnificent is inderdaad een postworkout voor sneller herstel. Voor veel sporters is het een must direct na de training.:cool:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

yasmine

Monstrous Giant
Lid geworden
20 mrt 2011
Waardering
2.454
Lengte
1m78
Massa
75kg
Vetpercentage
20%
Ik heb al twee keer een pot magnificent gebruikt. Het is niet evident een dergelijk product te beoordelen. Wel merkte ik iets heel interessant op.

Ik nam het eerst niet en begon overal zo wat pijntjes te krijgen. Ik begon het te nemen, en de pijntjes verdwenen. De pot was op en de pijntjes kwamen terug. Ik nam het terug en de pijntjes gingen terug weg. Dus bij mij werkt het dus wel. Het zou best kunnen dat ik met een beter voedingsschema magnificent niet nodig heb maar daar ik die niet heb, is magnificent voor mij een zeer goed product.

Stefanovich

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
25 sep 2007
Waardering
1.383
Lengte
1m86
Massa
88kg
Vetpercentage
12%
Wow das wel top om te horen zeg! Ik neem het vooral vanwege de koolhydraten etc. Maar als het voor jou ook de pijntjes weghaalt, TOP!

A321

Cool Novice
Lid geworden
22 dec 2011
Waardering
0
Ik neem voor de training 5gr Creapure Creatine. Kan ik dan eigenlijk direct na de training nog Magnificent nemen?

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
Waardering
704
Ik neem voor de training 5gr Creapure Creatine. Kan ik dan eigenlijk direct na de training nog Magnificent nemen?
Ja geen enkel probleem hoor! :) In principe is 5gram per dag meer dan voldoende, dus zou ik geen Creapure nemen.

Ralf

Sniezel

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
6 okt 2011
Waardering
568
Lengte
1m82
Massa
95kg
Vetpercentage
6%
Ik heb al twee keer een pot magnificent gebruikt. Het is niet evident een dergelijk product te beoordelen. Wel merkte ik iets heel interessant op.

Ik nam het eerst niet en begon overal zo wat pijntjes te krijgen. Ik begon het te nemen, en de pijntjes verdwenen. De pot was op en de pijntjes kwamen terug. Ik nam het terug en de pijntjes gingen terug weg. Dus bij mij werkt het dus wel. Het zou best kunnen dat ik met een beter voedingsschema magnificent niet nodig heb maar daar ik die niet heb, is magnificent voor mij een zeer goed product.
Het gaat erom dat magnificent zorgt voor meer insuline en een hogere insuline gevoeligheid.
Dus met een beter voedingsschema is magnificent nog steeds een goeie toevoeging gezien die stoffen niet voorkomen in je normale voeding.

VinnieVince

Monstrous Giant
Lid geworden
13 mrt 2013
Waardering
2.434
Lengte
1m93
Massa
73kg
Vetpercentage
35%
Het gaat erom dat magnificent zorgt voor meer insuline en een hogere insuline gevoeligheid.
Dus met een beter voedingsschema is magnificent nog steeds een goeie toevoeging gezien die stoffen niet voorkomen in je normale voeding.
Magnificent dat voor een hogere insuline gevoeligheid zorgt??? Dat het zorgt voor een piek dat is logisch, maar voor de gevoeligheid is het toch alleen nuttig om zo min mogelijk carbs te consumeren, en die gevoeligheid neemt dan op den duur toe?

Sniezel

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
6 okt 2011
Waardering
568
Lengte
1m82
Massa
95kg
Vetpercentage
6%
Magnificent dat voor een hogere insuline gevoeligheid zorgt??? Dat het zorgt voor een piek dat is logisch, maar voor de gevoeligheid is het toch alleen nuttig om zo min mogelijk carbs te consumeren, en die gevoeligheid neemt dan op den duur toe?
Nee, magnificent bevat onder andere alfa liponzuur en kaneel, zorgt voor veel meer insuline gevoeligheid.
Werkt echt, bewijs hiervoor hoor je vaak van mensen die diabetes hebben, bij inname van Alfa liponzuur hoeven sommige een stuk minder insuline te zetten.
Voor kaneel geld hetzelfde

VinnieVince

Monstrous Giant
Lid geworden
13 mrt 2013
Waardering
2.434
Lengte
1m93
Massa
73kg
Vetpercentage
35%
Nee, magnificent bevat onder andere alfa liponzuur en kaneel, zorgt voor veel meer insuline gevoeligheid.
Werkt echt, bewijs hiervoor hoor je vaak van mensen die diabetes hebben, bij inname van Alfa liponzuur hoeven sommige een stuk minder insuline te zetten.
Voor kaneel geld hetzelfde
Hmm oke maar wordt dat effect dan niet teniet gedaan door de (grote) hoeveelheid suikers in magnificent? Die lipo zou je gevoeligheid omhoog kunnen halen dan maar als je dat steeds tegelijk neemt met suikers dan neemt die gevoeligheid ook weer af.
En kaneel zorgt toch alleen voor betere opname glucose in spieren, niet per sé voor insulinegevoeligheid?

Stefanovich

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
25 sep 2007
Waardering
1.383
Lengte
1m86
Massa
88kg
Vetpercentage
12%
Exact de reden waarom ik dit al een hele lange tijd neem :thumb: Zodra ik naar buiten loop bij de gym, neem ik me magnifcent :D

Sniezel

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
6 okt 2011
Waardering
568
Lengte
1m82
Massa
95kg
Vetpercentage
6%
Hmm oke maar wordt dat effect dan niet teniet gedaan door de (grote) hoeveelheid suikers in magnificent? Die lipo zou je gevoeligheid omhoog kunnen halen dan maar als je dat steeds tegelijk neemt met suikers dan neemt die gevoeligheid ook weer af.
En kaneel zorgt toch alleen voor betere opname glucose in spieren, niet per sé voor insulinegevoeligheid?
Hoe denk je dat die glucose beter opgenomen wordt in je spieren? ;)
Kaneel kan zeer zeker voor een verhoogde insuline gevoeligheid zorgen, in theorie tot zelfs 300%.

Probeer maar eens 50gram dextrose te nemen.
En de andere keer 80gram magnificent.... (In 80gr zit ook 50gram suikers)
En dan moet je letten op de insuline rush die je 5 minuten later krijgt.
Zit zeer zeker een goed verschil in! ;)

VinnieVince

Monstrous Giant
Lid geworden
13 mrt 2013
Waardering
2.434
Lengte
1m93
Massa
73kg
Vetpercentage
35%
Hoe denk je dat die glucose beter opgenomen wordt in je spieren? ;)
Kaneel kan zeer zeker voor een verhoogde insuline gevoeligheid zorgen, in theorie tot zelfs 300%.

Probeer maar eens 50gram dextrose te nemen.
En de andere keer 80gram magnificent.... (In 80gr zit ook 50gram suikers)
En dan moet je letten op de insuline rush die je 5 minuten later krijgt.
Zit zeer zeker een goed verschil in! ;)
Ja als je het gaat vergelijken met dextrose dan heb je hoogstwaarschijnlijk gelijk in de zin van dat de insuline rush sterker zal zijn. Alleen ik betwijfel het nogal dat magnificent je insuline gevoeligheid zou moeten opkrikken terwijl het voor meer dan 60% uit suiker (carbs) bestaat

p0wa77

Novice
Lid geworden
23 jun 2013
Waardering
0
Lengte
1m69
Massa
66kg
Ik neem een uur voor het trainen Whey perfection en tijdens het trainen muscle protect is dan Magnificent een goede aanvullen of is dit niet nodig?

VinnieVince

Monstrous Giant
Lid geworden
13 mrt 2013
Waardering
2.434
Lengte
1m93
Massa
73kg
Vetpercentage
35%
Ik neem een uur voor het trainen Whey perfection en tijdens het trainen muscle protect is dan Magnificent een goede aanvullen of is dit niet nodig?
Het is duur, maar als dat jou niet uitmaakt kan je dat prima doen. De beste post-wo is een goede maaltijd. Iets van (snelle) carbs is ook al voldoende (denk aan dextrose, een energiedrankje, fruit, ..)

Edit: als je whey perf voor je training neemt is muscle protect niet nodig.

Laatst bewerkt:

Bovenaan