MuscleMeat

Magnificent - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 0)

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
Waardering
704
Nou, ik heb hem vanavond ook weer besteld. Was er vorige keer zeer goed over te spreken. Ik hou altijd in mijn eerste 2 weken dat ik met creatine begin 1-1.5 kg vocht vast. Vorige keer dat ik de Combinatie Nr.1 en Magnificent heb gebruikt heb ik zeker 4kg droge spiermassa gepakt. Wel op een strikt hoog-eiwitten dieet aangezien ik een extreme ectomorf ben.
De pomp die ik ervaar is ook supergoed, ongeacht van wat sommigen zeggen vind ik beiden producten echte toppers!
Wat een mooi compliment! Nr1 en Magnificent zijn geen gekke producten en geen geheimen, maar wel de beste ingrediënten, beste dosering en scherp geprijsd. Waardoor je heel gemakkelijk een goed resultaat kan halen! :wl:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nr.1 - dé ultieme cocktail voor vetvrije massieve spiermassa, pomp en prestaties!

Magnificent - wordt na je training direct opgenomen. Het resultaat is al na enkele dagen merkbaar. Een toename van zelfs 2-6 KG spiermassa in combinatie met een krachttoename van 40% is niet uitzonderlijk!

Velandu

Cool Novice
Lid geworden
30 nov 2011
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
86kg
Vetpercentage
10%
Gebruik Magnificent ongeveer een jaar en wat een heerlijk herstel met dit spul!

Sniezel

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
6 okt 2011
Waardering
568
Lengte
1m82
Massa
95kg
Vetpercentage
6%
Gebruik Magnificent ongeveer een jaar en wat een heerlijk herstel met dit spul!
Vind ik dus ook, scheelt echt in je herstel.

Me magnificent is op en eet nu postWO gummy bears of ander snoep samen met hydro whey om een beetje het zelfde idee te creëren.

Legal cheat :D:D:D:D:D:D

Stefanovich

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
25 sep 2007
Waardering
1.383
Lengte
1m86
Massa
88kg
Vetpercentage
12%
Vind ik dus ook, scheelt echt in je herstel.

Me magnificent is op en eet nu postWO gummy bears of ander snoep samen met hydro whey om een beetje het zelfde idee te creëren.

Legal cheat :D:D:D:D:D:D
Hahah alleen jij komt op zo'n idee :roflol:

Ik hou het wel bij me magnifcent en het optijd weer bestellen voor ik ook naar dit soort dingen moet grijpen :P

bazzert

Cool Novice
Lid geworden
4 jun 2013
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
77kg
Sochtends whey shake en magnificent? of alleen whey en na de training magnificent?

Sniezel

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
6 okt 2011
Waardering
568
Lengte
1m82
Massa
95kg
Vetpercentage
6%
Sochtends whey shake en magnificent? of alleen whey en na de training magnificent?
In principe optie 2, alleen whey en na de training Magnificent.
Maar eigenlijk wil je sochtends zo snel mogelijk uit je catabole status en zo snel mogelijke je voedingstoffen aanvullen. Dus wat dat betreft is het idee van een schep in de ochten eigenlijk niet eens zo gek gezien je direct carbs en aminos in je lichaam hebt.
Maar het is eigenlijk niet de bedoeling van deze supp gezien er een hoop andere stoffen in zitten die echt voor na je training bedoeld zijn.

Trickster

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2005
Waardering
254
Lengte
1m79
Massa
107kg
Vetpercentage
10%
In principe optie 2, alleen whey en na de training Magnificent.
Maar eigenlijk wil je sochtends zo snel mogelijk uit je catabole status en zo snel mogelijke je voedingstoffen aanvullen. Dus wat dat betreft is het idee van een schep in de ochten eigenlijk niet eens zo gek gezien je direct carbs en aminos in je lichaam hebt.
Maar het is eigenlijk niet de bedoeling van deze supp gezien er een hoop andere stoffen in zitten die echt voor na je training bedoeld zijn.
Zoals Sniezel aangeeft is het eigenlijk een post workout supplement.
Maar smorgens kan je het ook door bijvoorbeeld je havermout/brinta gooien. Zodoende heb je een voedzame mix van snelle en langzame koolhydraten.

indo29

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
18 dec 2006
Waardering
1
Ik heb net als pre work out de Insane besteld en als post work out de Magnificent.

Op dit moment neem ik 45 min voor training de Whey perfection en direct na de training de whey Hydrolisaat.
Hoe kan ik dit het beste combineren. De hydrolisaat met de Magnificent mixen en beide gelijk na de training nemen??
Of de whey hydrolisaat naar voren halen tijdens de training nemen en de Magnificent erna??

Alvast bedank voor de reactie's

VinnieVince

Monstrous Giant
Lid geworden
13 mrt 2013
Waardering
2.434
Lengte
1m93
Massa
73kg
Vetpercentage
35%
Ik heb net als pre work out de Insane besteld en als post work out de Magnificent.

Op dit moment neem ik 45 min voor training de Whey perfection en direct na de training de whey Hydrolisaat.
Hoe kan ik dit het beste combineren. De hydrolisaat met de Magnificent mixen en beide gelijk na de training nemen??
Of de whey hydrolisaat naar voren halen tijdens de training nemen en de Magnificent erna??

Laat ff weten hoe insane is, zag hem staan en hij lijkt me wel interessant.
Weet niet precies wat de beste tijd van inname van hydrolisaat is, maar gezien de snelheid van opname zou tijdens de training kunnen. Of het echt nodig is zoveel eiwitten rondom je training lijkt me niet, meer is niet altijd beter.

Sniezel

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
6 okt 2011
Waardering
568
Lengte
1m82
Massa
95kg
Vetpercentage
6%

Precies zoals je zegt is hoe ik het ook doe.
Voor me training whey
Na me training whey (hydro is nog beter) met Magnificent

Toen ik daarmee begon zag ik echt duidelijk verschil!

indo29

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
18 dec 2006
Waardering
1
Laat ff weten hoe insane is, zag hem staan en hij lijkt me wel interessant.
Weet niet precies wat de beste tijd van inname van hydrolisaat is, maar gezien de snelheid van opname zou tijdens de training kunnen. Of het echt nodig is zoveel eiwitten rondom je training lijkt me niet, meer is niet altijd beter.
Begin morgen met insane. Mijn eerste pre work out sinds jaren. Vroeger wel eens No xplode gebruikt.
Ik laat je weten hoe het bevalt

---------- Toegevoegd om 09:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:05 ----------

Precies zoals je zegt is hoe ik het ook doe.
Voor me training whey
Na me training whey (hydro is nog beter) met Magnificent

Toen ik daarmee begon zag ik echt duidelijk verschil!
Thanx dan gaan we het zo doen. Anders zit je met 4 shakes rondom je training iets te veel van het goede.
Ik knal die hydolisaat door de Magnificent.:D

helboy

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
30 mei 2009
Waardering
23
Lengte
1m87
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
Als je 2x traint dus s'morgens cardio en 5 uur later krachttraining + HIIT wanneer neem je dan best die magnificent?

Stefanovich

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
25 sep 2007
Waardering
1.383
Lengte
1m86
Massa
88kg
Vetpercentage
12%
Als je 2x traint dus s'morgens cardio en 5 uur later krachttraining + HIIT wanneer neem je dan best die magnificent?
Ik zou zeggen na de 2de training. Zorg wel dat je rondom je cardio amino's binnenkrijgt :)

vincent81

Novice
Lid geworden
2 sep 2013
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
84kg
Vetpercentage
16%
Na alle positieve verhalen heb ik zojuist ook een pot Magnificent besteld. Las al op verschillende plaatsen dat je geen creatine hoeft te nemen op de dagen dat je traint omdat je dan al je Magnificent hebt na je training. Hoe werkt dit met amino's? Heb nog een flinke pot BCAA staan. Zowel voor als na het trainen (5x per week) neem ik 3 gram hiervan. Kan ik dit gewoon blijven doen, moet ik de hoeveelheid aanpassen of kan ik tijdelijk beter ff stoppen met BCAA?

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
Waardering
704
Na alle positieve verhalen heb ik zojuist ook een pot Magnificent besteld. Las al op verschillende plaatsen dat je geen creatine hoeft te nemen op de dagen dat je traint omdat je dan al je Magnificent hebt na je training. Hoe werkt dit met amino's? Heb nog een flinke pot BCAA staan. Zowel voor als na het trainen (5x per week) neem ik 3 gram hiervan. Kan ik dit gewoon blijven doen, moet ik de hoeveelheid aanpassen of kan ik tijdelijk beter ff stoppen met BCAA?
Je kan gerust op trainingsdagen ook extra amino's toevoegen aan Magnificent wanneer je een zware training voor de boeg hebt. Creatine is wel belangrijk om op rustdagen extra te nemen. Wanneer je geen extra amino's wilt nemen, adviseer ik je om deze te bewaren. In een cut oid komen ze altijd weer van pas :)

Alleen vandaag nog in de weekaanbieding!
Dit is High Tech! Ga voor kwaliteit, het allerbeste. Magnificent pompt na de training je spieren vol met groeibevorderende stoffen. Extreem volle, grote, ronde en harde spiermassa! Magnificent!

Ralf

vincent81

Novice
Lid geworden
2 sep 2013
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
84kg
Vetpercentage
16%
Je kan gerust op trainingsdagen ook extra amino's toevoegen aan Magnificent wanneer je een zware training voor de boeg hebt. Creatine is wel belangrijk om op rustdagen extra te nemen. Wanneer je geen extra amino's wilt nemen, adviseer ik je om deze te bewaren. In een cut oid komen ze altijd weer van pas :)

Alleen vandaag nog in de weekaanbieding!
Dit is High Tech! Ga voor kwaliteit, het allerbeste. Magnificent pompt na de training je spieren vol met groeibevorderende stoffen. Extreem volle, grote, ronde en harde spiermassa! Magnificent!

Ralf
Thanks for the info! Ook goed om te zien dat ik nog net op tijd was met het bestellen voor de weekaanbieding:D

Boem

Cool Novice
Lid geworden
28 jan 2014
Waardering
1
Lengte
1m79
Massa
85kg
Vetpercentage
12%
Ik moet je zeggen dat ik meestal vrij sceptisch ben over supps (los van amino's/whey)

Maar ik gebruik Magnificent nu een maand, en ik kan je vertellen dat het echt meer volheid en een beter herstel geeft. Spierpijn trek veel sneller weg terwijl me trainingen net zo goed/hard zijn.

Echt een handige supp om in 1 keer alle voedingstoffen na je training binnen te krijgen.

thijs83

Novice
+10 jaar member
Lid geworden
25 aug 2008
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
73kg
Vetpercentage
14%
Hoi,

Ik gebruik op dit moment Perfect Muscle Shake van B&F en start morgen met Magnificent.
Ik train 's ochtends om 07:00 voordat ik ga werken.
Wat raden jullie aan hoe deze twee producten te gaan gebruiken?

Voordat ik ga trainen Perfect Muscle Shake en na de training Magnificent en een half uurtje daarrna weer Perfect Muscle Shake? Uiteraard goede voeding de rest van de dag.

Alvast bedankt!

Stefanovich

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
25 sep 2007
Waardering
1.383
Lengte
1m86
Massa
88kg
Vetpercentage
12%
Hoi,

Ik gebruik op dit moment Perfect Muscle Shake van B&F en start morgen met Magnificent.
Ik train 's ochtends om 07:00 voordat ik ga werken.
Wat raden jullie aan hoe deze twee producten te gaan gebruiken?

Voordat ik ga trainen Perfect Muscle Shake en na de training Magnificent en een half uurtje daarrna weer Perfect Muscle Shake? Uiteraard goede voeding de rest van de dag.

Alvast bedankt!
Dat is inderdaad hoe ik het zou doen ja. Magnifcent is echt een top supplement die je er eigenlijk altijd in zou moeten hebben :)!

Bovenaan