MuscleMeat

Magnificent - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 0)

Sniezel

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
6 okt 2011
Waardering
568
Lengte
1m82
Massa
95kg
Vetpercentage
6%
Pomp is wel te merken ja :D. De orange vond ik eerst niet echt lekker, maar nu drink ik t zo in een keer weg. Kwestie van wennen was t, dus prima. Ben hier tevreden over.
Dat had ik trouwens ook, eerste keer moest ik even wennen, later werd t mijn favoriet!

sstino

Novice
Lid geworden
8 jul 2010
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
79kg
Ik heb juist men 2de pot Magnificent aangeleverd gekregen. Na men eerste pot helemaal overtuigd van dit product.
Alleen jammer dat ik een dag te vroeg besteld heb waardoor ik de promotie gemist heb :D En dat er deze keer geen sachet bij men levering zat.

Stefanovich

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
25 sep 2007
Waardering
1.383
Lengte
1m86
Massa
88kg
Vetpercentage
12%
Ik heb juist men 2de pot Magnificent aangeleverd gekregen. Na men eerste pot helemaal overtuigd van dit product.
Alleen jammer dat ik een dag te vroeg besteld heb waardoor ik de promotie gemist heb :D En dat er deze keer geen sachet bij men levering zat.
Dat kun je beter even in het algemene B&F topic melden :) Dit pakken ze dan vaak gelijk even op!

Hier ook vast in me stack, top product dit!

BodyBuilderrr

Novice
Lid geworden
29 jan 2014
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
72kg
Ik ben ook benieuwd naar het effect , na de creatine van B&F mono , waar ik wel possitief over ben.

Stefanovich

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
25 sep 2007
Waardering
1.383
Lengte
1m86
Massa
88kg
Vetpercentage
12%
Ik ben ook benieuwd naar het effect , na de creatine van B&F mono , waar ik wel possitief over ben.
Hij zal je zeker bevallen, vind het een top product die ik zelfs in me cut gebruik!

Sniezel

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
6 okt 2011
Waardering
568
Lengte
1m82
Massa
95kg
Vetpercentage
6%
Hij zal je zeker bevallen, vind het een top product die ik zelfs in me cut gebruik!
Sowieso, of je moet echt zwaar in een KETO dieet zitten dat je echt NUL NUL NUL carbs mag.
Zit zelf ook op dieet, maar gebruik sowieso magnificent om toch die voedingstoffen en glucose in me spieren te pompen na me training. Echt een must om volle spieren te houden tijdens de cut.

Trickster

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2005
Waardering
254
Lengte
1m79
Massa
107kg
Vetpercentage
10%
Zit zelf ook op dieet, maar gebruik sowieso magnificent om toch die voedingstoffen en glucose in me spieren te pompen na me training. Echt een must om volle spieren te houden tijdens de cut.
Zo moet je hem inderdaad gebruiken in de cut ;)

hydrox12

Novice
Lid geworden
6 feb 2014
Waardering
0
Is het handig om Magnificent ook te nemen tijdens het sporten?
Dus bijvoorbeeld 1 schep tijdens het sporten en dan direct nog 1 schep na het sporten?

Rambo1

Colossal Veteran
+15 jaar member
Lid geworden
8 jan 2005
Waardering
7.973
Lengte
1m85
Massa
105kg
Vetpercentage
14%
Is het handig om Magnificent ook te nemen tijdens het sporten?
Dus bijvoorbeeld 1 schep tijdens het sporten en dan direct nog 1 schep na het sporten?
Waarom zou je dat willen?

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
Waardering
704
Omdat het wel een lekker drankje is voor tijdens het sporten.
Verder vroeg ik me af of het dan ook niet net wat extra pomp energie geeft zodat je langer doorkan?
Het kan in principe prima. Je spreidt dan de voedingsstoffen over een langere periode. Tijdens een "bulk" is koolhydraten en aminozuren tijdens de training zeker geen gek idee!:)

Ralf

Trickster

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2005
Waardering
254
Lengte
1m79
Massa
107kg
Vetpercentage
10%
Omdat het wel een lekker drankje is voor tijdens het sporten.
Verder vroeg ik me af of het dan ook niet net wat extra pomp energie geeft zodat je langer doorkan?
De snel opneembare suikers en amino+creatine combinatie houdt je spieren wel degelijk voller tijdens trainen. Ook raken deze minder snel verzuurd waardoor je dus langer en harder kan trainen. Je hebt dus gelijk ;)

Sniezel

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
6 okt 2011
Waardering
568
Lengte
1m82
Massa
95kg
Vetpercentage
6%
De snel opneembare suikers en amino+creatine combinatie houdt je spieren wel degelijk voller tijdens trainen. Ook raken deze minder snel verzuurd waardoor je dus langer en harder kan trainen. Je hebt dus gelijk ;)
Sowieso ga je met Magnificent er voller bij staan.

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
Waardering
704
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Magnificent in de weekaanbieding!

Magnificent wordt na je training direct opgenomen. Het resultaat is al na enkele dagen merkbaar. Spieren voelen constant hard en vol. Je spiermassa en spierkracht nemen extreem snel toe. Een toename van zelfs 2-6 KG spiermassa in combinatie met een krachttoename van 40% is niet uitzonderlijk!

Stefanovich

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
25 sep 2007
Waardering
1.383
Lengte
1m86
Massa
88kg
Vetpercentage
12%
Magnificent in de weekaanbieding!

Magnificent wordt na je training direct opgenomen. Het resultaat is al na enkele dagen merkbaar. Spieren voelen constant hard en vol. Je spiermassa en spierkracht nemen extreem snel toe. Een toename van zelfs 2-6 KG spiermassa in combinatie met een krachttoename van 40% is niet uitzonderlijk!
Dat is niet slecht! Mooi dat die ook vaak in de weekaanbieding is, dan vul je steeds voordelig je voorraad aan :thumb:

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
Waardering
704
Dat is niet slecht! Mooi dat die ook vaak in de weekaanbieding is, dan vul je steeds voordelig je voorraad aan :thumb:
We willen tijdens de weekaanbiedingen altijd topproducten blijven aanbieden :) Vandaar je ook vaak terugkerende producten ziet, puur omdat de klant het waardeert :thumbs:

Ralf

Stefanovich

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
25 sep 2007
Waardering
1.383
Lengte
1m86
Massa
88kg
Vetpercentage
12%
Precies, ik ben er iig een voorstander van haha laat maar vaker komen :D

Trickster

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2005
Waardering
254
Lengte
1m79
Massa
107kg
Vetpercentage
10%
Zo is dat! Ik pik er ook altijd weer eentje mee in de aanbieding. Alle kleine beetjes helpen

raksneck

Novice
Lid geworden
17 feb 2014
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
75kg
Ik vraag me af of ik hier baat bij zou hebben. Het zit namelijk zo, ik fitness nog niet al te lang zoals ik nu doe. Vroeger was het altijd 1-2x per week, maar de laatste tijd wel 4x per week. In elk geval ik gebruik nu dagelijks creapure, premium amino en afslank eiwit van B&F.

Mijn doel is vet verliezen en spieren kweken worden voor de zomer, denk dat ik nu rond de 16-18% vp zit. Zou dit mij bij mijn doel helpen of zou ik mijn dieet erg moeten aanpassen alle voedingsstoffen die hierin zitten.

Robke89

Novice
Lid geworden
21 feb 2013
Waardering
1
Lengte
1m70
Massa
66kg
Nou, ik heb hem vanavond ook weer besteld. Was er vorige keer zeer goed over te spreken. Ik hou altijd in mijn eerste 2 weken dat ik met creatine begin 1-1.5 kg vocht vast. Vorige keer dat ik de Combinatie Nr.1 en Magnificent heb gebruikt heb ik zeker 4kg droge spiermassa gepakt. Wel op een strikt hoog-eiwitten dieet aangezien ik een extreme ectomorf ben.
De pomp die ik ervaar is ook supergoed, ongeacht van wat sommigen zeggen vind ik beiden producten echte toppers!

Bovenaan