XXL Nutrition

Magnificent - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Post-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Dit is High Tech! Ga voor kwaliteit, het allerbeste. Magnificent pompt na de training je spieren vol met groeibevorderende stoffen. Extreem volle, grote, ronde en harde spiermassa! Magnificent!
    Magnificent wordt na je training direct opgenomen. Het resultaat is al na enkele dagen merkbaar. Spieren voelen constant hard en vol. Je spiermassa en spierkracht nemen extreem snel toe. Een toename van zelfs 2-6 KG spiermassa in combinatie met een krachttoename van 40% is niet uitzonderlijk!

    Voordelen Magnificent:
    -Win 2-6 KG keiharde spiermassa!
    -Tot 40% meer spierkracht!
    -Extreem volle, harde spieren
    -Spieren voelen constant opgepompt
    -High Tech! Unieke ingredienten
    -Unieke - extreem hoge kwaliteit!
    -Extreme bodybuilding

    De ingredienten;
    Ingredienten per dosering van 70 gram:
    Magnificent Carb Blend 53,7 gram
    Dextrose, Waxy Maize Starch, Maltodextrine, Palanitose.
    Magnificent Creatine Blend 5000 mg
    Di-Creatine Malate, Creatine Ethyl Ester, Creapure Creatine, Creatine AKG.
    PeptoPro 4000 mg
    BCAA 4:1:1 1000 mg
    Glutamine Peptides 1000 mg
    Taurine 1500 mg
    L-Carnitine 50 mg
    Cinnamon Cassia extract 100 mg
    Alpha Lipoic Acid 100 mg
    Mineralen & Vitamine Mix per 70 Gram
    Magnesium Citrate 586mg 156%ADH
    Tricalciumphosphate 500mg 62,5%ADH
    Vitamin C 20mg 25% ADH
    Zinc Bisglycinate 13mg 130% ADH

    Andere ingredienten,: Tropical Fruit smaakaroma, Sucralose, kleurstof E124, Lechitine.

    *ADH = Aanbevolen dagelijkse hoeveelheid
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Fruit sensation. Het heeft een erg lekkere smaak.
  • Welke dosis heb je gebruikt? Op trainingsdagen 70 gram (2 maatscheppen) na de training en op rustdagen 70 gram in de ochtend.
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body en Fitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis levering, voor 22.00 besteld morgen in huis en een gratis sample.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €24,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker.

Mijn review:

Prijs
2100 gram (30 doseringen) voor €24,90 is netjes voor de ingrediënten die erin zitten. Per dosering betaal je €0,83 waar je een maand mee kan doen.

Smaak
Je kunt kiezen uit twee smaken; Fruit Sensation en Orange Juice. Ik heb gekozen voor Fruit Sensation en die smaakt erg lekker en het lost goed op. Het vult ook goed.

Werking
Doordat ik meer supplementen gebruik en juist in de periode zit van experimenteren, is het heel moeilijk te achterhalen wat het met mijn lichaam heeft gedaan.
Als ik naar de ingrediënten kijk zouden mijn spieren sneller moeten herstellen, spiermassa opbouwen en meer spierkracht hebben en misschien wel meer...

Zoals gezegd is het moeilijk te zeggen waar mijn 'gains' precies vandaan komen, dus van welk supplement. Het enige wat ik kan zeggen is dat ik binnen 1 maand (ik gebruik dit supplement 2 weken) 3 kilo ben aangekomen, dat is vet maar ook zichtbaar vollere spieren. Na mijn zware training merk ik dat ik weinig spierpijn meer heb waar ik erg blij mee ben. Ik kan dezelfde en de volgende dag gewoon doen waar ik zin in heb en vaker trainen wat meer spiermassa betekent. Ook heb ik meer spierkracht gekregen. Ik denk dat elk supplement wel een steentje heb bijgedragen aan mijn 'gains'.
Ik geef het een cijfer van 8/10.

Ben benieuwd naar de andere ervaringen met dit product.

Magnificent.jpg
 
Laatst bewerkt:
ik wist dat ik iets inleverde op de smaak en textuur (isolaat is vaak dunner dacht ik, en is hier iig wel zo)
maar we gaan het morgen gewoon nog een keer proberen !!
er staat ook nog whey , EN ik heb maar 750gr zakje als test gehaald, dus geen probleem allemaal..
volgende week waarschijnlijk toch nog het 1 en ander bestellen..

mar ontopic:

de tropical vind ik echt een knaller !!
De nieuwe Tropical gaat enorm hard! Hij is echt lekker van smaak :zuip: Magnificent is voor vele een blijvertje:cool:
 
Ach ik gebruik op rustdagen gewoon magn met scoopje creapure. Prima herstel. En de refreshing lemonade is heerlijk, al zou ik er niet te veel van drinken als standaard drankje xD Ook is et daar niet voor bedoelt, maar tis vrij zoet. Wel lkkrder in elk geval dan die fruit spul.
 
Ach ik gebruik op rustdagen gewoon magn met scoopje creapure. Prima herstel. En de refreshing lemonade is heerlijk, al zou ik er niet te veel van drinken als standaard drankje xD Ook is et daar niet voor bedoelt, maar tis vrij zoet. Wel lkkrder in elk geval dan die fruit spul.
Bedankt voor je review! :) De Magnificent is inderdaad een goed product voor n aje training voor het herstel. Het is inderdaad vrij zoet, maar dat komt door de koolhydraten die erin zitten. Deze zorgen namelijk voor herstel, maar hebben van natura een zoete smaak. Je kan altijd iets meer water gebruiken om de smaak iets zachter te krijgen :)

Ralf
 
Inderdaad, die carbs en suikers zorgen voor een glucose piek, die op zijn beurt weer voor een verhoogd insuline zorgt.
En die insuline doet alle voedingstoffen na je training weer naar je spieren transporteren.
Daarom werkt deze supp zo goed!
 
Inderdaad, die carbs en suikers zorgen voor een glucose piek, die op zijn beurt weer voor een verhoogd insuline zorgt.
En die insuline doet alle voedingstoffen na je training weer naar je spieren transporteren.
Daarom werkt deze supp zo goed!

Dat kan niet met dextrose???
 
Trouwens die lemon bubble gum van nr1 smaakt verdomd veel naar refreshing lemonade tbh. En het vreemde is je minder van dat "droge smaak " erin, of het is zo, of ik ben gek, of mijn nr1 batch heeft per ongeluk een magnificent batch gekregen wat mij onmogelijk lijkt :P
 
Dat kan niet met dextrose???

Dextrose kan inderdaad ook. Maar Magnificent is een complete post workout.
Snelle suikers, creatine, aminozuren, electrolyten etc.
Voor vele dus vanwege de volledige samenstelling een top product :)
 
Dextrose kan inderdaad ook. Maar Magnificent is een complete post workout.
Snelle suikers, creatine, aminozuren, electrolyten etc.
Voor vele dus vanwege de volledige samenstelling een top product :)

Klopt idd, maar wat sniezel omschreef is ook te realiseren met enkel dextrose, vandaar mijn opmerking ;)
Imo blijft magnificent toch een (te) duur product
 
Trouwens die lemon bubble gum van nr1 smaakt verdomd veel naar refreshing lemonade tbh. En het vreemde is je minder van dat "droge smaak " erin, of het is zo, of ik ben gek, of mijn nr1 batch heeft per ongeluk een magnificent batch gekregen wat mij onmogelijk lijkt :P
Bedankt! :) Beide bevatten koolhydraten wat deze smaak gemakkelijk geeft en daardoor ideaal en erg lekker is. Wat er op de pot staat, kan je zeker op vertrouwen dat dat er ook in zit.:cool:
Klopt idd, maar wat sniezel omschreef is ook te realiseren met enkel dextrose, vandaar mijn opmerking ;)
Imo blijft magnificent toch een (te) duur product
Magnificent is voor na de training inderdaad prima. Naast Dextrose bevat het al van andere groeibevorderende stoffen. Uiteraard is, wanneer je alles los koopt, je vaak meer waar voor je geld hebt. Echter wanneer je de Magnificent aanschaft, heb je alles in één pot in een hele goede verhouding. Je zit niet met verschillende potjes en welke dosering nou perfect is. Je betaald er misschien enkele euro's meer voor, maar heb je wel een goede postworkout. Voor 24,90 euro heb je echt een goede koop. 30 spieropbouwende doseringen in één bus :)

Ralf
 
welke is de beste smaak, naar wat smaakt de fruit sensation en naar wat smaakt de tropical?
 
welke is de beste smaak, naar wat smaakt de fruit sensation en naar wat smaakt de tropical?

Ik vind fruit sensation echt de lekkerste. Maar nou heb ik niet de nieuwe smaken geprobeerd nog.
Tropical smaakt bij meeste andere producten een beetje naar taxi drink geloof ik.

Ik ga denk ik nu eens voor lemonade zodra mijn pot op is.
 
welke is de beste smaak, naar wat smaakt de fruit sensation en naar wat smaakt de tropical?

Fruit sensation sowieso :D Beetje zoet maar erg lekker!
 
Fruit sensation sowieso :D Beetje zoet maar erg lekker!

Werkt voor mij juist lust opwekkend. Hoe zoeter na de workout hoe beter!
Krijg ik honger van en trek in mn post workout meal (zouter)! ;)
 
Magificent nu in de week aanbieding!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kies uit 4 heerlijke smaken!
2100 Gram (30 doseringen) voor 19.90
balen, had ik het net een weekje later moeten bestellen :P achja, ik ben al lang blij dat de smaak tropical me heel erg goed bevalt. echt heerlijk! kan helaas nog weinig zeggen over wat ik van dit product vind, maar ben erg benieuwd!
 
balen, had ik het net een weekje later moeten bestellen :P achja, ik ben al lang blij dat de smaak tropical me heel erg goed bevalt. echt heerlijk! kan helaas nog weinig zeggen over wat ik van dit product vind, maar ben erg benieuwd!
Met 2 maatscheppen na elke training zal je zeker spieropbouwend voordeel hebben. Je bent sneller hersteld en kan beter trainen. Je zorgt na elke training je spieren vol gepompt worden met spieropbouwende ingredienten :) Ik zou het leuk vinden dat wanneer de verpakking op is, je een review hier achter laat met je ervaring. Succes!

Magnificent pompt na de training je spieren vol met groeibevorderende stoffen.

Ralf
 
balen, had ik het net een weekje later moeten bestellen :P achja, ik ben al lang blij dat de smaak tropical me heel erg goed bevalt. echt heerlijk! kan helaas nog weinig zeggen over wat ik van dit product vind, maar ben erg benieuwd!

Gebruik dit vanaf de introductie en ben er sindsdien niet vanaf geweest. Dus zowel in de cut als bulk een topper dit!
 
Ik ben dankzij de combi van nr1 en magn flink omhoog gegaan. Ik doew nu net 5 weken echt kracht training en mijn resultaat naast goede voeding : Bank drukken van 35 kg naar 50. Deadlift van 30 naar 70. Van squads ook rond de 30 naar 70kg en uiteraard met dumbels en apparaten ook goed omhoog. Dus voor mij werkt het goed. Had alleen laatste keer per ongeluk 2 scoops nr1 genomen ipv 1. Ben dat zo gewend met magn. Ik was ff beetje bang dat het erg veel problemen zou kunnen opleveren, maar gelukkig niet echt klachten gehad,
 
Back
Naar boven