XXL Nutrition

Magnificent - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 0)

guidovbrakel

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
11 aug 2013
Waardering
71
Lengte
2m
Massa
98kg
Vandaag de eerste keer Orange genomen als smaak, ik vind die echt een stuk minder dan Fruit Sensation, de smaak lijkt ook een stuk chemischer dan de Fruit Sensation smaak. Dus de volgende keer wordt het weer Fruit Sensation :).

aron211

Cool Novice
Lid geworden
30 sep 2013
Waardering
0
Lengte
1m96
Massa
89kg
Vetpercentage
12%
Met 600ml water (3-1 shaker tot de nok toe vol) kan ik hem prima wegkrijgen.. En is hij idd best lekker :)

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
Waardering
704
Vandaag de eerste keer Orange genomen als smaak, ik vind die echt een stuk minder dan Fruit Sensation, de smaak lijkt ook een stuk chemischer dan de Fruit Sensation smaak. Dus de volgende keer wordt het weer Fruit Sensation :).
Orange is inderdaad de iets minder zoete keus. Fruitsmaken zijn vaak lekker vol van smaak. De Orange smaak vind ik erg lekker, maar moet je zeker van houden :) Deze is inderdaad iets minder zoet
Met 600ml water (3-1 shaker tot de nok toe vol) kan ik hem prima wegkrijgen.. En is hij idd best lekker :)
Dankjewel! :) Heerlijke shake voor direct na je training. Je voelt je lichaam weer energie krijgen, bouwstenen worden toegevoerd en optimaal herstel. Nog een lekker smaakje ook :zuip:

Magnificent
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Trickster

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2005
Waardering
254
Lengte
1m79
Massa
107kg
Vetpercentage
10%
Mix eens een vanille whey met orange. Super combinatie! Split ijsje ;)

Guest

Gargantuan Beast
+15 jaar member
Lid geworden
19 mei 2002
Waardering
1
Eens proberen ja :D andere suggesties altijd welkom :p

mcdo

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
19 jun 2010
Waardering
3
Lengte
1m78
Massa
97kg
Vetpercentage
11%
ik ben op een week tijd 3kg bij gekomen.zal natuurlijk wel wa vocht zijn ma toch.voel me er wel sterker door.

aron211

Cool Novice
Lid geworden
30 sep 2013
Waardering
0
Lengte
1m96
Massa
89kg
Vetpercentage
12%
Hij zit er net weer in..
Voor mij is het nu duidelijk..550ml water en GOED mengen..

Vooral goed gemengd is voor mij echt een must.
Ik gebruik hem nu een week. En niet echt kwa gewicht aangekomen (en dat is logisch gezien mijn eet schema).
Ook niet verloren..

Wel merk ik dat ik langzaam aan droger wordt. Me armer beginnen echt serieus te groeien.

Ik ga deze pot zeker opmaken!! Ik heb het idee dat het best een hoop verschil maakt voor mij.

En ik merk inderdaad dat ik behoorlijk sterker wordt

Guest

Gargantuan Beast
+15 jaar member
Lid geworden
19 mei 2002
Waardering
1
Hij zit er net weer in..
Voor mij is het nu duidelijk..550ml water en GOED mengen..

Vooral goed gemengd is voor mij echt een must.
Ik gebruik hem nu een week. En niet echt kwa gewicht aangekomen (en dat is logisch gezien mijn eet schema).
Ook niet verloren..

Wel merk ik dat ik langzaam aan droger wordt. Me armer beginnen echt serieus te groeien.

Ik ga deze pot zeker opmaken!! Ik heb het idee dat het best een hoop verschil maakt voor mij.

En ik merk inderdaad dat ik behoorlijk sterker wordt
Dat mengen is een beetje zelf zoeken ( de ene vind het zoeterder leuk dan de andere.. )

Ik merk vooral altijd als ik magnificent gebruik hoe vol ik ervan kom te staan alles staat mooi rond en vol

papillon

Cool Novice
Lid geworden
31 mei 2010
Waardering
7
Lengte
1m83
bij de eerste keer plassen na het nemen van magnificent ruikt mn urine altijd anders. Doet me altijd beetje denken aan plassen na het eten van asperges. Een stuk minder erg maar het ruikt anders dan normaal iig. Hebben meer mensen dit opgemerkt?

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
Waardering
704
bij de eerste keer plassen na het nemen van magnificent ruikt mn urine altijd anders. Doet me altijd beetje denken aan plassen na het eten van asperges. Een stuk minder erg maar het ruikt anders dan normaal iig. Hebben meer mensen dit opgemerkt?
Het is mij eerlijk gezegd nog nooit opgevallen:rolleyes:

Nieuw: 2 Smaken bij de Magnificent!
We hebben nu de volgende vier smaken:
Refreshing Lemonade (nieuw!)
Tropical (nieuw!)
Orange
Fruit Sensation

Scholman

Novice
Lid geworden
4 sep 2013
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
80kg
Vetpercentage
11%
Beste leden/Body&Fit,

Op dit moment gebruik ik NR 1 in combinatie met Magnificent.
Helaas zijn mijn potten bijna op.

Nu is mijn vraag kan ik Magnificent altijd blijven gebruiken of moet je hier rust periodes tussen gebruiken omdat er ook creatine in verwerkt zit ?

Ook zou ik willen weten of magnificent voldoet aan een voledige creatine Kuur of is dit meer als aanvulling op je creatine kuur ?

Alvast bedankt.

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
Waardering
704
Beste leden/Body&Fit,

Nu is mijn vraag kan ik Magnificent altijd blijven gebruiken of moet je hier rust periodes tussen gebruiken omdat er ook creatine in verwerkt zit ?

Ook zou ik willen weten of magnificent voldoet aan een voledige creatine Kuur of is dit meer als aanvulling op je creatine kuur ?

Alvast bedankt.
Je kan Magnificent zonder problemen door gebruiken. Het is geen enkel probleem om creatine een langere periode aaneengesloten te gebruiken. Als je zowel Nr1 als Magnificent gebruikt, dan krijg je voldoende creatine binnen om het optimale effect te behalen. Gebruik je zometeen alleen nog Magnficent, zou ik Creapure erbij aanbevelen voor op rustdagen.

Ralf

---------- Post toegevoegd 15 October 2013 om 14:10 ----------

Nieuw: 2 Smaken bij de Magnificent!
We hebben nu de volgende vier smaken:
Refreshing Lemonade (nieuw!)
Tropical (nieuw!)
Orange
Fruit Sensation

Trickster

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2005
Waardering
254
Lengte
1m79
Massa
107kg
Vetpercentage
10%
Beste leden/Body&Fit,

Alvast bedankt.
Controleer of je creatine inname minimaal 5gr -10gr is per dag. Anders aanvullen met creapure inderdaad ;)

Sniezel

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
6 okt 2011
Waardering
568
Lengte
1m82
Massa
95kg
Vetpercentage
6%
Controleer of je creatine inname minimaal 5gr -10gr is per dag. Anders aanvullen met creapure inderdaad ;)
Deze waardes probeer ik ook altijd aan te houden.
Maar inderdaad, als je magnificent en nr1 neemt heb je die creatine al mooi meegenomen!

Nou neem ik nr1 vaak al bij op staan, dus zit ik al snel aan me hoeveelheid :)

Ps, over die nieuwe smaken... Ik ga die lemonade zeker proberen! :D

aron211

Cool Novice
Lid geworden
30 sep 2013
Waardering
0
Lengte
1m96
Massa
89kg
Vetpercentage
12%
Iemand al ervaring met de tropical? (eventueel een smaak vergelijking met iets?)
Fruit sensation is redelijk weg te krijgen, maar niet echt mijn smaak zeg maar..

Gezien ik alles op orde heb kwa training en voeding (zo goed als) Wil ik wel magnificent blijven gebruiken.
Progressie e.d gaat zeer goed, een lekkerdere smaak magnificent zou voor mij zeer zeker welkom zijn!

Bovenaan